Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grattis!

Om det gikk på håret for deg, gikk det vel ikke så bra med kompisen din ? :tease:

Det gikk! Siste gamet stater rundt 23:50 ferdig 00:18, da var han også oppe! Helt utrolig, vi vant 8 av de siste 9 når det virkelig gjaldt :) Ble mye Vi-spilling igår, vært main siden hun kom ut omtrent, hun er veldig vanskelig å hanskes med for motstandere.

http://matchhistory.eune.leagueoflegends.com/en/#match-history/EUN1/33500210

jeg og bikka over til gold igår :)

Grattis! :)

Endret av Mixy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leste meg opp litt på rykter og roster changes for diverse LoL team og det er mye rart som skjer for tiden.

Men det mest spesielle er jo at Samsung White, som vant Worlds mer eller mindre er oppløst. Og det kun måneder etter ha vunnet hele driten på veldig imponerende vis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Leste meg opp litt på rykter og roster changes for diverse LoL team og det er mye rart som skjer for tiden.

Men det mest spesielle er jo at Samsung White, som vant Worlds mer eller mindre er oppløst. Og det kun måneder etter ha vunnet hele driten på veldig imponerende vis.

http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/2k4cay/lcs_roster_changes_mega_recap_thread_daily_updated/

Anbefaler den tråden for de som er intressert.

Lenke til kommentar

Hva tanker har dere rundt nye Summoners Rift?

Liker det meget godt, er ikke like mørkt og trist som før. Jungelen er mye bedre, utseende på drake og baron er kanon bra, og minions i lane er lettere å treffe når en skal last-hitte av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...