Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Har nå startet med eve og synes det er latterlig at det ikke er så mange som spiller henne lengre :p Har spilt meg opp til silver 2 fra bronze 1 og hun er bare sykt op. Carry'er nesten bestandig med henne, spesielt når jeg bygger ap tank :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Hun har et latterlig early game, men det stagnerer fort.
Er ikke gamet over innen det har gått 30 min er du ikke noe annet enn en vandrende ward, spesielt i yoloqueue.

Lenke til kommentar

Venter på at Twitch skal bli nerfet, altfor sterk for øyeblikket. Han er minst like sterk som ADCer som Lucian, med invis i tillegg... GG...

Twitch og Lucian er på en god plass, IMO bør de heller buffe andre ADC's.

Mange adc's som er på en grei plass for tiden. Heal gjorde veldig mange viable igjen.

Men ja, enig i at verken Twitch eller Lucian trenger noe nerf.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Er ikke gamet over innen det har gått 30 min er du ikke noe annet enn en vandrende ward, spesielt i yoloqueue.

helt uenig, hun er lagets tank, og initiator, 4-5 manns ult er devastating og hun får 2k shield instant
Lenke til kommentar

helt uenig, hun er lagets tank, og initiator, 4-5 manns ult er devastating og hun får 2k shield instant

Helt enig med deg doge ;) Når du først får henne litt tanky er det lett å vinne. har aldri hatt mer en 5 død med henne :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

I en perfekt verden...

Som sagt, i yoloqueue skal det gått til å få til en skikkelig initation, for å ikke snakke om at noen følger etter deg.

Lenke til kommentar

Så hva synes dere? Personlig så kommer jeg nok til å savne den gamle grafikktypen. Ikke misforstå, det ser veldig bra ut, men føler at den ligner mer og mer på Dota og ikke den "barnslige" grafikken som League er kjent for.

Æsj, håper ikke det der blir noe av

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ja, ligna mye på DOTA2, eneste unntaket er at det ikke er like dystert, som for min del er en bra ting.

Lenke til kommentar

Så hva synes dere? Personlig så kommer jeg nok til å savne den gamle grafikktypen. Ikke misforstå, det ser veldig bra ut, men føler at den ligner mer og mer på Dota og ikke den "barnslige" grafikken som League er kjent for.

Æsj, håper ikke det der blir noe av

Ser frem til dette. Overhaling av kartet er svært nødvendig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Forøvrig tror jeg vi kan se langt etter mapet før etter Worlds S4 og ikke før i S5-preseason.

Om de skulle lansere det før Worlds tror jeg det blir månelyst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...