The Doctor Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Enten er det noe du ikke forteller oss eller så er det en feil fra Riot sin side. Ta kontakt med Riot og forklar situasjonen din. Hjelper ikke lyve til de, de finner frem det de trenger. Lenke til kommentar
JDC Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Har ikke sagt en drit ingame nesten, og som sagt har tatt kontakt med Riot, de svarer meg ikke! Nå har jeg blitt muted 36 games... wtf!! Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Har ikke sagt en drit ingame nesten, og som sagt har tatt kontakt med Riot, de svarer meg ikke! Nå har jeg blitt muted 36 games... wtf!! Det spiller ingen rolle om du snakker i gamesa, det er om du blir reportet eller ikke Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Han mener at folk reporter deg. Og siden systemet er automatisk med 0 menneskelig innblandelse når det kommer til 'Negative Attitude' så kan du risikere at slikt skjer. Bare fordi de ikke liker deg. Og du kan ha blitt rapportert av både lagkamerater og motstandere. Endret 8. juni 2014 av Cappo Lenke til kommentar
JDC Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Det er jo nokka drit, har jo ikke hatt noe negative attitude, har bare vært positiv ffs Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Tydeligvis ikke alle som har hatt den opplevelsen mens de har spilt med deg. Om du vil ha kvitt den chatrestriction greia di, så prøver du litt hardere å ta kontakt med Riot istedenfor å synge ut om det til oss. Lenke til kommentar
JDC Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg har jo kontaktet Riot support, submit a ticket.. for 100ganger, de svarer meg ikke.. de sier de skal få meg til annen supporter som skal kontakte meg snart, og som ikke kontakter meg!! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Hvem vil dere si er den beste support champ og hvorfor? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Hvem vil dere si er den beste support champ og hvorfor? I LCS så brukes Tresh, Morgana og Leona desidert mest. I tillegg er det en del andre som av og til blir brukt, gjerne ved spesielle teamcomps eller hvis de førstnevnte er bannet. Syndra, Nami, Annie, Lulu har jeg i hvertfall sett brukt, husker ikke om det er flere. Jeg har liten erfaring med lol i det hele tatt, har ikke kommet meg til lvl 30 engang og eier kun Alistar som support (som er veldig morsom å spille som support forøvrig, selv om han nok mangler litt for å konkurrere med de bedre). Fikk testet Tresh noen kamper i helgen pga free to play rotasjonen og må si at han virket veldig spennende. Han kan spilles agressivt og er utrolig god til å poke i lane, og Death Sentence + Flay gir ADC mye tid til å gjøre skade på target. Lantern er et enkelt å bruke skjold og et nydelig verktøy for å sette opp ganks eller redde noen som trenger det. Dette krever dog erfaring med champen pga skillshots, og kommunikasjon så mine strabaser i SoloQ i helgen gav litt blandede resultater For min del tenker jeg å gå for Morgana først. Hun virker som en sterk support og koster lite RP for oss som ikke har et overskudd av slikt og som spiller lite Har litt IP liggende som jeg kanskje skal bruke på Tresh hvis han en gang kommer på tilbud. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Tror du blander rp og ip, RP prisen reduseres ved tilbud, IP er alltid den samme Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Spiller main support med Thresh, Blitz, Braum og tildels Velcoz (mot metaen men for kjapp lanepush bot). Har veldig god erfaring med alle men mainer Braum for tiden. Desverre ble han nerfet i siste oppdatering men fortsatt en god support som tanker bra. Tittet på en Youtube-video hvor Alistar gikk support, virket veldig lovende, skal kjøpe han og se hvordan det går. Takk for tipset. Noen kjappe tanker på nevte supports: Thresh God poke og allsidig support men krever teknikk, spesielt i ganks (treffe hook, kaste lantern, flay og eventuelt death sentence). Har dårlig evademulighet dog ulti kan fort redde deg men da har du kastet bort ulti på tull. Blitz Sterk early game men krever høy skillshot. Krever mye mana (men oppdatering for en kort tiden senket manaprisen). Kan vinne late game med å hooke men ellers er han relativt svak . God evade med W og evt. Talisman. Braum Relativ tanky support og beskytter godt AD. Krever at du er mye i front så han blir fort sårbar dersom AD backer. Ulti er utrolig god i teamfight men alene er den ubrukelig, gjør lite damage. Ingen stun men veldig gode slowmuligheter. Blir ofte banned i ranked, regner med at det avtar etterhvert. Velcoz Squishy as hell og som botsupport vil du stjele mye farm med void rift.Blir også en del KS med ulti men spiller ikke Vel som tradisjonell support, kun for kjapp lanepush. Har så og si ingen evademulighet og blir fort drept dersom du er 2 mot 1 eller i en ganksituasjon. Endret 9. juni 2014 av Goliath Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Velcoz som support? Hvis du vil ha rask lanepush uten å ofre all utility så er vel strengt talt Soraka og Karma bedre picks vel? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Tror du blander rp og ip, RP prisen reduseres ved tilbud, IP er alltid den samme Det stemmer Tittet på en Youtube-video hvor Alistar gikk support, virket veldig lovende, skal kjøpe han og se hvordan det går. Takk for tipset. Hvis du sjekker denne tråden her så ser du hvordan du kan få Tristana, Garen og Alistar gratis, legit. Har gjort det selv, handler stort sett bare om å like LoL på facebook og følge dem på twitter http://forums.euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1098949 Og hvis du vil se en som kan spille Alistar så se kampen mellom CLG og TSM i LCS, kort utdrag her: Endret 9. juni 2014 av UriasX Lenke til kommentar
JDC Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 http://www.youtube.com/watch?v=yuxEEf6wbt0 se lol Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Hvis du sjekker denne tråden her så ser du hvordan du kan få Tristana, Garen og Alistar gratis, legit. Har gjort det selv, handler stort sett bare om å like LoL på facebook og følge dem på twitter http://forums.euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1098949 Funka ikke og virket überscam så jeg måtte fjerne alle tredjepartsprogrammer som skulle ha full tilgang til Facebook og Youtube-kontoren min Lenke til kommentar
blacko Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Har lest på support svara deres og er veldig enig, men litt uenig. Slik ser jeg der. Blitz: Blitz er god men også sårbar mellom 1 og 3. Samtidig sterk når han popper lvl 2 og lett å gaine en first kill. Flash grab med hookup er den du burte gå for. Blitz er sterkere som cooldown, hp support.Dette er lettere for deg å poke, men også være i fight ved lengre periode. Som blitz player burte man også stå foran team og hitte graba. Easy win vis du mestrer dette. Blitz og cait en god combo Thresh Dette er en tanky build support som kan lett gå inn aggresivt og komme ut levende fra teamfight. Her handler om rett tanky support item og treffe med chainen. Bruk lantern som ditt hoved verktøy, combinert med hookchain. En god support. God combo med tristana. Leona Desidert en av de beste supportene der ute. Hp tank support og er desidert aggresivt og veldig defansivt. Må mestres !! Men som dette er sagt, så gjør hun ikke mye til dmg og jump in og ulti lett å unngå. Klarer man ikke dette er hu useless. Btw Ap leona mye dmg. Braum Elsker denna supporten. Spiller kun han nå på rank. Har 7 win med 1 tap. Han er aggresiv og gjørmye dmg. Han er veldig god på å ta vare på teamet og står lenge i teamfight. Med riktig tank support Item. Er han så aggresiv at han carry for the win. Men må mestres med skillshot og ulti må være god. Best med lucian Nidale Hva kan man si OP. Hu er healer, heavy poker og som cat heavy dmg. Mye trening for å mestre skiftene ved fight. Men også lett å drepe om man ikke focuserer. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Thresh Dette er en tanky build support som kan lett gå inn aggresivt og komme ut levende fra teamfight. Her handler om rett tanky support item og treffe med chainen. Bruk lantern som ditt hoved verktøy, combinert med hookchain. En god Du glemmer en ting, eller du nevner det i hvertfall ikke annet enn at lantern er hovedverktøy, og det er at Tresh er den beste supporten til å holde ADC uten ekstra mobilitet i live F.eks Jinx og Kog'Maw blir ekstremt mye sterkere sammen med Tresh! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Thresh er en champion som alltid kommer til å være "OP" så lenge kitet hans forblir det samme (justering av selve tallene opp og ned har lite å si). En annen champion som hjelper ADC's med null escape veldig bra er Lulu, sterk slow, shield, movement speed boost(eller polymorph av damagesourcen) og en massiv HP-boost med knockup på ulten. Det fine med support Lulu nå, er at du kan plukke henne opp tidlig i championselect i håp om at de tror det er en mid/top Lulu som de prøver å countre. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Hvis du sjekker denne tråden her så ser du hvordan du kan få Tristana, Garen og Alistar gratis, legit. Har gjort det selv, handler stort sett bare om å like LoL på facebook og følge dem på twitter http://forums.euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1098949 Funka ikke og virket überscam så jeg måtte fjerne alle tredjepartsprogrammer som skulle ha full tilgang til Facebook og Youtube-kontoren min Ser kanskje ut som scam, men ifølge svarene på forumposten så ser det ut til å funke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå