Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Grattis!Om det gikk på håret for deg, gikk det vel ikke så bra med kompisen din ? Lenke til kommentar
bayerische Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 jeg og bikka over til gold igår Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Grattis! Om det gikk på håret for deg, gikk det vel ikke så bra med kompisen din ? Det gikk! Siste gamet stater rundt 23:50 ferdig 00:18, da var han også oppe! Helt utrolig, vi vant 8 av de siste 9 når det virkelig gjaldt Ble mye Vi-spilling igår, vært main siden hun kom ut omtrent, hun er veldig vanskelig å hanskes med for motstandere. http://matchhistory.eune.leagueoflegends.com/en/#match-history/EUN1/33500210 jeg og bikka over til gold igår Grattis! Endret 11. november 2014 av Mixy 1 Lenke til kommentar
JDC Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 https://www.youtube.com/watch?v=1IW2YSyeGyE Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Leste meg opp litt på rykter og roster changes for diverse LoL team og det er mye rart som skjer for tiden. Men det mest spesielle er jo at Samsung White, som vant Worlds mer eller mindre er oppløst. Og det kun måneder etter ha vunnet hele driten på veldig imponerende vis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Leste meg opp litt på rykter og roster changes for diverse LoL team og det er mye rart som skjer for tiden. Men det mest spesielle er jo at Samsung White, som vant Worlds mer eller mindre er oppløst. Og det kun måneder etter ha vunnet hele driten på veldig imponerende vis. http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/2k4cay/lcs_roster_changes_mega_recap_thread_daily_updated/ Anbefaler den tråden for de som er intressert. Lenke til kommentar
Qake Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hva tanker har dere rundt nye Summoners Rift? Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hva tanker har dere rundt nye Summoners Rift? Liker det meget godt, er ikke like mørkt og trist som før. Jungelen er mye bedre, utseende på drake og baron er kanon bra, og minions i lane er lettere å treffe når en skal last-hitte av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hva tanker har dere rundt nye Summoners Rift? Veldig bra. Det er litt liten fargemetning og kartet har vel generelt færre detaljer, men jeg forstår Riots valg. De har et stort fokus på klarhet og det er bra selv om det kanskje ser litt mindre livlig ut. Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Ble litt deprimert av hele endringen jeg. Var så tomt og kjedelig nå. Men det er vel en vane sak. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Ugh, Det nye mappet ser forferdelig ut, Alt blandes sammen på en dårlig måte Fikk mindre og mindre lyst til og spille LoL nå. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Ikke noe fan av mapet selv. Noen på Reddit mente forøvrig at Riot burde gi oss muligheten til å skru opp Saturation: Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Ikke noe fan av mapet selv. Noen på Reddit mente forøvrig at Riot burde gi oss muligheten til å skru opp Saturation: Hadde nok hjulpet litt på de deprimerende fargene.. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Vel, jeg er iallefall ganske fornøyd med den nye layouten. Men er det noe jeg virkelig savner så er det vinterutgaven av Summoner's Rift. Lenke til kommentar
Heisanhei Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg synes den nye layouten var knallbra! Har hørt en del rykter om at Drake skal få buffs når sesongen starter, slik at man får flere teamfights rundt dragen. Noen som vet noe om det? Og stemmer det at drake har fått mer damage? Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Dette var jo i all hovedsak en visual upgrade. Så tviler på at noe annet utover utseende har blitt tuklet med, iallfall etter hva jeg har fått med meg. Har ikke hørt noe om at dragen skal få buffs, men tviler ikke på at noe sånt kommer til å skje i løpet av preseason. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hvordan får man det nye designet til mapen? Lenke til kommentar
Heisanhei Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Okay! Hørte bare en fra jobben som snakket om dette. Synes det høres spennende ut! Er jo teamfights som er gøy =D Lenke til kommentar
Heisanhei Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hvordan får man det nye designet til mapen? Ved å spille enten mot Bots, eller i Teambuilder Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hvordan får man det nye designet til mapen? Ved å spille enten mot Bots, eller i Teambuilder Oja! Hvor mange runder må man spille? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå