MenuM Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 man får mindre exp på TT fordi rundene er ofte mye kortere en på SR. igår spilte jeg faktisk en runde på over 60min på TT Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 noen som gleder seg til season one? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 noen som gleder seg til season one? Jepp, men spiller ikke lol så mye lengre egentlig.. Skal bli mer spilling da S1 kommer Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 noen som gleder seg til season one? hva nytt skjer i S1? Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 noen som gleder seg til season one? hva nytt skjer i S1? her er en liste over hva som vil komme i season 1 Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Lagde meg nettopp en konto, små testa det så vidt ved en tidligere anledning. Ser også ut som RIOT både tar seg av EU og US delen nå, mener EU var hosta av noen andre før? Korrekt. GoA pleide å hoste det før, antar at det var pga. alle problemene at Riot tok over. Gleder meg særdeles mye til S1 i dag Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Noen som blir med å spille en dag? Heter HippieStarve. Spiller for det meste Kog'maw Endret 13. juli 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=IzMnCv_lPxI&playnext_from=TL&videos=qNhXokwNQN4&feature=sub den nye season one traileren Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=IzMnCv_lPxI&playnext_from=TL&videos=qNhXokwNQN4&feature=sub den nye season one traileren Heftig. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 hmm... Ser at Kog'Maw ikke er gratis lengre. Noen som vet om en spellcaster med sterke spells som ikke er så vanskelig å bruke? Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 hmm... Ser at Kog'Maw ikke er gratis lengre. Noen som vet om en spellcaster med sterke spells som ikke er så vanskelig å bruke? Ryze er vel den letteste spellcasteren. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 hmm... Ser at Kog'Maw ikke er gratis lengre. Noen som vet om en spellcaster med sterke spells som ikke er så vanskelig å bruke? Ryze er vel den letteste spellcasteren. Har gjort en bommert på det der før. Kjøpte en som mange sa var enkel, men så viste det seg at den var helt elendig. Er de slik at de letteste cahmpions er dårlige? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 hmm... Ser at Kog'Maw ikke er gratis lengre. Noen som vet om en spellcaster med sterke spells som ikke er så vanskelig å bruke? Ryze er vel den letteste spellcasteren. Har gjort en bommert på det der før. Kjøpte en som mange sa var enkel, men så viste det seg at den var helt elendig. Er de slik at de letteste cahmpions er dårlige? Poenget med spellcasters er at de skal nuke, overlever du nuker er alle cooldownsa oppe og dem har ikke en drit og si, så når du angriper må du vær 100% sikker på at du nuker han. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Helt fantastisk season one trailer Spiller sjelden slike mage classes, men ryze er ganske moro, en relativt straight forward nuke class. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Satser vel på å skaffe meg en nuke class ja Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Merkelig at ikke flere spiller dette :o Herlig spill! Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Har spilt League of Legends veldig lenge. Er langt i fra pro, men jeg er ikke dårlig heller Ingame nicket mitt er ZealD, det er bare å legge meg til om det skulle være interessant. Det er svært mange som spiller dette, om mange av de er fra norge vet jeg ikke, men jeg har mange venner som spiller iallefall. Jeg spiller mange forskjellige, liker å variere for å bli god med mange. Men de jeg føler meg mest komfortabel med er Pantheon, Shen, Tristana, Ezrael og Shaco. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Har spilt League of Legends veldig lenge. Er langt i fra pro, men jeg er ikke dårlig heller Ingame nicket mitt er ZealD, det er bare å legge meg til om det skulle være interessant. Det er svært mange som spiller dette, om mange av de er fra norge vet jeg ikke, men jeg har mange venner som spiller iallefall. Jeg spiller mange forskjellige, liker å variere for å bli god med mange. Men de jeg føler meg mest komfortabel med er Pantheon, Shen, Tristana, Ezrael og Shaco. Pantheon har blitt så nerfa i late game :< Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Har spilt League of Legends veldig lenge. Er langt i fra pro, men jeg er ikke dårlig heller Ingame nicket mitt er ZealD, det er bare å legge meg til om det skulle være interessant. Det er svært mange som spiller dette, om mange av de er fra norge vet jeg ikke, men jeg har mange venner som spiller iallefall. Jeg spiller mange forskjellige, liker å variere for å bli god med mange. Men de jeg føler meg mest komfortabel med er Pantheon, Shen, Tristana, Ezrael og Shaco. Pantheon har blitt så nerfa i late game :< Han er ikke dårlig lategame, han var bare alt for god før. Nå krever det litt vett for å spille han bra hele runden. Men jeg er enig at man må farme masse og kjøpe riktig items for å få en hyggelig lategame opplevelse, men gjør du det riktig så er han fan så moro å spille. Har selv fått pentakill med han lategame, hadde 586 AD da ^^, Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Har spilt League of Legends veldig lenge. Er langt i fra pro, men jeg er ikke dårlig heller Ingame nicket mitt er ZealD, det er bare å legge meg til om det skulle være interessant. Det er svært mange som spiller dette, om mange av de er fra norge vet jeg ikke, men jeg har mange venner som spiller iallefall. Jeg spiller mange forskjellige, liker å variere for å bli god med mange. Men de jeg føler meg mest komfortabel med er Pantheon, Shen, Tristana, Ezrael og Shaco. Pantheon har blitt så nerfa i late game :< Han er ikke dårlig lategame, han var bare alt for god før. Nå krever det litt vett for å spille han bra hele runden. Men jeg er enig at man må farme masse og kjøpe riktig items for å få en hyggelig lategame opplevelse, men gjør du det riktig så er han fan så moro å spille. Har selv fått pentakill med han lategame, hadde 586 AD da ^^, Det kan jeg vell forstå at du fikk en pentakill da ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå