OF5 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Noen som ser på MyM - CW? Fantastisk kamp så langt Indeed! Snowdown Showdown is coming to town: LolClient 2013-12-12 15-06-07-61 - Snowdown Showdown 2013 login screen.jpg Årets skins: Winter Wonder Lulu - http://www.lolking.net/models/?champion=117&skin=4 http://eune.leagueoflegends.com/en/news/champions-skins/skin-preview/winter-wonder-lulu-still-tastes-purple Snow Day Singed - http://www.lolking.net/models/?champion=27&skin=6 http://eune.leagueoflegends.com/en/news/champions-skins/skin-preview/snow-day-singed-puts-snow-down-your-showdown Det siste skinnet er Snowstorm Sivir - http://www.lolking.net/models/?champion=15&skin=6, som ennå ikke er offisielt avslørt. Bring me that Mistletoe Leblanc! 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Bring me that Mistletoe Leblanc! Mistletoe LeBlanc skal kjøpes, ja(!) - bare synd jeg er elendig å spille med LB. Winter Wonder Lulu er også insta-buy...poros too cute to handle. ^^ Noen som vet eksakt når Snowdown Showdown starter...? Endret 14. desember 2013 av PaladinNO Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Santa Gragas er instabuy. Resten er piss ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Indeed! Bring me that Mistletoe Leblanc! Synes de burde lage Cameltoe LeBlanc. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Mistletoe LeBlanc skal kjøpes, ja(!) - bare synd jeg er elendig å spille med LB. Winter Wonder Lulu er også insta-buy...poros too cute to handle. ^^ Noen som vet eksakt når Snowdown Showdown starter...? Hun er mainen min, og har hatt lyst på Mistletoe lenge! Synes de burde lage Cameltoe LeBlanc. Hadde absolutt ikke hatt noe imot det.. Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 jeg lurer også på når Snowdown starter, og når Showdown-modusen dukker opp. Mistletoe LeBlanc og Silent Night Sona er garanterte kjøp for Snowdown. Samtidig sikler jeg på Slay Bell Katarina og Re-Gifted Amumu - vurderer også Snow Bunny Nidalee, men har allerede for mange skins på henne i forhold til hvor lite hun spilles (2 skins - spilles nesten aldri). - Espen Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Garanterte kjøp: Mistletoe LeBlanc, Silent Night Sona, Snow Bunny Nidalee, Earnest Elf Tristana, Candy Cane Miss Fortune og Slay Belle Katarina. ...så får jeg håpe det ikke blir alt for dyrt - men isåfall: wallet QQ. Lenke til kommentar
Marnæv Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Mistletoe LeBlanc skal kjøpes, ja(!) - bare synd jeg er elendig å spille med LB. Winter Wonder Lulu er også insta-buy...poros too cute to handle. ^^ Noen som vet eksakt når Snowdown Showdown starter...? jeg lurer også på når Snowdown starter, og når Showdown-modusen dukker opp. Mistletoe LeBlanc og Silent Night Sona er garanterte kjøp for Snowdown. Samtidig sikler jeg på Slay Bell Katarina og Re-Gifted Amumu - vurderer også Snow Bunny Nidalee, men har allerede for mange skins på henne i forhold til hvor lite hun spilles (2 skins - spilles nesten aldri). - Espen Leser på Reddit at det skal starte 19. desember. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Leser på Reddit at det skal starte 19. desember. Har du en link (Zelda)? Jeg syntes Reddit var heller rotete å orientere seg på - og Google-søk førte ikke frem. Endret 18. desember 2013 av PaladinNO Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 21-3-6 i min første match med fruen min, LeBlanc, og hennes nye skin, Mistletoe. Grei debut det. Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Noen ganger, noen ganger... Noen ganger bare skjønner du fra start av at dette kommer til å bli tungt... Så stanger du i veggen, om og om igjen. Helt til den slår sprekker, og du ser at lyset skinner gjennom. Så skjer det gode, veggen faller ned.har ikke hatt et game der man har spilt ganske godt sammen og jobbet så hardt for en seier på LENGE. Føles godt 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) har ikke hatt et game der man har spilt ganske godt sammen og jobbet så hardt for en seier på LENGE. Føles godt I kjente ord: GG WP! Og det er ekstra stas å vinne 4v5. Endret 22. desember 2013 av PaladinNO Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Holy shit http://www.bbc.co.uk/news/technology-25559048 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Holy shit http://www.bbc.co.uk/news/technology-25559048 Sjekk twitteren dems. De tok ned, twitch, runescape.com og en haug med andre ting. Og for 13 timer siden gikk det til angrep mot Nord korea's avis som blir styrt av staten. Og som følge av all den båndbredden de brukte så gikk all internettet i Nord korea ned. #oops Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Sjekk twitteren dems. De tok ned, twitch, runescape.com og en haug med andre ting. Og for 13 timer siden gikk det til angrep mot Nord korea's avis som blir styrt av staten. Og som følge av all den båndbredden de brukte så gikk all internettet i Nord korea ned. #oops Satt og fulgte med i natt fram til PL hadde fortalt hva som skjedde, tenkte jeg skulle linke den korte historien først Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Er euw nede? Kommer bare patch update som failer når jeg prøver å logge meg inn. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hva faen skjer om dagen, er MINST 2 afk'ere hver jævla gang, og alltid på samme lag. Og hva spiller de bedritne østeuropeerne på egentlig, pappesker? De bruker jo 10-15 min på å laste inn, og så DCer de hele tiden etterpå. Dette er seff de samme som skriker høyest om hvilken posisjon de vil ha.... Helt håpløst å få spillt en normal kamp. Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Riot har hatt relativt store problemer med nedetid i det siste, har lagd en skisse hvorfor ikke beskyttelsen til mellomgang fra datasenter til f.eks Riot ikke fungerer. Alt du trenger er rundt 30GB/s, that's it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Helt trist at de greier å ta ned hele EUW med ping-kommando (ref. PhantomL0rd sin stream). Forøvrig måtte jeg bytte passordet etter helgens påståtte hackerangrep, leste de fleste mente det var "fake", men kan jo begynne å lure når passordet mitt faktisk ble byttet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Helt trist at de greier å ta ned hele EUW med ping-kommando (ref. PhantomL0rd sin stream). Forøvrig måtte jeg bytte passordet etter helgens påståtte hackerangrep, leste de fleste mente det var "fake", men kan jo begynne å lure når passordet mitt faktisk ble byttet. så lenge botnettet klarer å lage nok legitime requests til at systemet knekker så fungerer det slik. Ettersom botnettet er stort bombarderer den med ufattelig mange unike requests. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå