sLR Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det hadde vært fint å spille noen ranked games i kveld før release av Rift, så skrik ut hvis noen vil bli med. : ] Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Før release? Folk har jo spilt siden forrige torsdag, så når du kjøper spillet er det bare å komme seg hjem og patche, så er alt klart. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg tenkte på official release, jeg forhåndsbestilte det aldri pga dårlig råd rett før lønning. Derfor blir det "Før release" for min del i allefall. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Noen som ser på LoL kampene på IEM? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Er det Own3d stream? Var i alle fall det på IEM kampene til QL og SC2... Men kommer ikke inn nå.. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Er på own3d ja, evt. akkurat nå kan man velge Event 3 på esl.tv Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Takk, takk. Own3d kommer vel opp igjen snart. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Kom inn på ESL nå, men den var grå ei stund. Men irriterende stemme på han andre kommentatoren. Virker som om phreak virkelig hater han og hver gang han kommer med en kommentar så blir phreak så overlegen eller noe. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Tror ikke jeg gidder å drikker meg full ikveld. Så da blir det tid til litt lol. Noen som blir med på ranked premade? Kan sikkert ta et par normal games først for å prøve få det til å sitte litt, og om det er noen som ikke er level 30. Hvis vi fyrer opp skype i tilegg kan det bli bra. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Mulig jeg klarer å rive meg vekk fra Rift, får nesten se ann litt. ^^ Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Alle som er interessert i premade 5v5 ikveld, legg med til på skype og lol. Lol: Bjarne1234 Skype: Olavmagne3 Skal vi si kl 20.30? Endret 5. mars 2011 av Tanner Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Tenkte jeg skulle ta et game rundt midnatt... hadde glemt at serverne fortsatt er forferdelige. Får ikke joinet login queue engang. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Har vært knallis helt til nå for meg faktisk. Nada nix problemer :s Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 På match history har jeg et game der det står "Loss Forgiven" Hva skal dette bety? Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 På match history har jeg et game der det står "Loss Forgiven" Hva skal dette bety? Loss forgiven er vel når du har spilt med leavers og tapt pga dem. tror jeg:P Det var da en god nyhet:) Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Loss forgiven er når du taper når serverene er helt jalla. Slik at det i teorien kan ha vært serverproblemer som gjorde at du tapte (folk som blir DCa, ikke kommer inn, generelt lugg etc). Isteden for å få rapporter der folk whiner om sånt får alle som taper i en sånn periode loss forgiven.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå