Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Dessuten er Team builder bare på en 2 dagers beta. Forventet forøvrig at det skulle være enorme nivå forskjeller, etter starten på innlegget ditt. Men var jo såvidt noe forskjell i det hele tatt.

Såvidt noe forskjell? Ahri på mitt lag har 48 normal wins, mens Morgana har 647 - vil nå kalle det en ganske grei forskjell. La oss si at Morgana og Ahri har vunnet +/- 50% av sine games, så har Ahri spillt 96 games totalt, mot Morgana sine 1294 games.. Lærer ganske mye om spillet på disse 1200 rundene med LoL som Ahri ikke har..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Dessuten er Team builder bare på en 2 dagers beta. Forventet forøvrig at det skulle være enorme nivå forskjeller, etter starten på innlegget ditt. Men var jo såvidt noe forskjell i det hele tatt.

Såvidt noe forskjell? Ahri på mitt lag har 48 normal wins, mens Morgana har 647 - vil nå kalle det en ganske grei forskjell. La oss si at Morgana og Ahri har vunnet +/- 50% av sine games, så har Ahri spillt 96 games totalt, mot Morgana sine 1294 games.. Lærer ganske mye om spillet på disse 1200 rundene med LoL som Ahri ikke har..

Hørt om "smurf-accounts" ?

Edit: Forørvrig virker mange fornøyde med Teambuilderen: http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/1zpn39/teambuilder_is_the_best_normals_experience_i_have/

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Jeg er kjempefornøyd! Utrolig grei måte å få draget på nye champions og å få en garantert rolle/pick istedenfor pickorder/bans. Ikke vært borti noe krangling heller, alle er fornøyd og alle har det artig (så langt... :p )

Vil jeg spille med spillere som er like gode spiller jeg ranked. Jeg merker selvfølgelig at jeg spiller med folk som er dårligere enn meg. Er high gold og har sålangt blitt matchet med silver/low silver mens jeg har spilt champions som er "lett" å countre i denne metaen. LeBlanc mot TF burde vippe GODT i LBs favør, men likevel vinner jeg lane og dreper hun 1v1 osv..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Testet teambuilderen med en kompis i går, første gamet gikk veldig greit, gikk kjapt å få fullt lag, det andre gamet tok derimot en halvtime å fylle helt opp.

Noen er noen interessante skruer, spilte normal game med en Volibear i går, som blinda picka seg selv inn i en annen Volibear, altså, en ren skill matchup, han taper lanen sin fra minutt 2 og skylder på alle andre enn han selv.

Spilte også med en Caitlyn som døde flere ganger til tross for at jungleren deres var synlig og ble pinget.
Ba hun pent om å fylle litt med, fikk igjen gjeld "jævla noob" slengt i tryne og en skolering i hvordan jeg hadde bygget VI helt feil.
Hun ende opp med en score på 1/12, HERLIG :D

Lenke til kommentar

Hei, har en del problemer med at spiller crasher når jeg spiller og at jeg disconnectrer.. Får beskjed om at spille ikke svarer lengre. Det var noen som sa jeg kunne gjøre noe med fps'n men skjønte ikke helt hva. Noen som har noen tips til hva jeg burde gjøre?

Lenke til kommentar

Testet teambuilderen med en kompis i går, første gamet gikk veldig greit, gikk kjapt å få fullt lag, det andre gamet tok derimot en halvtime å fylle helt opp.

Noen er noen interessante skruer, spilte normal game med en Volibear i går, som blinda picka seg selv inn i en annen Volibear, altså, en ren skill matchup, han taper lanen sin fra minutt 2 og skylder på alle andre enn han selv.

Spilte også med en Caitlyn som døde flere ganger til tross for at jungleren deres var synlig og ble pinget.

Ba hun pent om å fylle litt med, fikk igjen gjeld "jævla noob" slengt i tryne og en skolering i hvordan jeg hadde bygget VI helt feil.

Hun ende opp med en score på 1/12, HERLIG :D

Er ikke det klassisk? ^^

Ser eneste løsningen som å ha full premade, ellers havner man alltid på lag med noen som picker en av de mest viktige rollene i spillet, for så å suge så til de grader. Men klart at det er DIN feil, de kan ikke gjøre feil. Hvordan kan du være så frekk at du kan påstå at den caitlynen der ikke vet hva hun driver med? (huff huff).

Lenke til kommentar

Grr... Så mange games på rad igår med toxic spillere. Siste var en syndra som insta callet "mid or feed". Greit, hun fikk mid.

Hjalp ikke til med blå til vår jungle, det gjorde ikke top heller så hun fikk en kjip start. Top sa faktisk "jeg kan ikke miste så mye XP". Etter 4 minutter klaget hun på at hun ikke hadde fått noen ganks ennå.. Deretter ble det bare masse trusler om AFK/feed.. Hun løp flere ganger under tårnet alene bare for å gi bort kills.

Jeg og min bot-lane-partner gjorde det bra, fikk MF fed.. Men det hjelper lite når spydene fra dems Nida-mid lander på 80% av vår HP fordi hun var så fed.

Lenke til kommentar

Det er det som er så sykt irriterende. Om folk har et dårlig game, greit det tenker jeg. MEN da må de jo for f*** fokusere på å spille bedre istedet for å bruke 40 år på å skrive, og å være for opptatt av å kritisere lagkamerater til å faktisk kunne vinne gamet.

Jeg har spilt på team der vi har kommet tilbake fra så å si umulige odds, men det går ikke ann dersom noen på laget blir mer opptatt av å flame enn å prøve. Men så er jo 95% av alle som sier "mid or feed" og som ikke hjelper til og klager på andre, unger i alderen 8-13 år(finnes jo enkelte unntak).

Jeg hater hvertfall når lagkamerater begynner å spamme chatten med polsk, eller andre språk jeg overhodet ikke forstår. Ja da blir det jo bra kommunikasjon liksom...

Endret av NinjaChrister
Lenke til kommentar

Hei, har en del problemer med at spiller crasher når jeg spiller og at jeg disconnectrer.. Får beskjed om at spille ikke svarer lengre. Det var noen som sa jeg kunne gjøre noe med fps'n men skjønte ikke helt hva. Noen som har noen tips til hva jeg burde gjøre?

Prøv å kjør repair tool. Trykk på tannhjulet øverst i client og trykk på "repair." Det kan ta litt tid, men det kan fikse problemene. Du kan også ha uncapped frame rate cap og ta av AA og "wait for vertical sync" i settings in-game. Vertical sync dreper FPSen min iallefall.

http://i.imgur.com/ZnhEDXF.jpg

Endret av The Doctor
Lenke til kommentar

Prøv å kjør repair tool. Trykk på tannhjulet øverst i client og trykk på "repair." Det kan ta litt tid, men det kan fikse problemene. Du kan også ha uncapped frame rate cap og ta av AA og "wait for vertical sync" i settings in-game. Vertical sync dreper FPSen min iallefall.

http://i.imgur.com/ZnhEDXF.jpg

Jeg får ikke startet spillet en gang, han sier bare: svarer ikke med en gang jeg starter spillet..

Lenke til kommentar

Så du kommer deg ikke inn i launcher engang? Da ville jeg heller reinstallert hele greien med mindre du greier å komme deg i launcher og prøver repair tool. Evt. kjøre det som admin.

Lastet ned spillet på nytt i går og har også satt pc'n tilbake til fabrikkinstillinger siden jeg har noen andre problemer også. Jeg har også prøvd å kjøre som admin, skjer ikke så mye annet enn: svarer ikke....

Lenke til kommentar

Så du kommer deg ikke inn i launcher engang? Da ville jeg heller reinstallert hele greien med mindre du greier å komme deg i launcher og prøver repair tool. Evt. kjøre det som admin.

Fikk opp spillet nå etter 15 min med svarer ikke, jeg skal nå prøve disse tipsene du kom med så får vi se om det hjelper. Kommer tilbake med svar så fort jeg har fått testet det :)

Lenke til kommentar

Kanskje feil sted å spørre men dersom det er noen som har en lvl 30 smurf de ikke bruker så tar jeg gjerne imot :)

Jeg er diamond 3 på NA server men har ingen accounts på EUW =(

---

Og for de som snakker om "elo hell" jeg visste faktisk ikke at det var nordmenn som trodde på "elo hell", men... du har 5 fiender og 4 allies. sjansen for at en feeder går på ditt lag er dermed lavere enn at han går på fiende laget.

Spiller du bra så vil du komme deg opp etterhvert garantert, dersom du fortjener det da... :)

Lenke til kommentar

Inntrykket mitt er at de som tror på elo hell er de som er gold og under som tror at alt de gjør er riktig og at de aldri gjør noe feil. De har tross alt sett sin fair share av LCS games, så nå hører de hjemme i challenger.....

lol ^^

Lenke til kommentar

Inntrykket mitt er at de som tror på elo hell er de som er gold og under som tror at alt de gjør er riktig og at de aldri gjør noe feil. De har tross alt sett sin fair share av LCS games, så nå hører de hjemme i challenger.....

Slenger meg på denne. Elo hell er kun når du dømmer deg selv langt over evne, og skylder på alt og alle andre for absolutt alt du gjør feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...