Yngve05 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Er fortsatt i Gold V, i ranked spiller jeg med/mot Gold 3 som oftest. Vet ikke helt hvordan nivå de jeg spiller mot i normals er, men det virker å være litt lavere. For tiden bryr jeg meg ikke så mye om division, spiller mest LoL for å ha det morsomt, siden jeg ikke har veldig mye tid til spilling. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hvis du legger meg til kan jeg muligens spectate en match i dag og kommentere etterpå. Føler også at Evelynn i utgangspunktet er en svært god jungler. Har svært høy suksessrate på ganks, men samtidig lav vinnprosent. Velger henne nok litt for ofte inn i feil teamcomp da du sjeldent ser toplanere bygge tanky. Om du er "Locrin" på EUNE funker det dårlig da jeg spiller på EUW, men takk likevel Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Spilte akkurat en runde med Talon igjen (Sjokk ), kom mot en Diamond 2 spiller, som jeg slo ganske godt. Var riktignok normals, og han spilte Ezreal mid, men er fortsatt morsomt når man slår noen som på papiret, og mest sannsynlig til vanlig er mye bedre enn deg. Endte 17/4/7, fikk 1 kill hvert 2. minutt, minions var derimot langt fra like bra, med fattige 6 minions i minuttet. Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Shaco jungle er garantert kill i lvl 3 Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Trenger hjelp til å komme meg opp i Silver.. Har spillt 200-ranked matcher tilsammen nå, og ligger på 102 wins og 105 loss. Jeg er for øyeblikket i Bronze 2, men har 92 LP. Har vært i promo til Bronze 1 flere ganger, men på grunn av dårlig teamplay har vi tapt. Jeg lurer på om det er noen her inne som er interessert i å kanskje bruke skype til å komme opp i leagues.. Trenger ikke være i Plat eller høyere for den del, men kan også være en i samme League som sliter med og komme seg opp. Grunnen til at jeg ikke har kommet meg til Silver enda, tror jeg er fordi spillestilen min er veldig varierende, og jeg klarer ikke bedømme når jeg skal spille f.eks. aggresivt eller defensivt. Mvh T Her er "stats'n" min: http://www.lolking.net/summoner/euw/33557903#profile Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Trenger hjelp til å komme meg opp i Silver.. Her er "stats'n" min: http://www.lolking.net/summoner/euw/33557903#profile Lær deg å farme minions bedre. Så godt som ingen på Bronze farmer bra, eller forstår hvor viktig det er å lasthitte så mange minions som mulig. De gir store mengder gull og xp. Mele minions gir 23 gull, caster minion gir 17, siege minion gir 40. Tilsammen gjør det at 2 bølger med minions eller kun13 minions er verdt 280 gull. Et champion kill er verdt 300. Når man vet dette kan man begynne å innse hvor utrolig viktig det er å farme skikkelig. Endret 9. september 2013 av Locrin 1 Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Man regner vel rundt 15 minions per champion kill (300g). Det mange ikke innser er at lol ikke handler om champion kills men om objektiver! Det handler i første rekke om: turrets og inhibitors! Alle har vel vært med på et game hvor de leder rått og har 10/0/20 eller lignende stats men alikevel taper fordi gamet går ut til 30-40-50 min. og alle har fått seg full build. Det betyr at du ikke har klart å bruke overtaket du fikk av kills og assists. Den største feilen jeg ser i bronze er nok når et team acer også løper alle til busken for å recalle fordi de har lav hp og mye gull og skal tilbake å handle. Når du får kills må du gjøre noe med det! Kommer junglern og ganker botlane og det blir double kill så push turreten, ta dragon eller stjel blåbuffen! Helst alle tre Acer du så push ned et turret eller to, eller plukk opp en fri baron! Ikke minst, sørg for å pushe ut lanes! Da tvinger du motstanderen til å gå å pushe tilbake og må dermed splitte seg, om dere går da 5 man mid f.eks. så blir det en fight som blir til fordel for dere 4v5. Eller man kan plukke opp en kill på en som vandrer i jungle fra en lane til en annen etter at de har pusha ut. Wards er alfa omega i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Da var jeg oppe i Bronze 1 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Da var jeg oppe i Bronze 1 Grats, nærmere silver!!! Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Grats, nærmere silver!!! Takker! Synd promotionen er ganske hard, 3 ut av 5 wins! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Takker! Synd promotionen er ganske hard, 3 ut av 5 wins! Lettere faktisk. 3/5 = 60% mens 2/3 = 66,67% Men gratulerer da. Lenke til kommentar
Jado Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Hei, De fjernet akkurat riot graves skinnet fra storen. Jeg er sent ute, og merket dette litt for sent. Jeg ville gjerne hatt det skinnet. Er det noen som har riot graves kode de selger ? Endret 9. september 2013 av Jado Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Tilsammen gjør det at 2 bølger med minions eller kun13 minions er verdt 280 gull. Et champion kill er verdt 300. Når man vet dette kan man begynne å innse hvor utrolig viktig det er å farme skikkelig. Det er ikke feil det du sier, men om du dreper en motstander er det tid hvor de ikke får farmet eller tatt objectives. Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Lettere faktisk. 3/5 = 60% mens 2/3 = 66,67% Når jeg får tenkt meg om har du rett. Woops, sorry Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Kom meg opp i Bronze 1 igår, etter å ha en winstreak på 4-5 games. Men når jeg tar mine 2 første games i Bronze får jeg først 7 LP av og vinne, og neste game får jeg bare 5 LP! Latterlig spørr du meg. Jeg sjekka opp mde det siste teamet, og de sa at de var alle rundt min league. Hvorfor får jeg da så lite LP for å vinne? Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Slik er livet i tier 1. Systemet vil forhindre at man går opp en division på en luckystreak. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Nja, det du sier er ikke helt riktig. Thosj har sannsynligvis godt over 100 games spilt i forskjellige bronze divisjoner. Det er nok hovedgrunnen til at du nå får så lite LP i bronze 1. Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Nja, det du sier er ikke helt riktig. Thosj har sannsynligvis godt over 100 games spilt i forskjellige bronze divisjoner. Det er nok hovedgrunnen til at du nå får så lite LP i bronze 1. Det kan stemme. betyr d at jeg får det vær eneste win framover? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Det betyr at du trenger å få høyere MMR før du får mer LP, mao må du vinne flere kamper etterhvert mot folk som har høyere league standing enn deg 1 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Det er ikke feil det du sier, men om du dreper en motstander er det tid hvor de ikke får farmet eller tatt objectives. Innlegget mitt påpekte kun hvor viktig det er å ha høy cs. Ikke noe annet. Hvis jeg i et senere innlegg påpeker viktigheten av å ta tårn tidlig for bedre dragekontroll betyr ikke det at jeg mener man skal ha mindre fokus på noe annet. Jeg forstår ikke hvorfor det innlegget var rettet mot meg ettersom jeg aldri sa at egen farm er viktigere enn et annet aspekt av spillet, kun at det er viktig. På bronze/sølv handler det ikke en gang om nødvendigvis å fokusere på å farme minions, men heller bare på å bli bedre på å lasthitte slik at man faktisk får gull når man er i lane. De aller fleste er elendige til å lasthitte spesiellt under tårn siden de aldri trener på det. Endret 10. september 2013 av Locrin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå