nipton Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) passiven proces fra adc/alle champs som auto attacker andre champs Endret 24. april 2014 av nipton Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 passiven proces fra adc/alle champs som auto attacker andre champs Ja det har jeg fått med meg, men har den noen internal cd mellom stuns, eller mellom procs? Lenke til kommentar
nipton Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) I følge videoen. ingen cd på AA stacks. 8 sec cd på stun Syns kitte ser sykt bra ut. Endret 24. april 2014 av nipton Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 http://www.twitch.tv/riotgames NukeDuck spiller promotion nå med NiP Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 lol, kittet hans virker veldig bra. Både i lane og etter laning. Hva virker bra med det? Ja, du kan beskytte ADC'en til en viss grad, men du er jo ikke supertanky selv uten items. Du kan heller ikke spille noe særlig aggresivt eller peele med en stun som krever enten at du lander 1 skillshot + 3 AA eller 4 AA (og da må du i meleerange uten gapcloser). Blir selvfølgelig noe bedre etter lvl 6, men likevel er ulten lett å unngå for flere champions (Tristana, Ez, Vayne, Lucian, Sivir, Cait). Eneste jeg ser for meg at han er viable til å er å fungere som et meatshield for Tristana og Vayne til lategame og håpe at ikke laget ditt thrower før det. Passiven er utrolig sterk. Q slower + proccer passiven, det vil altså si at både adc og Braum lett kan følge opp for å stunne. Siste proccen gjør itillegg bonus dmg. Vet ikke hvor du fikk det fra at han mangler gapcloser, W er gapcloser, og han får ekstra movespeed når E er aktiv. E kan itillegg tanke masse dmg. Legg til en massiv AOE knock up + slow når han dinger 6. Fantastisk kit rett og slett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 lol, kittet hans virker veldig bra. Både i lane og etter laning. Hva virker bra med det? Ja, du kan beskytte ADC'en til en viss grad, men du er jo ikke supertanky selv uten items. Du kan heller ikke spille noe særlig aggresivt eller peele med en stun som krever enten at du lander 1 skillshot + 3 AA eller 4 AA (og da må du i meleerange uten gapcloser). Blir selvfølgelig noe bedre etter lvl 6, men likevel er ulten lett å unngå for flere champions (Tristana, Ez, Vayne, Lucian, Sivir, Cait). Eneste jeg ser for meg at han er viable til å er å fungere som et meatshield for Tristana og Vayne til lategame og håpe at ikke laget ditt thrower før det. Passiven er utrolig sterk. Q slower + proccer passiven, det vil altså si at både adc og Braum lett kan følge opp for å stunne. Siste proccen gjør itillegg bonus dmg. Vet ikke hvor du fikk det fra at han mangler gapcloser, W er gapcloser, og han får ekstra movespeed når E er aktiv. E kan itillegg tanke masse dmg. Legg til en massiv AOE knock up + slow når han dinger 6. Fantastisk kit rett og slett. Gap closer til friendly ja. Passiven er ikke sterk i det hele, så lett å countre og komme seg vekk med en effekt som gir effekt med en gang, og ikke etter 3-4 AA, selv den sløveste Morgana'en har flere sekunder på seg til å kaste Black Shield på ADC om han blir merket for stun. I teorien virker kitet hans bra, men når det kommer til å faktisk bruke det ingame mot levende spillere, ja da tror dette kittet har for mye counters. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Tror du en ADC som har fått en stack av passiven kan fortsette å trade? Er zoning av creeps omtrent det viktigste som skjer botlane? Lenke til kommentar
warioman Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Noen her som spiller på East som ønsker å spille sammen? Ser helst at du da også ikke er veldig dårlig, men har OK skills hvertfall Vennelista mi er ikke så aktiv lengre, så er det noen her som spiller jevnlig som vil teame opp? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Snart på vei ut av silver håper jeg. Klatret relativt kjapt fra silver 5 til silver 2 nå. Er litt redd for å gå på en loss streak og dale ned i silver 5, tør liksom ikke spille champs jeg ikke har spilt så mange ganger før osv. Håper jeg blir gold snart så jeg kan slappe av litt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Snart på vei ut av silver håper jeg. Klatret relativt kjapt fra silver 5 til silver 2 nå. Er litt redd for å gå på en loss streak og dale ned i silver 5, tør liksom ikke spille champs jeg ikke har spilt så mange ganger før osv. Håper jeg blir gold snart så jeg kan slappe av litt. loose streak i gold = silver 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Trodde ikke du kunne rykke ned fra en league til en annen jeg, med annet du ikke spilte på en stund? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Tror de har forandret det denne sesongen. Lang loose streak = ned igjen en divisjon. Har en kompis som spiller ganske mye, han var plat 5, og nå her om dagen var han gold 1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Taper jeg 2 games på rad, bryter jeg den rutinen med å finne på noe annet å gjøre en liten stund.Det er lett å havne inn i et negativt tankesett som gjør at enn gjør mye feil. Lenke til kommentar
Marnæv Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Trodde ikke du kunne rykke ned fra en league til en annen jeg, med annet du ikke spilte på en stund? Du kan rykke ned fra Gold 5 til Silver 1(det samme gjelder i alle leagues), om MMR-en din er det samme som Silver 5, altså det skal fortsatt ganske mye til, og hvis du ikke klarer å holde MMR-en din høyere enn det så fortjener du faktisk ikke å være i Gold 5. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 En av de bedre endringen i år kontra i fjor. Var nok av de som var f.eks. gold 5 som bare trollet fordi de visste de fikk season rewards uansett... Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Prøver å finne igjen en side som viser hvem som duo-qua og hvilken rank alle har i en kamp.. det var en eller annen som viste dette, any ideas? Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 lolnexus.com/ Jau, var den, takk Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Lolking.net kan også brukes til slikt om lolnexus.com er nede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 OP.GG også. Etter Allstars i går begynner jeg nesten å lure på hvorfor jeg i det hele tatt ser på LCS. Labert nivå kontra de asiatiske lagene. C9 er en smule unnskyldt, men de tapte jo gamet fra start til slutt, i starten har ikke midlaneren så mye å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå