PaladinNO Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg har ikke satt meg inn i alt det spill-tekniske ennå, men det er en ting jeg lurer på (har lest så mange forskjellige svar på dette): Irelias passive (Ionian Fervor) + Tenacious (mastery) + Tenacity (Zephyr, item)...stacker alt dette? Og hva blir total-prosenten? Jeg leser svar som "ja", "nei", "57,5%" og "75%" (med noen ganger tilhørende matematikk-oppsett - men som andre igjen sier er feil). Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Stacking CC-reduksjon, prosentbasert Armor Penetration og Magic Penetration stacker multiplikativt. I stedet for å regne Tenacity som 35 % CC-reduksjon, tenk på det som at en 1 sekunds CC vil vare i 0,65 sekund (100 - 35 = 65). Rank 3 Tenacious er 15 % CC-reduksjon, som da blir 0,85. Siden CC-reduksjon stacker multiplikativt må du gange 0,65 (Tenacity/35%) med 0,85 (Tenacious/15%). Altså 0,65*0,85=0,5525. 1 sekunds CC varer da i 0,5525 sekund, som er 44,75% CC reduksjon. Hvis du legger til 10/25/40% fra Ionian Fervor får du 0,65*0,85*0,9/0,75/0,6=0,4973/0,4144/0,3315. 1 stack Ionian Fervor = 50,27% 2 stacks Ionian Fervor = 58,56% 3 stacks Ionian Fervor = 66,85% 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Er det noen stor forskjell på ferdighetsnivået på EU West og N&E? Har en kompis som spiller i diamond på N&E, men han visste ikke (han leser aldri på lol-foraer og slikt. Forøvrig et godt eksempel på at man kan bli god uten å lese seg opp på ny meta og slikt). visste ikke hva Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 visste ikke hva Om det var forskjell på serverne. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Å. Ja sånt kan vel skje, så på LCS i går og AD carryen til et av lagene (husker ikke hva, tror det var NiP kanskje) hadde bare spilt i et år og nå er han profesjonell. sprøtt Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 - Mange takk. 58,5% var det ene alternativet jeg fikk - ikke 57,5% - så jeg husket feil der. Men av en eller annen grunn så er ikke Tenacious tatt med i alle guidene jeg har sett...faktisk så er ingen av guidene slik jeg har tweaket min Irelia-build/playstyle. Nuvel, siden ikke alle guidene er like, så regner jeg med at Irelia kan spilles på mange forskjellige måter. Eneste jeg sliter med er hvis jeg møter AP top...mitt oppsett er beregnet på vs. AD i starten. :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Wit's End pleier å funke bra mot AP som irelia Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Builden er: (Cloth armor + potions) -> (boots) -> (Vampiric Scepter) -> (2x Daggers) -> Blade of The Ruined King -> Ninja Tabi -> Wit's End -> (Stinger) -> Zephyr -> (Ninja Tabi Alacrity) -> (Sheen) -> (Phage) -> Trinity Force -> som last item veksler jeg mellom Ravenous Hydra/Spirit Visage/Maw of Malmortius, avhengig av om det er AP/AD jeg sliter mest med. Jeg spiller Irelia som en AS/LS-fighter - først inn og først ut (skal eksperimentere med noen MS-runes snart). Jeg har ikke så mye AD, men med nåværende oppsett gjør jeg ~200AD og har 2.3AS...hva LS-stat'en er aner jeg ikke (for mye matte). Avhengig av build, så har jeg rundt 120AR og 100MR. Jeg tenker stadig å ta noen screenshots av div. full-builds, så jeg kan sammenlikne tall, men av en eller annen grunn, så glemmer jeg alltid å trykke på den knappen. ^^ Edit: Useless smiley-problemer ved edits... Report forum to forum-police for broken xD Endret 18. august 2013 av PaladinNO Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) fungerer egentlig tribunal?ser at noen av casene jeg har vota punish på har strong majority vota pardon på. dette eksemplet er 1 player, alle 5 casene hans: Vi [00:22:10] LOWEST PALYER EVER Vi [00:29:26] cancer lowXerath [00:08:58] bastardXerath [00:15:41] sry noobie choZed [00:14:23] worst jungler euneZed [All] [00:19:06] i wont speak with a trashZed [All] [00:30:51] For carrying this idiotAmumu [00:02:17] CAIT MY FUCKING BLUEAmumu [00:02:23] help me i cant solo idiotsAmumu [00:02:40] ill afk if u dont comeAmumu [00:08:39] ofc noobAmumu [00:13:20] worst mid euneAmumu [00:30:01] noob team hvorfor blir en slik player pardoned av majority?karen er jo ekstremt toxic.http://eune.leagueoflegends.com/tribunal/en/case/579666/#nogo Endret 19. august 2013 av Sangesland Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Selv om jeg vil beskrive det der som "serious attitude problems", så kan det vel være en grunn til ordbruken? Har du en link til voten, hvor det kanskje også står mer av historien bak dette? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hvilken divisjon er dere scrubs i da Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hvilken divisjon er dere scrubs i da gull Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Selv om jeg vil beskrive det der som "serious attitude problems", så kan det vel være en grunn til ordbruken? Har du en link til voten, hvor det kanskje også står mer av historien bak dette? http://eune.leagueoflegends.com/tribunal/en/case/579666/#nogo Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Hvilken divisjon er dere scrubs i da Bryr meg ikke om ranked, så bor på ARAM ^^ Edit: Og etter hva de rapportene sier, og slik jeg forstår hvordan tribunal-systemet virker (and I don't), så vil jeg si meg enig i pardon-avgjørelsen. Endret 19. august 2013 av PaladinNO Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Holder meg til på Howling Abyss jeg og, men hender jeg duoer med en kompis. Selv nyter jeg silver så langt det lar seg gjøres. Endret 19. august 2013 av The Doctor Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg kan anbefale dere Naut mid hvis dere vil prøve noe broken, Lulu mid er hella dirty og. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Holder meg til på Howling Abyss jeg og, men hender jeg duoer med en kompis. Selv nyter jeg silver så langt det lar seg gjøres. Vi er en vennegjeng som bare spiller aram. Da slipper man dette med at folk tar det så seriøst (Finnes noen), men som regel er folk med på å tulle, om det blir et slikt game. Mye mer underholdende spør du meg Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Aldri om jeg tar ARAM seriøst. Ler så jeg griner hver gang noen forventer at man skal kunne alle 100ish champsene inn og ut... Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Og etter hva de rapportene sier, og slik jeg forstår hvordan tribunal-systemet virker (and I don't), så vil jeg si meg enig i pardon-avgjørelsen. ingenting kan forsvare slik toxic oppførsel. ser disse individene i så alt for mange kamper, fysj! Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) ingenting kan forsvare slik toxic oppførsel. ser disse individene i så alt for mange kamper, fysj! Vel, jeg kan forstå det...at folk oppfører seg sånn (uansett grunnlag) er nettopp grunnen til at jeg ikke orker ranked games. Her er chat-loggen fra min første ranked game mens i champ-selection: mcimbty: mid Kelrox: hi all Kelrox: jungle narutofan2: adc DementneZaostala: top DementneZaostala: .. DementneZaostala: DONT FEED TEAM AND WIN PaladinNO: top mcimbty: no mcimbty: don't let narutofan play adc mcimbty: bronze 4 narutofan2: let me adc i'm good Kelrox: pls focus adc narutofan2: i'm bronze 4 cause of troll teams! Kelrox: udyr or trundle jungle mcimbty: trundle mcimbty: but both is fine Kelrox: so i take udyr mcimbty: ok PaladinNO: my first ranked - but i'll try my best! mcimbty: omfg Kelrox: if you dont lose line its ok mcimbty: adc b4 mcimbty: top 1st time mcimbty: WOOKONG Kelrox: WTF mcimbty: WTF mcimbty: DUDE? Kelrox: WUKONG TROLL mcimbty: LEAVE mcimbty: leave mcimbty: some1 mcimbty: plz mcimbty: LEAVE Kelrox: WUKONG TROLL mcimbty: LEAVE Kelrox: WUKONG TROLL mcimbty: some1 mcimbty: leave Kelrox: WUKONG TROLL mcimbty: NOW Kelrox: WUKONG TROLL mcimbty: wugond mcimbty: g mcimbty: LEAVE!!!!!!! mcimbty: NOW Kelrox: wukong leave mcimbty: ok Kelrox: noobs in team, again mcimbty: enjon Vi vant, men likevel...litt poor attitude hos enklete IMO. Andre runden tapte vi, fordi jeg var top, og det var en annen som ville være top som ikke fikk det...vedkommende valgte da jungler og drev resten av runden og trollet og slengte dritt om omtrent alle. Etter det gadd jeg ikke mer. Mye mer underholdende å spille ARAM eller AI-games, da ting er stort sett mer "laid back" og vennlig der. Et par screnshots fra noen AI-games: Jeg fatter ikke hva problemet til enkelte er...er det virkelig så vanskelig å oppføre seg? Jeg kommer aldri til å forstå hva som går igjennom hodet på sånne folk. :/ Edits: Typos, setningsoppbygning og tillegg av tekst. Endret 19. august 2013 av PaladinNO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå