cowboy bob Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Har nettopp hatt den beste kampen ever!! 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Virkelig en fantastisk kamp =) Lenke til kommentar
Tarstain Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Er det noen som vet hva den nye patchen gjorde fant ingen patch notes? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 league wiki eller leaguecraft er fine kilder Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Funker tank ryze? Altså, kan han bygges full tank, men alikevell gjøre god skade? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Du kan bygge han med mye mana/health items siden dette gir ham mer damage på spellsa. Vil ikke anbefale og gå tank som han siden han ikke har noen tanking abilities. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Noen som joiner skype-premade i dag? Det må eventuelt være folk på EU serveren, blir heller ikke noe sånn seriøst liksom, blir for å ha det morsomt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Som i Ranked eller Random? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Er med hvis det er normal Skype: liiland Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Kan adde meg også da: Ole-Gustav Lenke til kommentar
awezum Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Det blir normal i så fall, men jeg addet dere Lenke til kommentar
Lillekrek Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Funker tank ryze? Altså, kan han bygges full tank, men alikevell gjøre god skade? Ryze slik han er nå, fungerer definitivt best med en beefy build. Selv liker jeg å gå manastein +hp og m pot. Deretter team boots => aa.Spell pen boots => Frozen, banshee redhat også void staff = Win Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg har mulighet til å spille i morge så og si hele dagen, så bare å adde Proxymate ingame. Skype info er det bare å be om i PvP.net. Lenke til kommentar
ochi9le Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Tar noen games i ettermiddag! Kult hvis folk joiner! Add ochi9le på pvpnet (om riot ikke driter seg ut med chatten IGJEN da...) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Så mye rart man finner på lol.com :| Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Startet nettopp å spille Alistair og fyttirakkern han var artig. Er dog ikke så veldig god med karen, men jeg får det nå til selv om jeg til tider knocker vekk folk fra damagerne Anyway, kjøpte den der itemen som gir mer mana regen jo mindre mana man har for å fikse manaen og det funket jo ganske bra. Hva slags andre items anbefaler dere å gå for? Føler jeg slet litt med survivability, men det kan ha noe å gjøre med at jeg glemte å bruke potionene jeg kjøpte Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) nice, en lol-tråd hvis noen har lyst å spille, er det bare å legge meg til, spiller eu: unicornman (superkleint summonername) =) forresten noen som så N-esl qual i helgen? epic faceroll fra CLG Edit: leser over at det snakkes om taktikk, hvis noen ser på kordinerte lag med litt skills ser du ofte roaming (ganks og counter-jungling) fra supporthelter med cc som alistar janna og taric (som ikke trenger så mye gull/xp for å fungere bra i laget) i tilleg til jungler, slik at du praktisk talt får 3 solo-lanes og får godt farmet tank, AD-carry og Ap-carry. i tillegg til at det blir lagt mer press på mid/top solo-ene til det andre laget. vurderes sterkt hvis jeg skal begynne å spille ranked 5v5 Endret 1. mars 2011 av TorbjørnK Lenke til kommentar
awezum Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 nice, en lol-tråd hvis noen har lyst å spille, er det bare å legge meg til, spiller eu: unicornman (superkleint summonername) =) forresten noen som så N-esl qual i helgen? epic faceroll fra CLG Edit: leser over at det snakkes om taktikk, hvis noen ser på kordinerte lag med litt skills ser du ofte roaming (ganks og counter-jungling) fra supporthelter med cc som alistar janna og taric (som ikke trenger så mye gull/xp for å fungere bra i laget) i tilleg til jungler, slik at du praktisk talt får 3 solo-lanes og får godt farmet tank, AD-carry og Ap-carry. i tillegg til at det blir lagt mer press på mid/top solo-ene til det andre laget. vurderes sterkt hvis jeg skal begynne å spille ranked 5v5 Addet deg nu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå