ochi9le Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg er fortsatt sjokkert over Riot sin løsning på EU problemene; sette opp et datasenter i USA. Dette kjenner jeg ikke til. Har geniusene der borte greid å sette et datasenter i USA for å løse ting for Europa? Smart stuff... Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg er fortsatt sjokkert over Riot sin løsning på EU problemene; sette opp et datasenter i USA. Dette kjenner jeg ikke til. Har geniusene der borte greid å sette et datasenter i USA for å løse ting for Europa? Smart stuff... Sto på hjemmesiden deres. Serverne er der slik at de kan rute folk over fra både EU og US når brukertallet overgår kapasiteten. Hvis du får 150 ping et game er det mest sannsynlig fordi du spiller på en USE server. Det verste er at Riot har lenge sagt å fikse EU problemene krever mer enn å bare sette opp ny hardware. Og når de først fikser det, så setter de bare opp ny hardware. Når de først er gang syns jeg de kan sette opp flere EU servere. De har råd til det, og de har hatt mer enn nok tid til det. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det må være det dummeste jeg har hørt. 150 ping er ikke mye, men det er for mye for et spill som LoL. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det kunne fint vært 50 ping hvis de hadde satt opp et datasenter i EU. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ja, et LoL game skal ligge under 80 i ping. Helst nede på 30-50. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Har spilt en god del spill opp gjennom årene, og det skal sies at ingen annet spill har fått meg så sint som League of Legends. Her snakker vi nerdrage til tusen. Pulserende raseri. Innbitt aggresjon. Sprukne blodkar og damp fra ører. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Guilty as charged. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 jeg sitter fort med 230 i ping FINT! Uten noe lagg. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 jeg sitter fort med 80 i ping FINT! Med insane rubberbanding. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg klarer ikke spille skillshot champion med 150+ ping. Merker med en gang at det er delay. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Trynda, Garen og Jarvan anbefalest sykt på 3v3! Har aldri ledd så mye sammenhengende på et spill før Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Har spilt en god del spill opp gjennom årene, og det skal sies at ingen annet spill har fått meg så sint som League of Legends. Her snakker vi nerdrage til tusen. Pulserende raseri. Innbitt aggresjon. Sprukne blodkar og damp fra ører. Det er meg når jeg akkurat er for sen med endless rage 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Har spilt en god del spill opp gjennom årene, og det skal sies at ingen annet spill har fått meg så sint som League of Legends. Her snakker vi nerdrage til tusen. Pulserende raseri. Innbitt aggresjon. Sprukne blodkar og damp fra ører. Det er meg når jeg akkurat er for sen med endless rage det er meg når endless rage går på cooldown, og jeg likevel dør Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Har spilt en god del spill opp gjennom årene, og det skal sies at ingen annet spill har fått meg så sint som League of Legends. Her snakker vi nerdrage til tusen. Pulserende raseri. Innbitt aggresjon. Sprukne blodkar og damp fra ører. Det er meg når jeg akkurat er for sen med endless rage det er meg når endless rage går på cooldown, og jeg likevel dør Det er meg når fps dropper til 50, lolololololololol. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Trynda, Garen og Jarvan anbefalest sykt på 3v3! Har aldri ledd så mye sammenhengende på et spill før challage accepted. prøv det mot mundo/singed, nidalee/corki og nunu, gg på 12 min Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Da var vi registrert på ESL! Vurderer kanskje å joine den måndtlige turneringen som er nå Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Noen som er med på litt random play i dag? Kan adde meg ingame: Refsa eller på Skype: Ole-Gustav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå