Mester7 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Dere her inne som elsker LoL. Har dere i det hele tatt prøvd Heroes of Newerth? I mine øyne er det spillet 100x bedre. På alle mulige felter. ja ja ja, hon er kanskje bedre jeg spilte det før (400+ macther i beta) jeg kjøpte til og med spillet men innover etter beta var det bare leavere ingen noob friendlye folk så folka på lol er bare mye kulere snillere og Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Dere her inne som elsker LoL. Har dere i det hele tatt prøvd Heroes of Newerth? I mine øyne er det spillet 100x bedre. På alle mulige felter. Hvorfor kommer du her å poster om HoN? Ser du ikke at dette er en LoL tråd? Du syns HoN er bra, men det syns ikke vi. Gå tilbake til HoN tråden. Og ja, jeg har spilt HoN, og falt så langt i fra min smak det er mulig å komme, makan til drittspill skal man lete lenge etter spør du meg, men jeg kommer ikke å poster det i HoN tråden av den grunn.. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg bare spør dere. Slapp av, din banan. Det at du synes HoN er drittspill og at du spiller LoL er bare helt latterlig :!: Lenke til kommentar
nybb Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Dere her inne som elsker LoL. Har dere i det hele tatt prøvd Heroes of Newerth? I mine øyne er det spillet 100x bedre. På alle mulige felter. ja ja ja, hon er kanskje bedre jeg spilte det før (400+ macther i beta) jeg kjøpte til og med spillet men innover etter beta var det bare leavere ingen noob friendlye folk så folka på lol er bare mye kulere snillere og Det kan jeg være enig i. HoN er det spillet i verden der det foregår mest raging. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Dere her inne som elsker LoL. Har dere i det hele tatt prøvd Heroes of Newerth? I mine øyne er det spillet 100x bedre. På alle mulige felter. ja ja ja, hon er kanskje bedre jeg spilte det før (400+ macther i beta) jeg kjøpte til og med spillet men innover etter beta var det bare leavere ingen noob friendlye folk så folka på lol er bare mye kulere snillere og Det kan jeg være enig i. HoN er det spillet i verden der det foregår mest raging. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg bare spør dere. Slapp av, din banan. Det at du synes HoN er drittspill og at du spiller LoL er bare helt latterlig :!: Er lei folk som deg som skal rakke ned på andre spill bare fordi du ikke liker de. Du kan like akkurat hva du vil, men du får holde det til deg selv. Det bryr meg midt opp i rævva hva du syns om LoL, kanon bra at du har funnet et spill du liker, men å kalle det latterlig at jeg liker LoL blir bare for dumt. Folk har forskjellig smak, voks opp. 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Du rakker ned på HoN du og. Du sa at det var et drittspill. Jeg bare skrev at HoN er 100x bedre. Det er ikke latterlig at du liker LoL. Men å velge LoL fremfor HoN er latterlig, siden det er et mye bedre spill. Det er grunn til at HoN koster 200kr, og LoL er gratis. Heroes, gameplay, grafikk er de tre viktigste grunnene til at HoN er bedre. Heroene på LoL er dødskjedelige, ikke noe særpreg over dem i forhold til HoN. Du er latterlig, som ikke makter å diskutere på et voksent nivå! Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Du rakker ned på HoN du og. Du sa at det var et drittspill. Jeg bare skrev at HoN er 100x bedre. Det er ikke latterlig at du liker LoL. Men å velge LoL fremfor HoN er latterlig, siden det er et mye bedre spill. Det er grunn til at HoN koster 200kr, og LoL er gratis. Heroes, gameplay, grafikk er de tre viktigste grunnene til at HoN er bedre. Heroene på LoL er dødskjedelige, ikke noe særpreg over dem i forhold til HoN. Du er latterlig, som ikke makter å diskutere på et voksent nivå! Jeg rakker ikke ned på HoN på noen som helst måte. Jeg sier det er et drittspill og det er min subjektive mening. Du sier: Det er latterlig at du velger LoL foran HoN siden HoN er et mye bedre spill. Det kalles å rakke ned på LoL. Du kan mene akkurat hva du vil, jeg bryr meg ikke, men stikk til en annen tråd, her diskuterer vi hvorfor vi liker LoL, ikke hvorfor vi ikke liker det. Prisen på spillet har ingenting å si, det at Riot har valgt å benytte microtransaksjoner istedenfor engangskjøp er en økonomisk strategi, ikke en måte å valuere spillets spillbarehet på. Du liker HoN herosene, jeg liker LoL herosene, dårlig argument. Du som spiller burde vite at grafikk har null å niks å si på spillets spillbarhet. Enhver gamer med respekt for seg selv vil velge spillbarhet over grafikk any day. Gameplay sier du, ja ok sier jeg. Jeg liker LoL akkurat pga. gameplayet. Jeg liker gameplayet på LoL bedre enn gameplayet på HoN, derfor spiller jeg LoL. Subjektive meninger. Din mening er ikke almenn skjønner du vel. 2 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hahahaha. Jaja. Kos deg. Alt er jo uansett subjektivt. Så da kan vi jo legge ned hele diskusjon.no da. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hahahaha. Jaja. Kos deg. Alt er jo uansett subjektivt. Så da kan vi jo legge ned hele diskusjon.no da. Du får komme deg bort på HoN tråden istedenfor Ingen som er interessert i å høre vrøvla di uansett Lenke til kommentar
