The Doctor Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Også i ett botgama, da. "U are moron dont help this is true" Sorry for bad england Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Ja, det var visst noe med at jeg ikke gjorde noe når Jax med halv helse ble forfulgt av 2 bots...som om hvis jeg hadde kastet en boomerang hadde gjort så mye uansett. :/ "Jai prate veldi bra norge, jai bodd i norsk i 5 år!" Stort sett er det polakker, tsjekkere og grekere som nekter å snakke engelsk...jeg trodde disse hadde egne servere nå, jeg. Men en fordel er det: jeg ble en gang forklart hva "kurwa" betydde, da det er et ord jeg har sett blitt brukt mye. Og sånn ordner man edits med smileys: man fjerner smiley'ene og legger dem til igjen (kronglete...). Endret 19. august 2013 av PaladinNO Lenke til kommentar
martin1d Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=s_w729o0_rk Doublelfit - money in the bank ~ Endret 19. august 2013 av martin1d Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Til de som har spillt LoL en stund; er det sannsynlig at de annonserte pool party-skin'ene kommer som bundle, eller vil de også være tilgjengelig separat? Ny Janna-skin, ny Leona-skin...R.I.P. RP Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Dette er første gang de har gitt ut "tema-skins" samtidig. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Kommer alt sammen (Janna/pool party-skins), samt Lucien med 3.11-patchen? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 æsj tapte nettopp en kamp mot noen folk som var søppel fordi pcen min hang seg så da ble det 3 loss på rad. surt fordi de to forrige kampene var mot folk som var diamon i soloq så det var jo akseptable tap Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 nye patchen er på 550mb :O Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Nye patchen er flott. Må bare finne ut hvilket skin som skal kjøpes, er så mange tøffe. Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Noen som kjenner seg igjen sikkert? http://www.youtube.com/watch?v=gFakx6HYaeA Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Nye patchen er flott. Må bare finne ut hvilket skin som skal kjøpes, er så mange tøffe. Jeg kjøper alle, har nesten samtlige av de som mains i de respektive lanesa. ^^ Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg kjøper alle, har nesten samtlige av de som mains i de respektive lanesa. ^^ Tøft, synes bare dem er litt dyre. Janna har absolutt blitt helt fantastisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Tøft, synes bare dem er litt dyre. Janna har absolutt blitt helt fantastisk. Janna skinnet hopper jeg nok over, tenkte mer på pool party skinsa Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Leter etter et 5v5 ranked team. Ganske ny i ranked, men har spilt veldig mye normal osv.. Har både en bruker i lvl 30 på West og East, så om det er noen her som har et team; skrik ut Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Prøv League of Legends Norge eller Lolgamer.no på Facebook. Mener Lolgamer.no har egen hjemmeside, men på Facebooksidene er det greit med aktivitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Leter etter et 5v5 ranked team. Ganske ny i ranked, men har spilt veldig mye normal osv.. Har både en bruker i lvl 30 på West og East, så om det er noen her som har et team; skrik ut Hvilken rolle mainer du? Om du har spilt i flere sesonger, hvilken elo var du da? Hvilket nivå vil du si du er på nå? Har du mikrofon? Alder? Spilletider? Målet ditt med en clan? Forventingene til clanen? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg kom meg endelig i plæt. Fyfaen svetta hardt for dette Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Så er pool party-skin'ene ute...? Jeg patchet nettopp, men ser ikke snurten av dem (heller ikke den nye til Janna). Alt jeg fant var Arcade Hecarim (eh, wtf!?), Riot Blitzcrank og Riot Graves. Hva Riot graves angår, så er visst den å få på Gamescom...og er det ikke der vi har noen skribenter nå, som kan raske med seg noen gratis koder? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg er ikke noe LOL gamer akkurat men har tenkt mye på det da enn del venner av meg spiller det men har så langt holdt meg unna for jeg vet, når jeg begynner med noe nytt så blir jeg sittende med det i lang lang tid (akkurat som dayz nå) men kom over denne vidoen til athene: http://www.youtube.com/watch?v=BK-MRbE9gX4&feature=c4-overview-vl&list=PLgWzsPQLwtK-pH12LKEJ3d2E_aLP04iw1 Er det bra gjort å ha klart det på 2 weeks? Ja, det er troll video, men kunne du gjort det eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Takler virkelig ikke den fyren, troll eller ei, får lyst å rive av meg ørene hver gang han åpner kjeften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå