Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Nei, høres ikke ut som du gjorde feil Paladin. Det har 0 og si om du skriver top etc først. De som picker først, kan picke hva de vil. Rett og slett fordi de picker først.

Det finnes utrolig mange fjerde og femte picks, som alltid er kjapt ute med å calle mid. Sannsynligheten for at de får mid (spesielt i lavere divisjoner) er svært liten. Men allikevel så bestemmer en stor del av disse trollene og allikevel locke en mid champ. For som de så fint sier, så var jo de først til å skrive mid.

Det er heller ikke tilfeldig hvilken pick du blir i ranked. Altså, first pick har den høyeste MMRen, og last pick har den laveste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men da hørtes det hele veldig greit ut: når det er sin tur til å velge, så velger man den champen man mest har lyst på, utifra de rollene som måtte gjenstå på laget. :)

...selv om formuleringen i dette innlegget gav 0 mening! :green:

http://forums.euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=985772

Jeg skjønte dog hva meningen var.

Problemet vil jo da være at man kan ende opp med å ikke kunne sin rolle overhodet (selv om man egentlig burde kunne alle til en viss grad) - jeg foretrekker top, med ADC som 2. valg og mid som 3. Jeg er overhodet ikke interessert i jungle, og dermed kan ikke den rollen i det hele tatt - og da jeg sist prøvde meg som support, vel:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1226062&p=20952406

...så det ser jeg ingen grunn til å skulle fortsette med.

Eneste er at jeg har egentlig fått en avsmak for ranked - særlig 5v5 Classic - for i de siste 3 5v5 rundene var det enten et troll ("sa" top først, men det var bare jungle igjen når det ble hans tur - hvilket han nektet å gjøre, så han bare løp rundt og slengte dritt om resten), eller flamers som bare klager på alt og alle.

Jeg er garantert for følsom i denne saken, men jeg føler jeg sitter igjen med en av to muligheter når det kommer til ranked:

1. Holde meg unna

2. Mute alle og bare prøve å gjøre det beste jeg kan alene - med forbehold om at jeg får top; får jeg andre roller så vil jeg mest sannsynlig ikke vite akkurat hva jeg skal gjøre til enhver situasjon uansett, og dermed "garantert" (statistikken sier så sålangt) bli flamet for det (derfor mute fra starten av).

:mellow:

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Sett på noe musikk, dra vekk chatten for den gjør deg ingenting godt og kommuniser via pings og gjør ditt beste. Spill champions du er komfortabel med, ikke noen du har spilt 3-4 ganger før. Finn deg picks i hver rolle. Ikke stol på noen andre enn deg selv i solo queue med mindre du duoer.

Jeg greide å komme over den ranked nervøsiteten for rundt en måned siden, så nå queuer jeg bare opp og sier "prefer mid or ad but can fill", også går resten i 90% av tilfellene automatisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

...selv om formuleringen i dette innlegget gav 0 mening! :green:

HVA. mener du jeg var upresis? HEDNING!!!

Men fra spøk til salongrifle, det var en tulletråd rundt ett seriøst tema, og om du vil spille ranked med noen tar jeg gjerne noen games over på EUW om du vil ha en tilbakestående tulling mindre i ranked gamesa dine.

Lenke til kommentar

HVA. mener du jeg var upresis? HEDNING!!!

Amen to the devil, dude. :green:

Jeg aner heller ikke hva en "Adjudicator" er i LoL-samfunnet (selv om jeg har hørt om Protoss Judicator). Er det en som kan gi Riot points...? :roll:

Menneh; "EUW"...? HEDNING!(!!) Jeg er nok fortsatt på EUNE, desverre.

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Har vært store spekulasjoner om at det er brazilansk challenger bak dette, men er lite sannsynlig siden det er vanskelig å kommunisere ;)

Riven NA har helt klart best Riven mechanicz igrunn. Men når man blir så jævelig eid, så er det fryktelig. Vi snakker om en som har KUN mainet Riven siden release........

Jezzez.

Sikkert en liten koreaner som har tatt sånne internett-engelsk-kurs.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Du tuller, sant?

EDIT: Ser ikke slik ut. Faker, eller BarcodeKiller som navnet hans er på EU NE er en koreansk spiller som spiller for laget SK Telecom T1. Han blir for øyeblikket sett på som en av de beste inviduelle spillerne.
Tror ikke jeg har sett en som kan dodge skillshots så bra som faker. Han gjør det hele tiden, og det er så godt kalkulert på det meste.

Litt godteri.

Sikkert en liten koreaner som har tatt sånne internett-engelsk-kurs.

Jeg vil forresten anbefale deg å ta et sånn internettkurs som handler om fordommer.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Fizz er ikke å anbefale for en nybegynner.

Hø? Fizz er er jo veldig enkel å spille. Enormt kill-potential selv med lite farm, ingen vanskelige komboer, ekstremt mobil, god 1vs1.

I teamfights er det bare å dive carry eller være midt i fighten på enden av trollpole'en hans. Kiting og posisjonering? Pffff.

Han er ikke totalt faceroll, men ikke langt unna heller.

Endret av EternalSunshine
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beta tester, var blant de første hundre som fikk prøve spillet utenfor riot.

Så du har altså en PBE-konto? Eller var du beta-tester da LoL ble opprinnelig laget?

Har bare spillt LoL siden mai i år, så det er mye rundt hele LoL-systemet jeg ikke har noen anelse om - bortsett fra at jeg vet det er mye jeg har gått glipp av. :wee:

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...