PaladinNO Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Tenkte mer på tips til champions, ikke hvordan spille de, men takk alikvel Jeg tenkte jeg bare skulle poste litt in-depth info om Lissandra, for å kanskje hjelpe deg med vil ha/vil ikke ha-avgjørelsen. Jeg fikk med Lissandra som del av en champ-bundle jeg kjøpte ganske tidlig, men jeg fikk aldri sansen for henne fordi jeg ikke klare å forstå hvordan hun egentlig skulle spilles. Videoer som den over hjalp på meget med den læreprosessen. Nuvel, ett champ forslag: Jeg synes Syndra er gøy å spille mid (siden jeg er kronisk ARAM spiller får jeg mye øvelse i å spille mid ), spesielt fordi hun synes å være undervurdert ganske ofte: chalice + Deathfire Grasp...watch their HP bar disappear. ^^ Jeg holdt på å foreslå Lulu, men jeg ser du allerede har gjort den investeringen. Lenke til kommentar
SkrattStein Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Da var det endelig Plat II. Veldig merkelig å spille i øvre plat og fortsatt se regelmessige baron/nexus throws. Endret 25. mars 2014 av SkrattStein Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Da var det endelig Plat II. Veldig merkelig å spille i øvre plat og fortsatt se regelmessige baron/nexus throws. Med throws, mener du at man ikke går for dem/gir dem gratis? Lenke til kommentar
JDC Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Begynte med ranked i går, e på silver 1, vant nesten promo games til gull, manglet bare 1, men failet, så trist med ranked at folk feeder og sånt, får dårlig teammates så ofte at... kordan kommer dere høyt i rank? Er det noen som er veldig god i jungling som vil gå premade med meg på ranked? God jungler spiller veldig mye rolle som jeg har sett Lenke til kommentar
SkrattStein Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Da var det endelig Plat II. Veldig merkelig å spille i øvre plat og fortsatt se regelmessige baron/nexus throws. Med throws, mener du at man ikke går for dem/gir dem gratis? Mener hovedsakelig når de går for barons som de ikke klarer å få eller mister folk av å gjøre. Hvis man blir aca på baron på 40 min er det trolig gg om ikke motlaget pusher ned lanesa. Nexus-throws går mer på det at de prøver å gå for nexus, men enten fokuserer for mye på nexus/nexus turrets og blir aca for så å tape gamet. Vanligvis prøver man å få ned en innhib før man i det hele tatt tenker på baron, slik at motlaget får splitta fokus. Begynte med ranked i går, e på silver 1, vant nesten promo games til gull, manglet bare 1, men failet, så trist med ranked at folk feeder og sånt, får dårlig teammates så ofte at... kordan kommer dere høyt i rank? Er det noen som er veldig god i jungling som vil gå premade med meg på ranked? God jungler spiller veldig mye rolle som jeg har sett Det beste tipset jeg kan gi for å få bedre rang er rett å slett å slutte å fokusere på andre og spill bare for å bli bedre. Ha fokus på hva du gjorde galt hvert game og tenk på hvordan du kan rette de feilene. Alle taper games. Endret 25. mars 2014 av SkrattStein Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Begynte med ranked i går, e på silver 1, vant nesten promo games til gull, manglet bare 1, men failet, så trist med ranked at folk feeder og sånt, får dårlig teammates så ofte at... kordan kommer dere høyt i rank? Er det noen som er veldig god i jungling som vil gå premade med meg på ranked? God jungler spiller veldig mye rolle som jeg har sett Det beste tipset jeg kan gi for å få bedre rang er rett å slett å slutte å fokusere på andre og spill bare for å bli bedre. Ha fokus på hva du gjorde galt hvert game og tenk på hvordan du kan rette de feilene. Alle taper games. Dette + om du spiller nok games så skal det i teorien jevne seg ut og vel så det med hvilket lag som får flest retards. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Promo til silver II, etter å ha vært stuck i silver V lenge har endelig ting begynt å gått veien. Føler egentlig ikke at nivået har forandret seg så mye Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Hadde veien, men så stoppet jeg å spille en uke så når går det rett west, selv om jeg spiller i east Spiller mye jungle ww og nunu og klarer selv å bli ganske gode, men hatr så my feeders.. Noen som er i silver v eller i b1-2 som vi spille Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Prøvde nye Heimerdinger nå, ser ut som han er mad OP Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Prøvde nye Heimerdinger nå, ser ut som han er mad OP Det har han altiv vært, synes han er litt nerfa faktisk ellers så er det bare at de som spiller han er dårlige Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Han har ikke alltid vært OP nei... Nå derimot, place et par turrets og ta en dans mens du vinner lane. Lenke til kommentar
Qake Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hva synes dere om den nye gamemoden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Har ikke fått prøvd enda, sparer det til i helgen TSM mot C9 var iallefall hysterisk. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Hva synes dere om den nye gamemoden? Har ikke prøvd ennå, men jeg tenker meg at for egen del vil full AP Alistar være konge! 16 sec cooldown på ulti med 7 sec duration = nesten konstant 70% DR og Pulverize med 2,6 sec cooldown og Headbutt med 2 sec så er det bare å prøve seg Er Kassadin permabannet i den nye moden slik de sa i TSMvC9 kampen? Hvis ikke så har han Riftwalk uten cooldown Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Han og Ryze er "slettet" fra spillet. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Spilte mot NIdalee i den modusen, det var skummelt..Spear spear spear spear Lenke til kommentar
NMTZ Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Spilte ali selv. Ble tower divet lvl 3 2v1. Knock up + slå dem inn mot tårnet og et 2sec CD heal gjorde at eg fikk first blood. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Kort spørsmål; hvis jeg ønsker å levle raskest mulig, er det best med IP boost eller XP boost? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Kort spørsmål; hvis jeg ønsker å levle raskest mulig, er det best med IP boost eller XP boost? Siden IP ikke gir level så er det vel ganske greit å tenke seg til XP-boost! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 XP boost, kjøp både XP boost for x antall wins og x antall days, de stacker IP er ingame currency og har ingenting med leveling å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå