NMTZ Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Support har kjempe mye å si på et game. Spill morgana, er bra mot leona og thresh om du kan få på plass skjoldet ditt. Land et par "dark binding(?)" og sett opp for kills. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Joda, det vet jeg jo. Men jeg mener om f.eks de som spiller mer carry rettede roller ikke gjør sin jobb, så blir jeg jeg mer eller mindre bare sittende der og tvinne tomler. Og det er fryktelig frustrerende. Og for ikke å snakke om når en spiller support og så møter en en lane med adc og en semi support som f.eks Nidalee. Da blir det tøft når du i praksis møter en adc og en apc mens ditt team er adc og en support med mye mindre damage, som f.eks Leona og kanskje de som skal carry gamet ikke er helt på topp i forhold til mostanderen. Endret 11. mars 2014 av Cappo Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Support har en viktig rolle i et game ja, før hadde jeg det samme problemet som deg, jeg kunne ikke gjøre stort da adcen var noob. Men så begynte jeg å bygge ap på ali star og plutselig trodde de de hva så gode at de kunne dive oss, adc'en min døde kjapt, men jeg fikk en enkel triple kill da jungleren også var der xD Jeg ble op og carrya med alistart Mitt artigste game som supp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Vett ikke om noen fikk med seg denne fra Reddit i går?https://www.youtube.com/watch?v=yt8zVJ0q_Ek&list=UU4irjUYpgjMTg0Wq8WhVNYQ Det er mulig å carrye som support, men er som regel veldig mye lettere om du duoq'er med en ADC. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Support er stort sett den som vinner eller taper botlane, i større grad enn ADC.ADC er fokusert på å farme, support på å sone ut motstander, harass, beskyttelse, og warding. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Når det snakkes om support her, så kunne jeg godt tenke meg å begynne i denne rollen. Det virker som en litt utakknemlig rolle, litt på samme måten som å spille tank/healer var i WoW da jeg spillte det for mange år siden. Samtidig var det disse rollene som føltes best når ting går som de skal. Man vet selv at man var hovegrunnen til at ting gikk som de skulle, så fikk dps sammenlikne størrelse på penis (link meter!) for seg selv. Det jeg lurer på er, hvilke champions kan det være lurt å starte med? Er bare lvl 23 foreløpig og har få champions og lite IP, så jeg tenkte på Soraka/Blitz pga lav IP kostnad. Noen som har gode tips? Endret 12. mars 2014 av UriasX Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Men hva gjør du om motstanderens adc ikke fokuserer på farm, men snarere kills og din adc bare fokuserer farm. Da er du jo fucked egentlig? Aner ikke hvilke support som er bra, men du bør helt klart skaffe deg noen flere for Blitz og Leona er ofte enten banned eller picked. Så med annet du er first pick så er du shit out of luck. I Bronze så fungerer det meste som support egentlig. Nidalee, Morgana, Lux, Soraka, Sona, Thresh og Alistar for å nevne noen andre enn Leona og Blitz. Pretty much alt som kan heale, shielde og stunne fungerer bra som support. Endret 12. mars 2014 av Cappo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Thresh er definitivt den morsomste supporten å spille, et vanvittig allsidig toolkit som kan både brukes aggresivt og defensivt. Utover det ville jeg sett på Annie og Leona. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Tenkte mer på om det er noen som er bedre for å lære seg å spille som support. Har aldri prøvd rollen før så det blir nytt mtp items og spillestil Ser at Leona og Tresh er fotm i LCS i hvertfall, men tresh er en dyr jævel! Trenger ikke å tenke på firstpick og bans ennå, spiller jo ikke ranked før man er lvl 30 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Du kan jo og se til Alistar (tror han er billig?), men han er det fort gjort å gjøre mer vondt enn godt med. Du bør i så tilfellet lære deg Q-W comboen godt. https://www.youtube.com/watch?v=e8s1WvAYpgs Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Du kan jo og se til Alistar (tror han er billig?), men han er det fort gjort å gjøre mer vondt enn godt med. Litt som Jarvan? "I'm Jarvan I'm helping!" Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Tenkte mer på om det er noen som er bedre for å lære seg å spille som support. Har aldri prøvd rollen før så det blir nytt mtp items og spillestil Ser at Leona og Tresh er fotm i LCS i hvertfall, men tresh er en dyr jævel! Trenger ikke å tenke på firstpick og bans ennå, spiller jo ikke ranked før man er lvl 30 Det er mange gode supps, de jeg startet med var soraka og alistar, vist de hadde tanky valgte jeg også det. Videre gikk jeg over til leona som er sykt op:) Annie og lux er også ganske gode, med de kan du spille bra i late game og ta kills Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Nidalee er forresten 100% useless som support. Lenke til kommentar
Navern Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Er lett å carrye som annie support. Det tar bare litt skillz Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Nidalee er forresten 100% useless som support. Kommer jo an på hvilken ranked Tier du spiller i det da og hva slags support motstanderen har. I enkelte anledninger har jeg opplevd at adc og support rett og slett ble outpoked og outhealed av Nidalee. Ja, helt klart useless i høyere Tiers, men jeg er sikker på at Nidalee fungerer helt greit ofte i Bronze. Aldri spilt det selv, kun basert på observasjoner. Soraka er vel den letteste å starte med. Bare bruke heal, mana skillen og ulti. Så kan du heller levele førsteskillen late game. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Alle champions er useless i bronze, fordi ingen vet hvordan man spiller de. Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 alle klikka på meg da jeg gikk ap tank med malph, de sa at de alle skulle repporte meg, helt til at jeg fikk 10 kills.. Da skulle de plutselig gi med honores xD Jeg carry'a hele gamet og de bare sutra... bronze= sutter å klaging og trollers.. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Vel her er det snakk om randoms så da kan man jo få hva som helst Tror jeg starter med Blitz jeg altså, den pullen når man får det til er deilig Lenke til kommentar
warioman Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Vel her er det snakk om randoms så da kan man jo få hva som helst Tror jeg starter med Blitz jeg altså, den pullen når man får det til er deilig Og når du bommer blir du useless ^^ Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Vel her er det snakk om randoms så da kan man jo få hva som helst Tror jeg starter med Blitz jeg altså, den pullen når man får det til er deilig Og når du bommer blir du useless ^^ Jojo, gull eller granbar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå