Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 C9 steamrollet alle sine 3 gamesa, om ikke de tar 1. seed så vett ikke jeg. . (sier forøvrig litt om "how-far-out" CLG var som tapte for Curse) Trøttende med de 2 neste gamesa som går nattestid natt til mandag og tirsdag >_> Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg var overrasket at Curse i det hele tatt var blant de fire semifinalelagene. At C9 slo dem var ikke spesielt overraskende. Tror igjen det kommer til å bli en jevn 5 games match mellom C9 og TSM. Annet enn braggingrights, har det så veldig mye å si om en blir 1. seed eller 2. seed? Ut i fra det jeg kan se så er flere av 2. seed lagene like gode som 1. seed lagene, så en får jo ikke de voldsomme fordelene? Det virker ihvertfall som at BO5 passer TSM bedre enn single games. Det så en mot LMQ, så selv om C9 har hatt taket på TSM i splitten, så skal de passe seg for å ikke gå på en smell de også. Byttet fra Gleeb til Lustboy som support, samt Locodoco inn som trener ser ut til å ha hatt veldig positiv innvirkning på TSM. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Vett ikke helt formatet på worlds i år, men tidligere har jo 1. seedet sluppet gruppespillet. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Ah.. Oki, da ser jeg fordelen med 1. seed. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Alle må spille gruppespill i år. Er kun for seeding i trekningen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Alle må spille gruppespill i år. Er kun for seeding i trekningen. Virker logisk nok, mtp. den rundreisen de skal ha i Asia. Edit: I fjor virket det ikke ut som en kjempefordel å være et av lagene som ble direkte kvalifisert til playoffs(kvartfinale). 2/4 1. seeda lag røk ut etter den første BO3 (C9 og Gamania Bears), enn kan jo argumentere med at de andre lagene hadde fått spilt seg inn via gruppespillet. Husker spesielt at C9 så ganske rustne ut, så sånn sett er det vel kanskje greit at alle får flest mulig games. Formatene for i fjor og i år: http://lol.gamepedia.com/Season_3_World_Championship http://lol.gamepedia.com/Riot_-_World_Championship_2014 Endret 1. september 2014 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Så da er det egentlig bare for bragging rights da med andre ord å vinne LCS splitten. For det er så mange sterke 2. seed lag som har kvalifisert seg til Worlds, at jeg ser det ikke som noen automatisk fordel å være 1. seed. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Så da er det egentlig bare for bragging rights da med andre ord å vinne LCS splitten. For det er så mange sterke 2. seed lag som har kvalifisert seg til Worlds, at jeg ser det ikke som noen automatisk fordel å være 1. seed. Vil tro at fordelen for de som blir first seedet er at de slipper å spille mot andre som er first seedet, litt sånn som i CL trekningen i fotball. Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Så da er det egentlig bare for bragging rights da med andre ord å vinne LCS splitten. For det er så mange sterke 2. seed lag som har kvalifisert seg til Worlds, at jeg ser det ikke som noen automatisk fordel å være 1. seed. Får håpe det er litt forskjell på 1. og 2. seed skill-messigt, ellers er jo skill-taket for lavt og det blir bare tilfeldig hvem som vinner o.0 Da kan man like gjerne gå over til kron og mynt turnering Lenke til kommentar
Strato Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hei. Har et spørsmål anngående sesongslutt. I forrige sesong spilte jeg rundt 25 ranked games og kom meg til PlatV. Det var dette som var målet, så jeg gikk tilbake til å bare spille casual normals etterpå. Denne sesongen har jeg hatt min Platinum border i loading screen som jeg gjerne vil beholde. Jeg har ikke spilt noe ranked i denne sesongen. Spørsmålet er derfor: Vil jeg miste Platinum borderen min dersom jeg går ut av denne sesongen uten rank? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Så da er det egentlig bare for bragging rights da med andre ord å vinne LCS splitten. For det er så mange sterke 2. seed lag som har kvalifisert seg til Worlds, at jeg ser det ikke som noen automatisk fordel å være 1. seed. Får håpe det er litt forskjell på 1. og 2. seed skill-messigt, ellers er jo skill-taket for lavt og det blir bare tilfeldig hvem som vinner o.0 Da kan man like gjerne gå over til kron og mynt turnering Hvorfor er skill-taket for lavt? Hvorfor kan det ikke være at mange av 2. seed lagene har et høyt skill-tak? Men ja, noen av spesielt 3. seed teamene vil nok gå på noen stygge smeller. Litt avhengig av hvordan gruppene blir, men jeg tror Samsung Blue, Samsung White, Najin White Shield, TSM, C9, Edward Gaming, Alliance og muligens et av GPL lagene går videre fra gruppespillet. Lenke til kommentar
JDC Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Så da er det egentlig bare for bragging rights da med andre ord å vinne LCS splitten. For det er så mange sterke 2. seed lag som har kvalifisert seg til Worlds, at jeg ser det ikke som noen automatisk fordel å være 1. seed. Får håpe det er litt forskjell på 1. og 2. seed skill-messigt, ellers er jo skill-taket for lavt og det blir bare tilfeldig hvem som vinner o.0 Da kan man like gjerne gå over til kron og mynt turnering Hvorfor er skill-taket for lavt? Hvorfor kan det ikke være at mange av 2. seed lagene har et høyt skill-tak? Men ja, noen av spesielt 3. seed teamene vil nok gå på noen stygge smeller. Litt avhengig av hvordan gruppene blir, men jeg tror Samsung Blue, Samsung White, Najin White Shield, TSM, C9, Edward Gaming, Alliance og muligens et av GPL lagene går videre fra gruppespillet. Har du glemt OMG? De dominerte jo gruppespillet siste sesong i worlds Endret 3. september 2014 av JDC Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Jeg tok utgangspunkt i de lagene som er kvalifisert. Men ja, bytt ut det jeg sa om et av GPL lagene med OMG om de klarer å kvalifisere seg. Edward Gaming er jo allerede klare fra LPL og for de to siste plassene fra LPL så står det mellom OMG, Invictus Gaming, LGD Gaming og Royal Club. 4 sterke lag, så ingen selvfølge at OMG kvalifiserer seg. Og hva som skjedde sist Worlds har egentlig ganske lite å si. Bare se på de regjerende mesterene SK Telecom T1 K, de er jo ikke en gang med. Til tross for 3 plasser fra OGN, så fikk de ikke noen plass til Worlds. De plassene gikk til Samsung Blue, Samsung White og Najin White Shield. Endret 3. september 2014 av Cappo Lenke til kommentar
JDC Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Hvor ser man hvilken teams er med i worlds i år? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Venstre margen her: http://eune.lolesports.com/ Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Da var det klart hvem som kvalifiserte seg fra Kina. Edward Gaming, Royal Club og OMG, som riktignok måtte kjempe hardt for den siste plassen. De imponerte ikke akkurat. Så nå gjenstår det bare å se hvem av Edward Gaming og Royal Club som blir 1. og 2. seed. Følgende lag har dermed kvalifisert seg til Worlds; 1. Seed: Samsung Blue, TSM, Alliance og Edward Gaming. 2. Seed: Samsung White, Najin White Shield, Fnatic, C9, OMG, Taipei Assassins, AHQ e-Sports Club og Royal Club. 3. Seed: SK Gaming, LMQ, Dark Passage og KaBuM! e-Sports. Endret 7. september 2014 av Cappo Lenke til kommentar
JDC Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 De europeiske og North America lagene har jo egentlig ingen sjans mot de asiatiske. De asiatiske lagene er jo egentlig bare så mye bedre. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Tror vel det kommer til å stå mellom Samsung Blue, Samsung White, Najin White Shield, Edward Gaming og Royal Club egentlig. Med OMG, Taipei Assassins og et av NA LCS lagene som outsidere. Men nå er det ganske stor forskjellig på de forskjellige lagene. Så bare fordi de kan være dominerende og flashy mot andre lag i sin liga, så betyr det ikke nødvendigvis at det blir lettere mot andre motstandere. Bare se på LMQ. De kom med sin asiatiske stil, tok NA LCS med storm, men tapte allikevel til slutt i BO5 mot TSM. Det finnes måter de europeiske og amerikanske lag kan slå de asiatiske på. Uansett så blir det spennende under Worlds. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg spår at vi kommer til å se mye til Cassiopeia de nærmeste ukene. Testet såvidt i et custom game nå, og hun har ekstremt mye synergi i toolkitet sitt nå. 1. Bonus AP ved å stacka passive, inntil 30% ved 400 stacks (det bør man absolutt nå) 2. Sustain av både mana og health ved E. Får refunded mana ved kill og healer ved 75 stacks på passive. Denne sustainen gjør det enkelt å farme minions med E, og dermed også stacke passive Jeg nådde 1560 AP uten baron buff. Det er selvsagt ikke viable i et virkelig game, men da hadde jeg 1100 dmg på hver E som hadde .5 sec cooldown Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå