PaladinNO Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Ah, den klassiske A/S/L... 28/male/Norway - PaladinNO, EUNE Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) http://forums.eune.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=618653hva sier folket?edit: og om noen evt gidder å poste dette på euw forumet for meg. har ikke lvl 5 der, så får ikke gjort det selv. Endret 4. september 2013 av Sangesland Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 foretrekker at folk bare blir bannet for å gå afk hele tiden sånn som det er nå 1 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 foretrekker at folk bare blir bannet for å gå afk hele tiden sånn som det er nå du får selvsagt de vanlige warnings og bans i tillegg til dette. Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Problemet er at når det er en mulighet for å få tilbake tapt LP så fører det til mer griefin enn det er verd. Lenke til kommentar
sola2000 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) dette er første gang jeg spiller LOL. jeg har installert den men så er det nå slik at jeg må vente veldig lenge for at updating skal fullføres. jeg åpnet LOL igår og jeg fullførte step og nå er jeg i step 2 98 % og update er 99%. nå har den vært i ca et par timer nå. hvor lenge skal jeg vente?? kan jeg gjøre noe med det eller? har glemt å si at jeg installer den på mac Endret 5. september 2013 av sola2000 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 scroll ned til "patch stuck at 33%/99%"http://forums.na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1538750 Lenke til kommentar
sola2000 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 scroll ned til "patch stuck at 33%/99%" http://forums.na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1538750 det var mye tekt og på engelsk dårlig i engslk. kan du vær så snill si til meg hva jeg bør gjøre eller eventuelt oversette de viktigste? har glemt å si at jeg installer den på mac Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Nami top med Ryl, Lich, Raba. gg wp Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 det var mye tekt og på engelsk dårlig i engslk. kan du vær så snill si til meg hva jeg bør gjøre eller eventuelt oversette de viktigste? har glemt å si at jeg installer den på mac 1: restart pc'n og lol på nytt. noen nevnte å restarte lol loaderen 3-4 ganger trengs. 2: kjør i administrator mode 3: sjekk at lol.launcher.exe ikke er blokkert i firewall,* 4: skruv av firewall og antivirus 5: i lol loaderen, opp i hjørnet på verktøyet, trykk på repair. dette er noe av det som stod der. lykke til. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 ...What else is there to say? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Annet enn at man nesten får panikkanfall av musikken hver gang man kommer til loginscreen etter ny patch, så skal jeg ikke klage. Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg har to ikke-classic skin: - Riot Girl Tristana - Unchained Alistar Forstår virkelig ikke hvorfor folk vil betale for skins, men det er jo fin for Riot da. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 For min egen del er det at de ser kule ut, og jeg vil støtte Riot med litt penger. Jeg synes de har laget et godt nok produkt til at de fortjener litt penger igjen for det også. Også mange som liker å ha sjeldne/limited edition skins for å skille seg litt ut. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Forstår virkelig ikke hvorfor folk vil betale for skins, men det er jo fin for Riot da. Uten å ha noen bedre forklaring: jeg synes de skins jeg kjøper ser kule ut. Jeg vet de ikke gjør noe annet enn det estetiske (selv om det finns unntak, da noen skins gir også en mikro-buff), men jeg liker dem. Og akkurat Forecast Janna synes jeg er særdeles morsom, både å se på, og høre på de forskjellige emotes (selv om det kanskje ikke er hovedpoenget med LoL ). 1 Lenke til kommentar
sola2000 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 1: restart pc'n og lol på nytt. noen nevnte å restarte lol loaderen 3-4 ganger trengs. 2: kjør i administrator mode 3: sjekk at lol.launcher.exe ikke er blokkert i firewall,* 4: skruv av firewall og antivirus 5: i lol loaderen, opp i hjørnet på verktøyet, trykk på repair. dette er noe av det som stod der. lykke til. 1. har gjort 2. ka er administrator mode igjen? 3. hvordan? 4. jeg har installert liveupdate men jeg kan dessverre ikke skru det av 5. det står det at det tar veldig lang tid, bør jeg virkelig gjøre det? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg har to ikke-classic skin: - Riot Girl Tristana - Unchained Alistar Forstår virkelig ikke hvorfor folk vil betale for skins, men det er jo fin for Riot da. fordi det er gøy og voksne har penger til å bruke på gøy 2 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 tenkte å prøve litt stealthed jungle.foretrekker dere evelynn eller shaco?sola2000. jeg ville bare reinstallert hele LoL. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) For de som har hatt issues med det meste etter patch 3.11, så kan en repair hjelpe. Jeg kom plutselig ikke inn på noe som helst (Shop'en, Match History...nytt game, AI eller PVP) uten å få feilmeldingen "An unknown error has occured". Repair'en for meg tok bare et par minutter (2-3 min), men jeg har alle spill på en dedikert SSD, så det er kanskje litt "juks". MEN en slik repair vil slette alle custom itemsets, så ta en backup først - itemset-filen har plassering: X:\League of Legends\RADS\projects\lol_air_client\releases\0.0.1.41\deploy\preferences Filen med item set'ene er summonername.properties, og er noen KB stor (min er 22KB, med rundt 25 itemsets). X:\ er systembokstaven. Tallrekken er patchen, så den vil endre seg etterhvert, men 0.0.1.41 er nyeste pr. nå. Runes/Masteries ble ikke rørt. Edt: Ting fungerte igjen etter repair'en, og har sålangt ikke merket nye/flere problemer. Endret 6. september 2013 av PaladinNO Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 tenkte å prøve litt stealthed jungle. foretrekker dere evelynn eller shaco? Twitch <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå