FrankBjarne Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ja, synd han måtte reise. Jax blir badass da. Glad de fjerna den OP lampposten og erstatta den med en Rocket Launcher. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 http://eu.leagueoflegends.com/news/league-legends-v100115 Ser ikke slik ut. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 å herregud, følte meg dum, bare så gjennom lista for å lete etter Sion, uten å lese noe annet.... Lenke til kommentar
Tarstain Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hvor finner jeg patch notsene Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 "Nidalee" "Age reduced by 10 years" Vi blir pedoer hele gjengen nå! "Amumu" "Amumu is now happy" HVA SKJER MED VERDEN?!?!?! Hahaha, jeg vet dette er aprilsnarr. Gode ideer, det skal de ha! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hvor finner jeg patch notsene http://eu.leagueoflegends.com/news/league-legends-v100115 linket den 4-5 poster oppi her. Om du lurer på patchnotes er også League wiki og eu.leagueoflegends.com/ sider dette finnes på Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hva er best av cdr per lvl eller flat cdr? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kommer jo litt an på champion, men når jeg spiller går jeg alltid per lvl uansett hva slags runes det er. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hva er best av cdr per lvl eller flat cdr? Per level er som nevnt ofte best, om ikke det er snakk om Flat armor som kan være nyttig for jungling Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Endelig tilbake igjen etter helga. o.o Men for all del vi kan være enige om å være uenige. Jeg greier bare ikke sette meg inn i tankegangen din, da jeg har personlig sett folk spille bedre med 1 champion enn en annen. Og jeg har personlig sett, og personlig, spilt en match hvor man har omtrent perfekt score og eier lett. For så og i neste match faile hardt, med samme champion. Man spiller ikke alltid på samme nivå, men det har ikke nødvendigvis noe med champion valg å gjøre Det betyr ikke nødvendigvis at ikke man kan være god med en champion. Kan være du møtte et lag som generelt sett er bedre enn deg, eller at de hadde champions som kontra din. For eksempel når jeg spilte Akali mye hatet jeg å komme mot lag som hadde mye stuns/slows eller som generelt sett var tanky/dps champions. Gjorde det veldig vanskelig å få kills tidlig og hjelpe til med ganks så jeg kunne feede meg selv og andre på laget. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Det er så priceless og spille nidalee. Jeg og en teammate ble chasa nedover mid av hele det andre laget etter en liten teamfight. Så tok jeg en random speartoss bakover og tror du faen ikke jeg drepte en :!: Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hender jeg sniper ned summoners ved tårnet. Alltid like morsomt. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg finner nye "favoritter" hele tiden i LoL! Denne gangen så digger jeg Poppy, spesielt mid/late game! Hun er jo så kraftig og rask at når du kombinerer det med diplomacy immunity så får du mange kills! Hun er dog veldig dårlig early game, men hvis du har et OK team så går det greit Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 vil ikke si at hun er dårlig early game, men det fins bedre early game champions. Om du har en grei dps med deg i lane er det ikke vanskelig å få kills med hu=p det beste er late game om du blir feeda, Tar ultien din på den som gjør minst dmg, rusher inn, og dreper alt og alle xD Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Poppy er fin "løp inn, bank driten, stikk av" hero. Alltid morsomt om man er feeda, gode items, og spammer Q som ingen andre har sett før. Den har potensiale til å slå hardt iallefall. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Ho er jo bruiser så ho er laga for å rushe inn og stikke av. En anen ting med nidalee er at det er umulig å spille dårlig med ho. Kan ligge på 0-1 stats til 20 min, men ender opp på 15-3, osv. Endret 4. april 2011 av Refsa Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 hva tenker folket om den nye champ? op? balansert? Noen som har funnet et musthave av item på ham? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Balansert føler jeg. Veldig random om det går sykt bra eller helt elendig. Jeg fokuserer AS og Health på ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå