UriasX Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 OP.GG også. Etter Allstars i går begynner jeg nesten å lure på hvorfor jeg i det hele tatt ser på LCS. Labert nivå kontra de asiatiske lagene. C9 er en smule unnskyldt, men de tapte jo gamet fra start til slutt, i starten har ikke midlaneren så mye å si. Spoiler! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Holde deg borte fra tråder som ikke er "spoiler-fri" du, det er ikke mitt ansvar, men ditt Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Hvem er det som ser på det tullet der uansett, 4v0 towerpush much skill very fun Endret 9. mai 2014 av Teemonster 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hvem er det som ser på det tullet der uansett, 4v0 towerpush much skill very fun Helt enig i at det er en fryktelig dårlig meta akkurat nå, men med endringene på wards, tower og dragon blir det forhåpentligvis endret nå i patch 4.7 . Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hvem er det som ser på det tullet der uansett, 4v0 towerpush much skill very fun Nå er det jo ikke slik hele matchen da, men jeg ser poenget ditt. Er ikke den mest spennende laninga akkurat. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Hva synes dere om det nye Night Hunter Rengar skinet? Jeg synes det meste var kult, men trynet til rengar ser ut som en smurf, og var jo ikke spesielt pent å se på heller Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Syns ikke den var så ille jeg. Syns ikke den ligner på en smurf, men ligner derimot ganske mye på Beast fra X-Men. Hurry up and release Braum allready! Lenke til kommentar
warioman Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Syns ikke den var så ille jeg. Syns ikke den ligner på en smurf, men ligner derimot ganske mye på Beast fra X-Men. Hurry up and release Braum allready! Går rykter om at han lanseres 15 mai Lenke til kommentar
JDC Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 http://www.youtube.com/watch?v=wzLPxgpSH5A sånn best Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Det Zed vs. Zed har jeg sett sånn 100 ganger, forstår forsatt ikke hva som skjer. Creds til Chobra(?) og Montecristo som i hele tatt merket at han brukte QOS. Lenke til kommentar
JDC Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 http://www.youtube.com/watch?v=8bi9bHmXGE4 se lol Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Vet da faen jeg.. Noen av gangene i den videoen så initiater de på Uzi (ADC), men skifter umiddelbart fokus over på en annen. Da er det ikke rart du dør når du lar adcen stå der å pumpe damage. Men det er en god blanding av til tider høy skill, litt flaks og ubeslutsomme motstandere. Lenke til kommentar
JDC Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Jupp, men Uzi e jo jævlig god som adc, syns de teammates hans i royal Club ikke bidrar så mye siden det er jo nesten bare han som carrier dem, vært bedre om Uzi hadde kommet i en annen team Lenke til kommentar
JDC Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 http://www.youtube.com/watch?v=tx6PbONlA5w se lol Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Haha.. Dårligere taper enn meg han.. Lenke til kommentar
JDC Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 http://www.youtube.com/watch?v=93Ay-PqHtKA se sånn sveisen til han allen lol Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 lol, kittet hans virker veldig bra. Både i lane og etter laning. Hva virker bra med det? Ja, du kan beskytte ADC'en til en viss grad, men du er jo ikke supertanky selv uten items. Du kan heller ikke spille noe særlig aggresivt eller peele med en stun som krever enten at du lander 1 skillshot + 3 AA eller 4 AA (og da må du i meleerange uten gapcloser). Blir selvfølgelig noe bedre etter lvl 6, men likevel er ulten lett å unngå for flere champions (Tristana, Ez, Vayne, Lucian, Sivir, Cait). Eneste jeg ser for meg at han er viable til å er å fungere som et meatshield for Tristana og Vayne til lategame og håpe at ikke laget ditt thrower før det. Passiven er utrolig sterk. Q slower + proccer passiven, det vil altså si at både adc og Braum lett kan følge opp for å stunne. Siste proccen gjør itillegg bonus dmg. Vet ikke hvor du fikk det fra at han mangler gapcloser, W er gapcloser, og han får ekstra movespeed når E er aktiv. E kan itillegg tanke masse dmg. Legg til en massiv AOE knock up + slow når han dinger 6. Fantastisk kit rett og slett. Gap closer til friendly ja. Passiven er ikke sterk i det hele, så lett å countre og komme seg vekk med en effekt som gir effekt med en gang, og ikke etter 3-4 AA, selv den sløveste Morgana'en har flere sekunder på seg til å kaste Black Shield på ADC om han blir merket for stun. I teorien virker kitet hans bra, men når det kommer til å faktisk bruke det ingame mot levende spillere, ja da tror dette kittet har for mye counters. Har du forandret oppfatning eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Har du forandret oppfatning eller? Har ikke fått spilt noe enda, men utover det jeg har sett og hørt så virker forsatt Leona og Thresh som et bedre pick. Noe som taler til hans fordel, i god Riot ånd, er at han har OP scaling ved release, han blir nok nerfet/tweaket litt før vi ser det endelig resultatet. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Man kan aldri gjøre seg opp noen mening om hvor viable champions er før de har blitt nerfet en gang eller to ... de blir jo stort sett alltid lansert som OP.Det som for meg er spesielt bra med Braum er scalingen som nevnt ... han scaler til å gjøre ok med dmg (for support), og beskytte adc / apc rimelig bra.Dette var jo også årsaken til at Taric i sin tid ble nerfa ... abilitiene hans skalerte for bra med utstyr så han kunne gi andre for mye armor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=tx6PbONlA5w se lol Nå skal det sies at han har unnskyldt seg, og sagt at han rett og slett var "dizzy" og borte etter å ha blitt knust sånn, og at han ikke reagerte på at de var der før de gikk forbi han. Ikke at en unnskyldning kan vaske bort alt, men man ser jo at han skjønner at noe er galt når de går forbi. Apropo Braum så synes jeg det er et fantastiskt, nytt kit. Jeg vet ikke hvilken verdi han vil ha i soloQ, men å se gode duolanes utnytte kittet til sitt fulle kan bli tøft. Jeg synes også han har en gapcloser. Han kommer mellom ally og fiende, movespeed + Q som vil gi en adc med redbuff/ proc items / move-abilities mulighet for å stunne ganske kjapt. Slenger man inn W, Q, ult så vil stun procce ganske raskt etterpå. Har ikke fått prøvd han enda, men synes han ser veldig bra ut. Endret 15. mai 2014 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå