Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Glad jeg har hatt spillet i noen år, runes må være et mareritt for nye spillere. Spesielt om man satser på F2P (og skal kjøpe chams for IP i tillegg). Men er forøvrig inne på reddit daglig, har ikke sett noen post om at det blir salg på runes i år dessverre. Lenke til kommentar
Oddey86 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Nye promogames startet idag? Noen som vet om det er tilfellet, ikke fått sjekket da jeg er på jobb Lenke til kommentar
kanelbolle Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 (endret) Nye promogames startet idag? Noen som vet om det er tilfellet, ikke fått sjekket da jeg er på jobb Stemmer det. Og det med ny team builder. (Sjekket på EUW før jobb i dag) Endret 20. januar 2016 av kanelbolle Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 For og spille ranked nå, så må man nesten spille med 4 andre, spilt noen solo games nå.. funker nesten ikke Lenke til kommentar
carzas Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Tenkte jeg skulle vente med promo-games til de lanserer solo-queue only. Har ikke testet dynamic selv, men mtp. det folk har skrevet på Reddit virker det jo nokså håpløst. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Det nye dynamiske systemet er jo fullstendig ræva. Den klarer jo overhodet ikke å lage en fair match. Enten møter du noen som har mye høyere rank enn deg, møter noen som er 3-4 premade eller aller verst, begge deler. Trodde liksom MMRen fra preseason/slutten på forrige sesong ble tatt med videre i matchingen i placement matchene jeg? En ting er i hvert fall sikkert og det er at det gamle systemet som fortsatt er oppe og går på EUW er en drøm sammenlignet med det nye dynamiske rotet. Lenke til kommentar
JDC Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 dynamiske systemet er jo ikke kommet ut enda? det er fortsatt gamle soloq/duoq nå i euw som jeg kan se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Gleder med til den dagen jeg blir matchet opp med 4 stk som spiller sammen. Det er jo bare dømt til å gå bra. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Den var ute. Sånn type før klokken 14. Fra 11-14 eller noe. Men så bugga hele driten ut, så Riot gikk tilbake til den gamle Soloq/Duoq på EUW fra da av frem til de har fikset problemet. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Noen som sliter med lag in game? Lagger rimelig kraftig til tider, men FPS og ping holder seg bra. Kun i dag jeg har lagt merke til dette, blir jo rimelig overkjørt i top lane når det skjer ting som ikke skjer på skjermen min. =D Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Gleder med til den dagen jeg blir matchet opp med 4 stk som spiller sammen. Det er jo bare dømt til å gå bra. Slettes ikke, fordi de nekter og inkludere deg. Spilte noen få matcher igår, kom alltid mot 4 premade spillere, fikk ikke en eneste en gank av teamet mitt. Motstanderlaget sjekket opp,og så etter om jeg var med de på laget mitt, og det var jo jeg ikke.. så det resulterte i 4 man gank's hele gamet ;/ Det dynamiske systemet var helt ok når det funka, enten fikk du rollen du helst vil ha, eller så fikk du den du satt på andre plass.. men det er fortsatt noen som ikke holder disse posisjonene, noe som Lyte skulle dele ut ban på enkelte. De eneste problemet jeg har sett er at hele lobbyen henger seg opp, slik at du ikke har mulighet til og picke, banne eller locke inn champions. Også ikke nok med det, jeg satt i mange timer og venta på å få spilt i det hele tatt igår siden folk glemmer å locke inn, så det blir dodged absolutt hele fordømte tiden Lykke til i placement matchene deres forresten, selv om dere enten kommer i plat 1 vis dere var over diamond, eller under den ranken dere var i forrige sesong Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Gleder med til den dagen jeg blir matchet opp med 4 stk som spiller sammen. Det er jo bare dømt til å gå bra. Slettes ikke, fordi de nekter og inkludere deg. Det var sarkasme Lenke til kommentar
Oddey86 Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Noen som sliter med lag in game? Lagger rimelig kraftig til tider, men FPS og ping holder seg bra. Kun i dag jeg har lagt merke til dette, blir jo rimelig overkjørt i top lane når det skjer ting som ikke skjer på skjermen min. =D Set fps cap til 144 eller mindre, vet ikke hvorfor men det hjalp for meg Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Noen som sliter med lag in game? Lagger rimelig kraftig til tider, men FPS og ping holder seg bra. Kun i dag jeg har lagt merke til dette, blir jo rimelig overkjørt i top lane når det skjer ting som ikke skjer på skjermen min. =D Set fps cap til 144 eller mindre, vet ikke hvorfor men det hjalp for meg Har alltid hatt FPS capped. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Noen som sliter med lag in game? Lagger rimelig kraftig til tider, men FPS og ping holder seg bra. Kun i dag jeg har lagt merke til dette, blir jo rimelig overkjørt i top lane når det skjer ting som ikke skjer på skjermen min. =D Set fps cap til 144 eller mindre, vet ikke hvorfor men det hjalp for meg Har alltid hatt FPS capped. Capper aldri fps, og det skal ikke ha noe å si på lag i LOL Lenke til kommentar
Oddey86 Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Det skal det i teamfights jo Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) Noen som har rukket å spille Jhin enda eller? Syns han var morsom egentlig. Er som å spille en blanding mellom Caitlyn og Xerath syns jeg. Og hva er egentlig vitsen med å prøve og vinne placements matchene? Leser jo hele tiden om folk som var Gold eller høyere, vinner 8-9-10 av 10 og ender i Bronze - Silver. Høres ut som mye stress for ingenting rett og slett. Er systemet bugga på grunn av dynamic queue? Kan ikke huske det var sånn forrige sesong? Trodde jo liksom den la til grunne MMRen du hadde når preseason avsluttet og sesongen begynner? Endret 2. februar 2016 av Cappo Lenke til kommentar
Martyric Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Har ikke peiling på placement matchene, var silver 2 i fjor, vant 7 av 10 nå, ble bronse 1. Men heldigvis har ikke jeg det værst, en kompis som var plat 3 vant bare 4-5 og ble bronse 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Var gold 2, vant 8/10 og havnet i silver 5 Men kjekt å klatre litt også . Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg var Diamond II og ble Plat 1 som forventet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå