JDC Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Hørt at LMQ skal få UZI på laget, hvis han kommer inn i laget så e det over for alle lagene i NA LCS lol http://www.youtube.com/watch?v=8bi9bHmXGE4 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Tviler egentlig på at det er over for alle lagene i LCS NA. Jeg er rimelig sikkert på at de idag vet hva slags trussel han er og de kommer til å hyperfokusere han. Noe de ikke akkurat gjør i den videoen. Lenke til kommentar
Fiskefiske Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Det jeg har sett av Uzi fra den siste måneden har vært ganske "meh". Om laget blir rundt topp tre er det ikke noe tvil om, men tror langt ifra det blir "game over". Det jeg har sett av Uzi fra den siste måneden har vært ganske "meh". Om laget blir rundt topp tre er det ikke noe tvil om, men tror langt ifra det blir "game over". Lenke til kommentar
JDC Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Tviler egentlig på at det er over for alle lagene i LCS NA. Jeg er rimelig sikkert på at de idag vet hva slags trussel han er og de kommer til å hyperfokusere han. Noe de ikke akkurat gjør i den videoen. Nei, men de prøver jo å fokusere han, men det er posisjonen hans som er så jævlig bra og teamet hans som deker han Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Nåja.. Jeg ser flere ganger hvor han er på 100-200hp og at de i stedet for å drepe han, bytter target i stedet for å autohitte han 1-2 ganger til for å drepe han. I tillegg så har vel metagamet forandret seg litt siden S3? F.eks en assassin hero vil jo kunne burste han ned ganske raskt. Eventuelt, om det viser seg at han er en stor trussel, bruke targeted bans. F.eks banne Vayne og Caitlyn. Men vi får se. Jeg syns han virker litt hypet etter en god runde i Worlds S3. Jeg mener, hvis han var så god, så ville vel ikke Royal Club vært #6 av 8 lag i LPL? Lenke til kommentar
JDC Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 mm ser den, hmm er ikke royal Club lagt ned? Siden ackerman/godlike spiller jo for LMQ nu og de prøver også å få Uzi til LMQ, hvem spiller på royal Club nå? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Siste gamet de spilte i LPL var 25. April, som var siste runden i LPL etter det jeg forstod. Og jeg kan ikke se at de er lagt ned etter det nei. Etter det jeg kan se så består Royal Club nå av; Yao, Kmi/Lucky, Nct, Bao og Uzi med Ley, Rui og YS som subs. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Stemmer det, de er langt fra lagt ned. De har også fortsatt andrelaget sitt, Royal Club Tian Ci. Lenke til kommentar
JDC Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Ja, men Tabe som er bra leder for royal Club har slutta? Og whitezz, og ackerman som spiller for LMQ nå. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Tabe har lagt om som spiller ja, men han er fortsatt coach. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Skaffet meg Shyvana i går og testet en kjapp kamp før det var kveld. Virker som en fantastisk morsom champion, gleder meg til å bli bedre kjent med henne! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 crit rengo all you need to diamond. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Venter på at Twitch skal bli nerfet, altfor sterk for øyeblikket. Han er minst like sterk som ADCer som Lucian, med invis i tillegg... GG... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Venter på at Twitch skal bli nerfet, altfor sterk for øyeblikket. Han er minst like sterk som ADCer som Lucian, med invis i tillegg... GG... Why wait when you can abuse? Det er jo tristest når mine carryes cant carry a game that needs to be carried anymore. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) crit rengo all you need to diamond. What??? Hvem bygger crit på Rengar??? Og hva er det du anbefaler som items da? Endret 1. juni 2014 av NinjaChrister Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Det som er blitt veldig populært er Ryan Choi sine builds, high elo Rengar spiller, Bygger vel 4 dorans early, tiamat, ghostblade, cleaver, LW eller lignende. Er helt latterlig. Enda mer latterlig blir det når jeg soloqueuer og noen picker Rengar top i low plat. De får ikke til en dritt. Ryan Choi er unntaket, han har spilt Rengar siden release. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Trikset er crit rengo ppl, aldri topp alltid jungle. Spirit stone Boots of mobility Spiritof the lizard elder Tiamat Last whisper Sword of the divine Hydra IE for Lots of Fun Defensive item Lenke til kommentar
blacko Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Vel må bare si en ting angående Braum. OP SUPPORT TANK. Spiller for øyeblikket han på rank og det er jeg som carry to the win. Etter min mening trenger han en nerf deluxe Og for å snakke om jax, (noob champ som han er) har blitt skada om dagen. Han trenger å bli nerfa slik at dritten hans kommer ut av kjeften. Og få tilbake riven som han var. Slik at man kan spille rank med han Lenke til kommentar
blacko Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Og folkens prøv denna comboen. Twitch jungle Sejuni bot ap item tank/support Gragas bot ap Orianna mid ap Malphite top the tank Sinsykt combo in teamfight Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Venter på at Twitch skal bli nerfet, altfor sterk for øyeblikket. Han er minst like sterk som ADCer som Lucian, med invis i tillegg... GG... Twitch og Lucian er på en god plass, IMO bør de heller buffe andre ADC's. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå