Grizzler Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Er ikke så lenge siden jeg begynte å spille LoL, har 0 erfaring fra Dota og lignende, men jeg elsker dette spillet! Har knapt spilt noe annet , og tror det er en fare for at WoW subscriptionen min blir cancelled snart også.. Begynte på US serveren for jeg kjente noen folk der, og gjor det ganske bra som Cho'Gath tank, men nå har jeg begynt på EU serveren og jeg elsker Lux, 24 sek cooldown på lasern hennes. Pew pew ^^; Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Er ikke så lenge siden jeg begynte å spille LoL, har 0 erfaring fra Dota og lignende, men jeg elsker dette spillet! Har knapt spilt noe annet , og tror det er en fare for at WoW subscriptionen min blir cancelled snart også.. Begynte på US serveren for jeg kjente noen folk der, og gjor det ganske bra som Cho'Gath tank, men nå har jeg begynt på EU serveren og jeg elsker Lux, 24 sek cooldown på lasern hennes. Pew pew ^^; 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Trudde jeg sku daua når jeg så den før i dag. Beste spotlighten han har kommet med :!: Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Slenger Annie i Nexusen for å vinne... dette kan jo ikke være troll! Gleder meg til 1. april nå! Endret 30. mars 2011 av Lednar Lenke til kommentar
ben_solh Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 For en tid tilbake kjøpte jeg LeBlanc, etter å ha sett flere spille bra med henne. Nå, hvis laget trenger en mage, ender jeg alltid opp med henne, på grunn av mobilitet kombinert med høy dmg output. Mange mener hun er OP fordi hun har så høy dmg, men samtidig er hun jo veldig glass-cannon hvis man ikke bygger hp, og da forsvinner fort deler av den syke dmg'en. Er hun OP eller er hun bare en god champion som blir syk hvis man spiller henne riktig og får noen kills? Hva synes dere? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Ho er mindre OP en Veigar IMO. One shotta en Janna i går med Veigar med ulti. Hadde rundt 450AP og ho hadde 2-300AP. Alle magene er også sykt "op" om de blir spilt riktig og bygd riktig. Ser mange failer på Nidalee (ikke at ho er mage, men bruker ho som et eksempel) fordi de ikke bygger ho riktig og spiller ho helt feil. Har ikke hatt en runde hvor jeg har dødd over 3 ganger med hu. For å skape et poeng. Ingen champions er mer OP enn andre. Det kommer bare an på hvordan du spiller og hvor god du er med championen. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) hvor god du er med championen. Haeh. Som om det er noe skill involvert i å være god med en champion annet enn å last-hitte mest mulig Endret 31. mars 2011 av Cemi Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hehehe, morsomt. Gidder ikke ramse opp grunner på hvorfor teamwork er viktig til udugelige HoN spillere. Refsa out. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 hvor god du er med championen. Haeh. Som om det er noe skill involvert i LoL annet enn å last-hitte mest mulig Haha, ler av slike poster. Ser du ikke kvalitetsforskjellen på spillere? Klart det er forskjell på nivåene til de som spiller spillet. Derfor rakner kommentaren din til de så grader. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 hvor god du er med championen. Haeh. Som om det er noe skill involvert i LoL annet enn å last-hitte mest mulig Kom deg vekk fra denne tråden hvis du skal ødelegge den med ekkelt fanboy-tull og overfladisk svada. Det er modne folk her som faktisk prøver å diskutere spillet med en seriøs tone. 2 Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Haha, ler av slike poster. Ser du ikke kvalitetsforskjellen på spillere? Klart det er forskjell på nivåene til de som spiller spillet. Derfor rakner kommentaren din til de så grader. Kvalitetsforskjellen på spillere går på å vite hvor fienden er, altså bare helt basic map awareness. Og på å farme godt så man får gode items. Kom deg vekk fra denne tråden hvis du skal ødelegge den med ekkelt fanboy-tull og overfladisk svada. Det er modne folk her som faktisk prøver å diskutere spillet med en seriøs tone. Jeg spiller faktisk LoL, og ikke noen av de andre spillene Sier bare at den eneste skillen man trenger her er å trekke seg tilbake når de andre er miss, og å last hitte mest mulig for max items. Endret 30. mars 2011 av Cemi Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Isåfall har du null spillforståelse. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hehe, selvfølgelig har jeg det Ganske ville skills man trenger for å trykke på riktig champion i en teamfight, eller å holde seg sammen med teamet, eller trekke seg tilbake når det andre laget er miss Størstedelen av LoL er hvor mange last hits og drager laget ditt har. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Ganske ville skills man trenger for å trykke på riktig champion i en teamfight, eller å holde seg sammen med teamet, eller trekke seg tilbake når det andre laget er miss Jeg tror jeg bare siterer meg selv og så sier vi oss ferdig med dette tullet. Isåfall har du null spillforståelse. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Om du tror noe annet, isåfall har du null spillforståelse. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Du skulle bare vist hvor mye teamwork har og si i dette spillet. Jeg har tapt utallige runder med 16 champions kills og 200 minion kills og allikevel tapt. Grunnen til tapet er fordi teamet ikke har jobbet bra nok sammen og derfor ikke klart å pushe hardt nok. Hva du selv gjør har i de fleste tilfeller ingenting og si om du ikke klarer å jobbe sammen med laget, eller at de andre på laget ikke er villig til å arbeide for et felles mål. Om spillet er så forbanna lett og at du bare trenger å last hitte mobs og drepe dragen et par ganger så kan du jo ta med laget ditt og melde deg opp på ESL da. Vil ikke tro du har noen store problemer med og vinne hele dritten eller? Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Vil ikke tro du har noen store problemer med og vinne hele dritten eller? Spillet er jo likt for alle. Er ikke noe lettere for meg å last hitte enn for noen andre? Sier bare at hvordan man "spiller champen" har lite å si da det eneste som tilsier hvor bra du gjør det er avhengig av hvor gode items og level du har i forhold til resten. Jeg har aldri påstått at teamwork ikke har noe med LoL å gjøre, om noen faktisk leste posten som startet diskusjonen så kommenterte jeg til hvor god du er med championen. Og ikke til noe ang. teamwork eller lignende. Sier bare at det ikke finnes mye å være god med på champions. Kan du spillet så kan du ta hvilken som helst champ. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Så du er like god med en champion du har spilt i månedsvis og en du aldri har prøvd før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå