Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo og se til Alistar (tror han er billig?), men han er det fort gjort å gjøre mer vondt enn godt med.

Mer enn en gang har jeg skrevet /all ty, ali når han har dyttet meg unna en viss certain death. :p

Edit:

Jeg Frapset en runde på ARAM, jeg som Leona premade sammen med en Diamond Blitz, som jeg la ut på Dropbox (tenker å la filene være der et par dager):

https://www.dropbox.com/s/bpzienqb599ep44/League%20of%20Legends%202014-03-12%2021-28-16-07%20-%20ARAM%2C%20Leona%20-%20hilarious%20match%20xD.jpg

https://www.dropbox.com/s/y2pkh2zyzpl6u6h/League%20of%20Legends%202014-03-12%2021-28-16-07%20-%20ARAM%2C%20Leona%20-%20hilarious%20match%20xD.mkv <- ~780MB

...hans Q + E, i combo med min E og Q...poor adversaries. :green:

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Har bruker der også, men legger så sykt at jeg kan ikke spille lengre.. What to do

Kjøp fiberforbindelse

Lenke til kommentar

Har nettop begynt å spille ranked, kom til silver 3 etter placement matches, lurer på kordan e ranked? kordan kan æ komme til gold? osv, og kor mye lg taper man og vinner? og ka om jeg spiller med en venn av meg på ranked som er gold eller høyere? osv

Lenke til kommentar

Det som skjer er at du må komme opp til 100 Lp, da har du 3 games der du må vinne 2 av 3 games.Hvis du vinnerkommer du i silver 2, slik kan du fortsette til du kommer til god :) Der varierer hvor mye lp man vinner og taper. det er ikke noe system på dette..

Hvis du spiller med en venn som er i gold, kommer dere til å møte spillere som også er i gold å silver. så det kan bli litt vanskeligere for deg og litt lettere for han eller hun som er i gold. Så dere møter spillere i mellom gold og silver. Håper det ble litt klarere

Lenke til kommentar

Verdt å få meg seg at man må spille best of 5 om man skal komme fra Silver 1 til Gold 5. Samme gjelder Gold 1 > Plat 5 og oppover. Også "lettere" å komme seg til gold/plat/diamond denne sesongen siden de har fjernet clamping i Silver/Gold/Plat 1, så nå tjener du ikke 6-9 LP per win lenger utenom i diamond 1.

Og om du får en rævva W/L ratio så begynner du å miste mer LP enn du får. Skjedde med meg når jeg kom til gold i fjor, mistet 20ish LP og fikk 10 LP.

Lenke til kommentar

Godt mulig jeg tar feil eller at de har endret på det nå, men når jeg kom meg til gold (typ oktober ifjor) spilte jeg veldig ujevnt og spilte champs jeg ikke hadde peil på og satt på 0-50 LP og dårlig MMR lenge, så jeg fikk 10 per win og minus 15++ per loss.

Lenke til kommentar

Okei

Det er to måter spilleres dyktighet vurderes i LOL. Den ene er den synlige league/division/lp du har, den andre er den skjulte match making ratingen (MMR), som sier hvor flinke folk du skal matches opp mot.

Dersom du matches med folk som i gjennomsnitt har en synlig rating som er høyere enn din (men lik skjult rating som deg), så mener systemet at du fortjener å stige litt i den synlige ratingen. Slik at du får flere synlige poeng for vinst enn du får for tap, og du ender opp med å klatre oppover dersom du vinner 50% av kampene

Dersom du matches med folk som i gjennomsnitt har en lavere synlig rating enn din (men lik skjult rating som deg), så vil du få færre poeng for vinst enn for tap, slik at du ender opp med å tape rating dersom du vinner 50% av kampene.

Den skjulte ratingen beveger seg mye fortere enn den synlige, og er du på en vinstreak på 4-5 kamper er fort den skjulte ratingen 1-2 divisjoner høyere enn den var for streaken.

Og ja, for at din skjulte rating skal gå oppover er du nødt til å vinne flere kamper enn du taper, spiller du 50-50 så blir den skjulte ratingen den samme, og det eneste som kan skje da er at den synlige ratingen blir den samme som den skjulte også blir du værende der inntil du spiller bedre og begynner å vinne flere kamper enn du taper (som du gjør hvis du er flinkere enn de du spiller mot)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

To bra sider ang rating og generelt er:

lolnexus.com/EUW/search?name=DITTSUMMONERNAVNHER&region=EUW

Når du er i loading screenen, da kan du se synlig nivå på motstanderne, og skjult gjennomsnittsnivå for kampen, og hvilke runes/masterys de andre bruker slik at du kan tilpasse builden din til det de går for

euw.op.gg/summoner/userName=DITTSUMMONERNAVNHER

Utenfor spill, denne siden forteller sånn omtrentlig om din skjulte MMR er høyere eller lavere enn den de andre i divisjonen har slik at den gir indikasjon på om du vil øke eller minske din synlige rating dersom du spiller videre med 50% winrate

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...