Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig tilbake igjen etter helga. o.o

Men for all del vi kan være enige om å være uenige. Jeg greier bare ikke sette meg inn i tankegangen din, da jeg har personlig sett folk spille bedre med 1 champion enn en annen.

Og jeg har personlig sett, og personlig, spilt en match hvor man har omtrent perfekt score og eier lett. For så og i neste match faile hardt, med samme champion. Man spiller ikke alltid på samme nivå, men det har ikke nødvendigvis noe med champion valg å gjøre :)

Det betyr ikke nødvendigvis at ikke man kan være god med en champion. Kan være du møtte et lag som generelt sett er bedre enn deg, eller at de hadde champions som kontra din.

For eksempel når jeg spilte Akali mye hatet jeg å komme mot lag som hadde mye stuns/slows eller som generelt sett var tanky/dps champions. Gjorde det veldig vanskelig å få kills tidlig og hjelpe til med ganks så jeg kunne feede meg selv og andre på laget.

Lenke til kommentar

Jeg finner nye "favoritter" hele tiden i LoL!

Denne gangen så digger jeg Poppy, spesielt mid/late game! Hun er jo så kraftig og rask at når du kombinerer det med diplomacy immunity så får du mange kills! Hun er dog veldig dårlig early game, men hvis du har et OK team så går det greit :)

Lenke til kommentar

vil ikke si at hun er dårlig early game, men det fins bedre early game champions. Om du har en grei dps med deg i lane er det ikke vanskelig å få kills med hu=p

det beste er late game om du blir feeda, Tar ultien din på den som gjør minst dmg, rusher inn, og dreper alt og alle xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...