PaladinNO Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Forventer kompensasjon fordi du ikke får spilt en dag? Ta deg ei bolle og litt frisk luft heller. Vel, ikke egentlig, men det synes å være trenden...så jeg tar det som at du ikke spiller LoL. Og takk, men jeg har spist - og jeg brukte dagen på å stable ved til vinteren, hvilket var planen siden i går uansett, da den ble levert utenfor huset etter avtale. Men jeg hadde håpet på å få dagens First Win of The Day-bonus... Endret 31. august 2013 av PaladinNO Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Da får du vente med å få first win of the day bonus imorgen. League er gratis å spille, er latterlig når noen begynner å skrike etter kompensasjon når det er noen timer med downtime. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 League er gratis å spille, men det er allikevel lagt opp til at du kan bruke penger på RP osv. og det er det mange som gjør. Å forvente at man skal få noe igjen for de pengene er jo ikke alt for mye for langt er det vel? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Man får noe igjen i form av skins, runes, ip boosts og alt det man kjøper. At Riot skal gå ut av sin vei for å dele ut flere tusen kroner verdt i RP og IP boosts etter en dag med nedetid er ikke noe å grine over. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Alt ingame content krever jo at man faktisk kan spille for å bruke det da... Jeg sier ikke at Riot aldri kan ha serverproblemer og at noen timer eller en dag er uakseptabel nede tid. At de velger å gi ut noe RP eller boost etter problemer er egentlig bare et tegn på at de bryr seg om kundene sine. Det har skjedd før og det er jo ikke helt urimelig å tenke seg at det skal skje igjen. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Skjønner ikke hvorfor man skal få noe, er da ikke en nødvendighet. Spillet er gratis og kan spilles gratis. Om du vil ha noe, så kan du kjøpe det for penger. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Og jeg har brukt rundt 800kr. på RP, så jeg synes ihvertfall en forklaring er på sin plass for hva enn som skjer her... Men whatever, jeg for min del fikk ihvertfall logget inn nå. Endret 1. september 2013 av PaladinNO Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det er faktisk et veldig greit system. Vinner du 6 av 10 så er du Silver, og 8 av 10 er Gold. :-D Jeg vant 8 av 10 og havnet i Silver 2. Tror du må vinne alle rimelig plettfritt for å havne i gold. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Jeg vant 8 av 10 og havnet i Silver 2. Tror du må vinne alle rimelig plettfritt for å havne i gold. Det har ikke bare hvor mange du vinner, har noen med hvem du møter og som man har forstått det. Vet om flere som har vunnet mindre enn alle settene og har havnet i gold. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Helt sikkert rett, men du må nok ha 8 wins eller flere for å havne i gold. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Forventer kompensasjon fordi du ikke får spilt en dag? Ta deg ei bolle og litt frisk luft heller. har du spilt de siste ukene eller? har vært hver dag Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Ja, jeg har spilt stort sett daglig de siste ukene. Det var et par dager hvor det var litt lag på serveren, men ellers har det vært helt problemfritt. Riot er langt ifra fremmed for å gi ut litt IP-boost eller lignende når de har hatt server problemer. Men blir uansett for dumt å skrike om at man forventer kompensasjon fordi det er litt downtime på serveren. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det er mangelen på informasjon fra Riot jeg finner om tilstrekkelig grunn til å be om en evt. kompensasjon...jeg har kjøpt en del RP, og som sådan anser LoL som et produkt som burde fungere som det skal hele tiden... Hadde jeg bare vært en snylter som ikke har betalt for noe, så nei, da hadde jeg ikke mye jeg skulle ha sagt. Og såklart "skriker man etter" noe når man ordlegger seg ganske så mer nøytralt enn det. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 de har faktisk uttalt seg om problemene for ikke så lenge siden men det var en tråd på reddit av alle plasser. problemet er noe med datasenterene til de som leverer serverkraft i Europa og omegn elns Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det har ikke bare hvor mange du vinner, har noen med hvem du møter og som man har forstått det. Vet om flere som har vunnet mindre enn alle settene og har havnet i gold. Hvilken elo man hadde i season 2 spiller også en rolle for hvilken mmr og league man får etter placement matches. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hvilken elo man hadde i season 2 spiller også en rolle for hvilken mmr og league man får etter placement matches. S2 systemet var ikke noe kjære mor for å si det sånn, var litt strengere da tho. Nå snakket man fra ny level 30 s3 til ranked prom. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg har lyst til og følge med på det mesterskapet i league of legends som har gått nå de tidligere dagnene jeg skjønner ikke en dritt men det er morro og se på de proffe spille, er det noen side jeg kan se NA regional kampene ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg har lyst til og følge med på det mesterskapet i league of legends som har gått nå de tidligere dagnene jeg skjønner ikke en dritt men det er morro og se på de proffe spille, er det noen side jeg kan se NA regional kampene ? http://www.youtube.com/user/LoLChampSeries/videos Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 så, jeg skulle prøve litt mer ranked. holder fortsatt på med mine "tryouts".spilte 3 kamper i dag, i alle gamene var det hvertfall 1 på laget som gikk 1-10 med lav cs.mest saklige var vel når vår jungler feeda min mid 7 deaths på 10 min.skjønner ikke helt hvordan han greide det, men jeg gikk hvertfall fra 1-0-1 til 1-6-3, ugh Prøver på ingen måte å fremstå som arrogant og "pro", men jeg mener at det bør finnes grenser for hvor mye motstand jeg møter. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 så, jeg skulle prøve litt mer ranked. holder fortsatt på med mine "tryouts". spilte 3 kamper i dag, i alle gamene var det hvertfall 1 på laget som gikk 1-10 med lav cs. mest saklige var vel når vår jungler feeda min mid 7 deaths på 10 min. skjønner ikke helt hvordan han greide det, men jeg gikk hvertfall fra 1-0-1 til 1-6-3, ugh Prøver på ingen måte å fremstå som arrogant og "pro", men jeg mener at det bør finnes grenser for hvor mye motstand jeg møter. Been there done that. Anbefaler ingen å spille ranked med engang man kommer i level 30. Du burde helt klart drøye den et par månender før du begynner. Spill normals og bli kjent med forskjellige champions og lanes fult ut. Det som er vettu i low elo er at du må ta gamet i henda, du må carrie. Altså du må carrie 4 apekatter uten taktikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå