FrankBjarne Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Normals. Har flere titalls games med 1x/2x kills og 0-3 deaths fra normals. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Kom med det samme i ranked og gratulerer er et passende uttrykk å bruke. Normals er ikke noe å skryte av. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 La nå fyren få lov å poste skrytebilde uten at du skal komme med nedverdigende kommentarer. Å gå 16-0 i ARAM synes jeg er imponerende etter at jeg selv har spilt nærmere 300 games i ARAMs. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Ser ikke poenget med det da akkurat det samme skjedde med 1000 andre personer i det samme øyeblikket. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Ser for meg at refsa er den typen person som skal overgå deg i uansett hva du forteller han, Om du sier du slo deg på fingern med hammer har han slått seg på 2 fingere med hammer xD Uansett så er 16-0 noe jeg er fornøyd med siden jeg opplever at folk blir fort veldig kraftige på aram siden man får gull så fort og det og holde seg i live der er ikke alltid like lett + at jeg plukket kun opp 1 health boost i løpet av hele runden 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Well done, har vet et par hundre games i ARAM jeg og. Greide noe lignende med Gragas en gang, bare ikke fullt så mange kills, men ellers chalice og boots og 0 deaths. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Vel vel. Da kan vi jo opprette en skryte tråd for normals siden det er så ufattelig kult å gjøre det bra i det. Jeg ser fortsatt ikke poenget. Jeg har heller aldri skrytt på meg en dritt i denne tråden og presiserer bare fakta. Det er ikke en veldig stor begivenhet eller god prestasjon da det skjer med flere hundre personer i samme øyeblikk. Blir så kvalm av at alle skal prøve å rette opp og være good guy i LoL communityet for tiden. Plutselig er det så viktig. Det er rottent tvers igjennom og vil trolig forbli det i all fremtid. Endret 12. juli 2013 av Refsa Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Er nicket ditt Refsa i LoL eller? Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Vel vel. Da kan vi jo opprette en skryte tråd for normals siden det er så ufattelig kult å gjøre det bra i det. Jeg ser fortsatt ikke poenget. Jeg har heller aldri skrytt på meg en dritt i denne tråden og presiserer bare fakta. Det er ikke en veldig stor begivenhet eller god prestasjon da det skjer med flere hundre personer i samme øyeblikk. Blir så kvalm av at alle skal prøve å rette opp og være good guy i LoL communityet for tiden. Plutselig er det så viktig. Det er rottent tvers igjennom og vil trolig forbli det i all fremtid. Endret 12. juli 2013 av Abell 5 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Ser at dere gjør så mye for å vise til at det er så viktig med slike bilder. For 2 år siden var det greit å poste slike bilder da communityet var mindre, men i dag er det ikke mye vits i da det er så mange spillere. Jeg bryr meg ikke om dere plutselig vil leke good guy, men ikke lat som om det er så mye bedre enn å si det som det er. Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Han var fornøyd med resultatet, hva er problemet? Vi alle spiller på forskjellig nivå. Du er et prima eksempel på hva som er feil med samfunnet i LoL. "En glad og munter ånd vil spre glede overalt" kontra sytingen din. 5 Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Det er en viss forskjell på ARAM og normals på Summoner's Rift da. At folk har 0 deaths og mange kills skjer langt oftere på SR enn i ARAM. På SR er det ikke like imponerende, da du ligger langt, langt foran når du først blir så fed, mens i ARAM så henger folk fortsatt med siden man får gull passivt. Med 0 deaths i ARAM har du også kun startitems, noe som etterhvert gjør det vanskelig å få flere kills, og det gjør deg lettere å drepe. 16/0 i ARAM skjer ikke fullt så ofte som du skal ha det til, Refsa. Greit nok at det sikkert skjer ganske mange i samme øyeblikk, men vil tro det ikke skjer så mange av de som henger på diskusjon.no. Det er ikke så veldig ofte jeg ser folk i ARAM med 0 deaths i alle fall. Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Lå an til å vinne en ranked match. Vi lå under i begynnelsen, men hadde snudd det og var nå mye sterkere. SPONTANIOUS SURRENDER VOTE GOES THROUGH herpy derp derp. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Blir så kvalm av at alle skal prøve å rette opp og være good guy i LoL communityet for tiden. Plutselig er det så viktig. Det er rottent tvers igjennom og vil trolig forbli det i all fremtid. Du ser virkelig ikke ironien i det du skriver her? Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Skryte litt jeg da 10 games win streak som sona i ranked Aldri fått ett pentakill noen gang, selv i unranked, men derfor kjører jeg pentakill sona skin ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Vi er to gutter som spiller endel lol. Jeg var gold sist season, men har spilt lite denne sesongen. Han andre er Gold1. Vi leter etter to-tre stykker til å spille 5v5 så ofte som mulig. Trenger support, mid/ad og jungler. PM meg her for mer info Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Jeg vant lane med Jayce idag, og gamet endte 13/6/5 og 250 minions etter 35 minutter. Jeg følte at jeg klarte å pushe tårn, poke godt og gjøre det bra i teamfights, men jeg må da ha gjort noe galt, siden hver eneste teamfight, så drepte Kayle hele teamet. Jeg prøvde alt fra å fokuse hun, men da var det hourglass, så ult, og om jeg fokuserte AD var det ult på han. Hadde god damage, men kayle bærte dem så hardt. Hva gjør dere mot kayle? Endte med å tape, litt fordi vi hadde en TF med 2/13 eller noe, og kom inn i gamet når Kayle var lvl 5, men jeg trodde jeg skulle klare å bære det anyway.. EDIT: Jeg er i en shit division(silver 5) etter å ha hatt pause siden i s2, så det er generelt enkelt å vinne lane og roame, ihvertfall med Jayce. Roama kanskje ikke nok, dog.. Endret 14. juli 2013 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå