Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Morgana countrer aggresiviteten til Braum vanvittig lett, både passive stun og ulti ser enn komme lang vei.

Lenke til kommentar

Morgana countrer aggresiviteten til Braum vanvittig lett, både passive stun og ulti ser enn komme lang vei.

Haha, ja. Du har rett, Braum er useless.

Black Shield har jo ikke en helvetes lang cooldown, og hun kan jo også Black Shielde flere champions samtidig.

Lenke til kommentar

Ikke skjønner jeg hvordan EU og US lagene skal kunne konkurrere med SKT T1 på Worlds. Eller noen av de andre asiatiske lagene som f.eks OMG, Samsung Galaxy Ozone, osv. for den saks skyld.

Forskjellige kulturer. Som regel er den vestlige overlegen, men ikke på alt desverre. Da får du enten endre kulturen til verdensdelene, eller skifte land.

Eventuelt så kan du prøve oppsøkende virksomhet hvor du raider soverommet til alle nerdsa som sier "Jeg er bronze/silver fordi mine allies suger", gi dem en skikkelig bitchslap å få dem til å komme seg over beginner bot stadiet.

Jada, topp-lagene i NA/EU er ganske gode lag og spillere, men har du bare søppel å trene mot så er det begrenset hvor langt du rekker, da må man rett og slett ha flere på høyt nivå å spille mot men det har de ikke så gg.

Lenke til kommentar

Så jevnt var det ikke. I den første matchen, som faktisk var jevn, så lot SKT OMG få alle sine beste champs, og vant fortsatt. xiyang har ikke tapt med Syndra i LPL og Gogoing har bare tapt 2 av 26 kompetative matcher med Renekton. Selv om den kampen var jevn, så synes jeg SKT hadde overtaket det meste av matchen. Match 2 og 3 var rett og slett stomp imo. På All-Stars var rett og slett SKT i en liga for seg selv.

EU og NA har en del og jobbe med om de skal kunne matche de asiatiske lagene, og det vet de selv og. Mange lag som har innsett nytten av coaches, managers, analysts og liknende i alle fall. Spennende å se om det er noen som klarer å hevde seg på Worlds.

Lenke til kommentar

Vet ikke om de har kommet med noen spesifikk dato for Worlds enda, men det er vel mot slutten av året vil jeg tro.

Etter det jeg har forstått så er det vel de 2 beste lagene fra de fem ligaen; LCS NA, LCS EU, OGN, LPL og GPL pluss noen internationale kvalifiseringer fra regioner som ikke dekkes av de fem liganene, f.eks Sør-Amerika/Brazil som jeg vet har egen liga.

Alle disse til sammen vil utgjøre lagene som spiller i Worlds, hvis jeg har forstått riktig.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vet ikke om de har kommet med noen spesifikk dato for Worlds enda, men det er vel mot slutten av året vil jeg tro.

Etter det jeg har forstått så er det vel de 2 beste lagene fra de fem ligaen; LCS NA, LCS EU, OGN, LPL og GPL pluss noen internationale kvalifiseringer fra regioner som ikke dekkes av de fem liganene, f.eks Sør-Amerika/Brazil som jeg vet har egen liga.

Alle disse til sammen vil utgjøre lagene som spiller i Worlds, hvis jeg har forstått riktig.

Er det ikke flere enn 2 lag og?

Mener i fjor så var 1 lag som var rett i sluttspillet og så 2 som måtte igjennom gruppespillet.

Lenke til kommentar

Er det ikke flere enn 2 lag og?

Mener i fjor så var 1 lag som var rett i sluttspillet og så 2 som måtte igjennom gruppespillet.

Godt mulig. Var ganske vagt det jeg leste, siden det bare sto 'Teams' i flertall, så jeg bare regnet med at det var 2. :p

Lenke til kommentar

http://lol.gamepedia.com/LMQ

Det meste av det du vil vite står der. Både ackerman, XiaoWeiXiao og Mor har spilt for Royal Club. NoName og Vasilii har spilt for andrelaget til Royal Club. Kort sagt, LMQ ble stiftet etter en sammenslåelse av spillere fra andrelaget til Royal Club og spillere fra Team Livemore. De var da på sett og vis et søsterlag til Royal Club. De spilte en split i LPL, før de bestemte seg for å prøve seg i NA, og det var da ackerman også ble med. De mer eller mindre stompet nesten alt som var i Challenger series og championships og klarte å kvalifisere seg til LCS, bare et halvt år etter at de kom til NA, og der er de nå.

Lenke til kommentar

Godt mulig. Men Dignitas virker fryktelig sterke nå med Shiphtur of ZionSpartan fra Team Coast.

Gleder meg dog til Dignitas vs. Team Solo Mid, LMQ vs. Cloud9, LMQ vs. Team Solo Mid og LMQ vs. Dignitas.

Tror det blir enda tettere denne sesongen enn forrige for å si det sånn.

Selv om Cloud9 på papiret har en fordel med ingen utskiftninger, mens alle de andre lagene har både 1 og 2 utskiftninger.

Spesielt da TSM med Xspecial ut til Curse og OddOne går over til coach og inn med Amazing fra Copenhagen Wolves og Gleebglarbu fra Cloud9 Tempest, og Dignitas som har byttet ut Cruzerthebruzer og Goldenglue til fordel for nevnte Shiphtur og ZionSpartan fra Team Coast.

Utskiftningene kan også gi en boost til lagene. Sånt vet en aldri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...