Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Ah my bad then, er visst ikke så fryktelig oppdatert. Hvordan er det med treanten? Så han i et game nettopp, festlig fyr.

Har prøvd han selv et par kamper. Virker helt ok, men greide ikke helt å plassere rollen hans, så tror nok jeg endte opp med å prøve og gjøre litt for mye på en gang, og dermed feilet litt. >_>

Abilitiesene hans er litt med på å bestemme hvordan man skal spille han earlygame. Hvis du oppgraderer E-skill fortest, gjør du mest damage. Lategame er han kinda support-aktig med ultien sin og slowen + stun.

Har spilt han selv, og må si han er ganske morsom å spille. Spesielt earlygame er det gøy å harassdamage fienden med E-spellen.

Må også si at Jarvan IV er helt syk å spille med! Har nettopp spilt to matcher med han, og det jeg spesielt liker er at han er utrolig god til å ta igjen fiender som løper med lite health. Ultien er også utrolig, spesielt hvis du laner med en kamerat over Skype, da du enkelt kan trappe deg og din kompis sammen med en fiende i 3.5 sekunder. Bruker man comboen R-E-Q-W er det også rimelig enkelt å ta ned andre spillere 1v1 og 1v2(så langt jeg har prøvd).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har plukket opp Kayle. Selv om jeg har feil runes går det relativt greit. Veldig fin Hybrid helt. Det går som oftest greit, hadde akkurat et game der jeg var 7/1 en stund. Bare synd at Jarvan var 3/0 etter 7 minutter i spillet. Jeg vet at Jarvan har relativt lang range på Q'en hans, men hvis man har 600 range (ashe) burde man greie å holde seg trygt unna mens man lasthitter.

Endret av JonasKJo
Lenke til kommentar

Jeg vegrer meg alltid for å prøve nye helter, men i dag hoppet jeg uti og prøvde meg på trundle. Herregud for en morsom helt, ikke at han var så veldig god, men utseende kombinert med hans kommentarer var jo hysterisk.

Det gikk ikke så bra første eller andre runden, men han her vil jeg virkelig få til! Lets troll :!:

Tar gjerne imot tips!

Møtte på Jarvan forresten, oh the paaaain :(

Endret av Nycoplus
Lenke til kommentar

Jeg vegrer meg alltid for å prøve nye helter, men i dag hoppet jeg uti og prøvde meg på trundle. Herregud for en morsom helt, ikke at han var så veldig god, men utseende kombinert med hans kommentarer var jo hysterisk.

Det gikk ikke så bra første eller andre runden, men han her vil jeg virkelig få til! Lets troll :!:

Tar gjerne imot tips!

Møtte på Jarvan forresten, oh the paaaain :(

Trundle ROXOR :D haha, joda.. Jeg lana med en jarvan i stad, og fant fort ut at ultien til jarvan kombinert med ultien til katarina er EPIC :D

Lenke til kommentar

haha ja det ser jeg for meg er kick ass. LETS GO CLUBBBBING! Herregud jeg dæver av latter, det skal ikke mye til for å glede meg :!:

Elendig game av meg som trundle, men med en akali på laget med 16-1 så vant vi. Herregud akali er vill!

Lenke til kommentar

haha ja det ser jeg for meg er kick ass. LETS GO CLUBBBBING! Herregud jeg dæver av latter, det skal ikke mye til for å glede meg :!:

Elendig game av meg som trundle, men med en akali på laget med 16-1 så vant vi. Herregud akali er vill!

Akali er på min hate-op list ;p

Lenke til kommentar

Akali er ikke OP. Har så å si ingen escape muligheter som man kan støtte seg på da det ikke alltid er minions i nærheten, og shrouden kontres med oracle. Eneste måten Akali virkelig kan rocke på er ved å få noen kills tidlig, og helst at de som dør er squishy targets. Underlvla og underfarma squishy er lett for Akali å drepe. Alt annet burde kunne greie seg fint så lenge man ikke løper langt av gårde en plass aleine. >_>

Lenke til kommentar

Hvis du har noen gode teammates, så er akali en av de letter å stenge ned. Hun er vel muligens en av de championene som værst blir stengt ned av crowd control. Silence og du får ikke gjort skade, stun og du er ubrukelig, fear like så. Og hun lever mer eller mindre på burst og life steal til en såpass stor grad at du blir stengt ned sinnsykt hardt av crowd control.

Men så klart vil folk klage over at hun er OP hvis folk ignorerer henne i teamfights eller står rundt i shrouden hennes som en idiot mens de venter på at hun skal poppe fram så de kan angripe.

Lenke til kommentar

Vel, hva skal man gjøre om man kommer i lane mot henne da? Still ignore her? Don't think so.

Hun er temmelig op, fordi det kreves null skills for å spille henne, får hun litt early game kills og får se spellvamp og litt stacks? Det nytter ikke, og om man skal ignorere henne i teamfights? haha, du er klar over hvor mye skade den bitcha der gjør, eller?

Lenke til kommentar

Oracle og lagarbeid countrer akali rimelig greit.. Når vi spiller premades og kommer mot en akali som får fråtse i kills earlygame så kjøper vi oracles og fokuserer henne til helvete. De aller fleste akaliene har ikke peiling på hvordan de countrer oracles og fortsetter som før.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke peiling nok til å kalle noen op, men det virker som de fleste er enige om at hun veldig ofte skinner i random pub games eller hva jeg skal kalle det? Der lagarbeid og koordinasjon ikke er helt på topp? Men nå spiller jeg kun random games, så det blir kanskje litt annerledes for dere som spiller i lag med folk.

Xin er også en fyr som ofte tar av, tror faktisk jeg skal være så gal å prøve enda en ny helt denne uken :thumbup:

Lenke til kommentar

Går det ann å flashe ut eller telporte ut av ultien til jaravan viss du er en som kassadin, shoaco TF eller katarina?

ja, det er fult muligt, alle skill som flytter på deg kan få deg ut...

fks, Tristiana sitt Rocket Jump osv..

Lenke til kommentar

Omg folk i public games >.< Satser på at det blir bedre når jeg kommer i summoner lvl 20-30

Åhåhåhå, lykke til. I 15-25 var det faktisk best etter min mening. Fra 20-30 og kun 30 er det faktisk enda mindre samarbeid etc... I lvl 15-25 så kunne du kanskje si til folk at buildet deres kanskje ikke var optimalt, eller at å springe 1v5 ikke var lurt,. Var du heldig fikk du "oh, didn't know that" tilbake.. Nå er det bare "OMG STFU NOOB I PLAY TEEMO ALL TIME FUCK YOU NOOB"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...