nybb Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 So? Jeg kan uansett poste innlegg her. Temaet i innlegget var relevant, så da ser jeg ingen grunn til å ikke ytre min mening. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Greia er at hver gang noen som deg kommer å skal ytre sine meninger om hvor dårlig LoL er i forhold til HoN så ender det med en endeløs flamewar som kommer ingensteder. Det skaper dårlig stemning og er generelt sett utrolig kjedelig å prate om. Vi som poster her er LoL fans og liker å prate om LoL, ikke HoN. Derfor ber jeg deg vennlig om å ikke snakke om HoN her... Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 *facepalm* Don't feed the troll? o.o Anyway har spilt ganske mye LoL i det siste. Gangplank som main, mest fordi jeg ikke har råd til å kjøpe noen andre heroes enda. Blitt litt mye reising+festing+innkjøp av SC2 CE. >_> Men uansett, spiller som regel en crit build. Funker generelt sett ganske bra, men noen ganger så failer det helt utrolig. Men er vel mer fordi mitt team da ikke har hatt noen tank eller lignende, mens det andre teamet har hatt 2 tanks som kan soake opp all skaden. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Nybb du sier dette kun blir en subjektiv mening, ja det stemmer det, og for deg er hon bedre enn lol. Men du kan ikke snakke for andre å si at hon er bedre enn lol, dine utsagn henger jo ikke på greip. Synes også gangplank er veldig hit and miss, enten går det riktig bra, eller så er jeg fryktelig dårlig. Det har nok mest med vanesak å gjøre, men jeg liker bedre grafikken i lol, og synes heltene i lol er mye mer oversiktelige og "spillbare". Så har man jo et litt bedre community. Jeg liker både hon og lol jeg! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Greia er at hver gang noen som deg kommer å skal ytre sine meninger om hvor dårlig LoL er i forhold til HoN så ender det med en endeløs flamewar som kommer ingensteder. Det skaper dårlig stemning og er generelt sett utrolig kjedelig å prate om. Vi som poster her er LoL fans og liker å prate om LoL, ikke HoN. Derfor ber jeg deg vennlig om å ikke snakke om HoN her... Jeg har lest hele denne tråden, og ingen har i det hele tatt nevnt HoN. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Greia er at hver gang noen som deg kommer å skal ytre sine meninger om hvor dårlig LoL er i forhold til HoN så ender det med en endeløs flamewar som kommer ingensteder. Det skaper dårlig stemning og er generelt sett utrolig kjedelig å prate om. Vi som poster her er LoL fans og liker å prate om LoL, ikke HoN. Derfor ber jeg deg vennlig om å ikke snakke om HoN her... Jeg har lest hele denne tråden, og ingen har i det hele tatt nevnt HoN. Det finnes flere LoL tråder.. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) nå er denne tråden mye dårligere enn den var/hadde trenkt å være. btw, har kjøpt Corki med IP, var ikke så slitsomt å samle opp 6300 IP likevell, men siden han er free denne uken spiller jeg Janna isteden Endret 18. august 2010 av MenuM Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Synes også gangplank er veldig hit and miss, enten går det riktig bra, eller så er jeg fryktelig dårlig. Blir det samme for meg. Veldig hit and miss, og det kommer da veldig mye ann på hvem jeg spiller med and mot. Vanligvis spiller jeg sammen med en kamerat og er på skype, så vi kan planlegge litt, men hjelper lite hvis resten av teamet er helt ubrukelig. Men har som regel enten veldig høy kill count eller veldig høy assist. Selv om jeg fortsatt ikke har slått rekorden min på assists som jeg fikk med Ashe. 32 assists i et game. Nå har jo da gratis heroe'ene rotert igjen, så da blir det Blitzcrank eller hva han nå heter på meg. Litt hit and miss her også, men hadde en veldig god kamp her om dagen. 12/0/19. 'twas fun. Men liker ikke helt den tank greia. Er mer en crit/dmg fyr, men er litt i tvil om det funker no særlig med han. Kanskje det må testes. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Har akkurat kjøpt meg Fiddlesticks. Dæven den eier inne i "baser" når det er mange Champions der Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Har akkurat kjøpt meg Fiddlesticks. Dæven den eier inne i "baser" når det er mange Champions der har også kjøpt fiddle, ulti - fear - drain + Zhonya's Ring = win teamfight XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå