Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Mistletoe LeBlanc skal kjøpes, ja(!) - bare synd jeg er elendig å spille med LB. :green:

Winter Wonder Lulu er også insta-buy...poros too cute to handle. ^^

 

 

Noen som vet eksakt når Snowdown Showdown starter...?

 

Hun er mainen min, og har hatt lyst på Mistletoe lenge! :D

 

 

Synes de burde lage Cameltoe LeBlanc.

 

Hadde absolutt ikke hatt noe imot det.. :)

Lenke til kommentar

jeg lurer også på når Snowdown starter, og når Showdown-modusen dukker opp. :hmm:

 

Mistletoe LeBlanc og Silent Night Sona er garanterte kjøp for Snowdown. Samtidig sikler jeg på Slay Bell Katarina og Re-Gifted Amumu - vurderer også Snow Bunny Nidalee, men har allerede for mange skins på henne i forhold til hvor lite hun spilles (2 skins - spilles nesten aldri). :closedeyes:

 

- Espen

Lenke til kommentar

 

Mistletoe LeBlanc skal kjøpes, ja(!) - bare synd jeg er elendig å spille med LB. :green:

Winter Wonder Lulu er også insta-buy...poros too cute to handle. ^^

 

 

Noen som vet eksakt når Snowdown Showdown starter...?

 

 

jeg lurer også på når Snowdown starter, og når Showdown-modusen dukker opp. :hmm:

 

Mistletoe LeBlanc og Silent Night Sona er garanterte kjøp for Snowdown. Samtidig sikler jeg på Slay Bell Katarina og Re-Gifted Amumu - vurderer også Snow Bunny Nidalee, men har allerede for mange skins på henne i forhold til hvor lite hun spilles (2 skins - spilles nesten aldri). :closedeyes:

 

- Espen

Leser på Reddit at det skal starte 19. desember.

Lenke til kommentar

Noen ganger, noen ganger... Noen ganger bare skjønner du fra start av at dette kommer til å bli tungt... Så stanger du i veggen, om og om igjen. Helt til den slår sprekker, og du ser at lyset skinner gjennom. Så skjer det gode, veggen faller ned.

3j43_fb9_u363v.jpg

har ikke hatt et game der man har spilt ganske godt sammen og jobbet så hardt for en seier på LENGE. Føles godt :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sjekk twitteren dems.

 

De tok ned, twitch, runescape.com og en haug med andre ting. Og for 13 timer siden gikk det til angrep mot Nord korea's avis som blir styrt av staten. Og som følge av all den båndbredden de brukte så gikk all internettet i Nord korea ned. #oops

 

Satt og fulgte med i natt fram til PL hadde fortalt hva som skjedde, tenkte jeg skulle linke den korte historien først :)

Lenke til kommentar

Hva faen skjer om dagen, er MINST 2 afk'ere hver jævla gang, og alltid på samme lag. Og hva spiller de bedritne østeuropeerne på egentlig, pappesker? De bruker jo 10-15 min på å laste inn, og så DCer de hele tiden etterpå. Dette er seff de samme som skriker høyest om hvilken posisjon de vil ha.... Helt håpløst å få spillt en normal kamp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Helt trist at de greier å ta ned hele EUW med ping-kommando (ref. PhantomL0rd sin stream).

Forøvrig måtte jeg bytte passordet etter helgens påståtte hackerangrep, leste de fleste mente det var "fake", men kan jo begynne å lure når passordet mitt faktisk ble byttet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Helt trist at de greier å ta ned hele EUW med ping-kommando (ref. PhantomL0rd sin stream).

Forøvrig måtte jeg bytte passordet etter helgens påståtte hackerangrep, leste de fleste mente det var "fake", men kan jo begynne å lure når passordet mitt faktisk ble byttet.

så lenge botnettet klarer å lage nok legitime requests til at systemet knekker så fungerer det slik. Ettersom botnettet er stort bombarderer den med ufattelig mange unike requests.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...