FrankBjarne Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Twisted Fate med attack speed og AP er ekstremt kult. Selv om ingen på laget har troen på deg så er stun card og ulti'n ekstremt nyttig. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 noen med på ranked 5v5 i dag? =) ingame navn i signatur. Lenke til kommentar
Kujta Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Lurte på om det er noen som bruker Skype, Ventrilo eller Teamspeak3 og har en server (har en ventrilo server, den er i USA så vi får 100-140 ping). Hadde vært greit med en av delene for oss gamere.. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Man trenger jo ingen server for å bruke Skype? Har uansett en ventrilo server, men den er kun aktiv til 5. Mai da jeg kun bruker Skype lengre, så tror ikke jeg kommer til å forlenge abonnentet. Om du skulle ha interesse av å ha infoen og bruke den frem til da, så er det bare å sende en PM Lenke til kommentar
Kujta Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 tror du skjønte hva jeg mente med server. Bruker selv alle 3 så jeg vet hvordan hver av de funker, bare å sende en PM angående skype navn eller info til ventrilo serveren min. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 noen med på ranked 5v5 i dag? =) ingame navn i signatur. Litt mer info? Er ikke alle som vil carrye noen som nylig har dinga level 30 for eksempel Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Jeg er up for 5 vs 5 premade. Har spilt endel solo ranked, og ligger vel på en rating på ca 1200. Varierer litt opp og ned. Navn ingame er LemZarD. Endret 9. april 2011 av -Lasse Lenke til kommentar
sLR Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Fler en meg med massive problemer med LoL i dag? Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Man trenger jo ingen server for å bruke Skype? Har uansett en ventrilo server, men den er kun aktiv til 5. Mai da jeg kun bruker Skype lengre, så tror ikke jeg kommer til å forlenge abonnentet. Om du skulle ha interesse av å ha infoen og bruke den frem til da, så er det bare å sende en PM Det var en offentlig LoL EU server for mumble oppe før, vet ikke om den fortsatt er oppe. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hmm.. hadde noen problemer i stad, hvor jeg ikke kunna røre på meg i hele tatt. Spille hadde ikke fryst eller noe, men jeg kunne rett og slette ikke gå et eneste skritt. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg har vært i queue flere ganger i mer en 10min i dag, begynnner å bå meg på nervene. :X Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Angående Teamspeak/Ventrilo/Skype, så har Netsky en utrolig bra public TS3 500slots server. netsky.org.uk:9987 Endret 9. april 2011 av SNORLX Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg har vært i queue flere ganger i mer en 10min i dag, begynnner å bå meg på nervene. :X Merkelig. Hos meg er det stikk motsatt. Har hatt den raskeste queue noensinne på de 3 gamsa jeg har spilt. Tror all har hvert under 10 sekunder. Hvertfall ikke mye over. Lenke til kommentar
Tarstain Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Meg og Maikor bruker mumble når vi gamer LOL sammen fynker helt fint. vi bruker en bra gratis server. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Føler at LoL må spilles uten P2T(Push 2 Talk) som nesten er et must med VoIP som Mumble og Ventrilo. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Man kan fint bruke ventrilo uten push to talk, da. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Ikke når jeg har brukt det. Ihvertfall ikke uten og tulle rundt med settings slik at den ikke stiller opp og ned lyden utifra hva man gjør. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hvis jeg ikke husker feil, så er det bare å huke av push to talk. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Lett å bruke Mumble og VT uten push to talk, det er også veldig lett å spille LoL med push to talk. De fleste PC gamere har vel en håndfull knapper mer enn de trenger på musa i disse dager, så en passende PTT knapp er ikke noe problem. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Noen som er med på endel games i kveld? Savner å faktisk spille med noen. :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå