nipton Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Carmac heve tomorrow BIG! xD hahaha http://www.youtube.com/watch?v=ZrfXd76zXHg skip til 40 sec Froggen so badass http://www.youtube.com/watch?v=C0FErCyZSiM Endret 30. mai 2013 av nipton 1 Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Carmac er en bra fyr. Jeg liker han. Han skaper mange morsomme intervjuer og klipp, slik som det her, men han er også superflink de gangene han er seriøs og har ordentlige intervjuer. Stiller veldig mange gode spørsmål. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) 50 Tips how to come a better Supporter, by Xpecial http://www.reddit.co...ter_by_xpecial/ Endret 30. mai 2013 av nipton Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Han har også nettopp oppdatert supportguiden sin på Solomid.net. Det er den samme listen med tips, men også en del tips om masteries, runes, summoners, ward spots og div andre ting. http://www.solomid.net/guides.php?g=55365-xpecial-generic-build-guide Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Noen som vet om league of legedns er et spill som krever god prossessor eller skjermkort? jeg lastet ned lol og da spilte noern games i starten. de 3 første gamesa hadde jeg 300 fps nesten hele tiden men når det ble litt mere enn det så ligger fps bare poå 100-.120 hvorfor dette? jeg avinstallerte og lastet det ned på nytt og akkurratt det samme skjedde noen som vet grunnen? Lenke til kommentar
Larsynoob Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Noen som vet om league of legedns er et spill som krever god prossessor eller skjermkort? jeg lastet ned lol og da spilte noern games i starten. de 3 første gamesa hadde jeg 300 fps nesten hele tiden men når det ble litt mere enn det så ligger fps bare poå 100-.120 hvorfor dette? jeg avinstallerte og lastet det ned på nytt og akkurratt det samme skjedde noen som vet grunnen? Det krever ikke særlig mye. Du kan spille det på middels grafikk på ganske gamle laptoper. Hva er problemet med 100 fps da? Jeg har cappa på 60, null problem med det. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Det krever ikke særlig mye. Du kan spille det på middels grafikk på ganske gamle laptoper. Hva er problemet med 100 fps da? Jeg har cappa på 60, null problem med det. Ja men er litt merkeleig når den ligger på 300 så kommer den ned til 100. Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Noen som vet om league of legedns er et spill som krever god prossessor eller skjermkort? jeg lastet ned lol og da spilte noern games i starten. de 3 første gamesa hadde jeg 300 fps nesten hele tiden men når det ble litt mere enn det så ligger fps bare poå 100-.120 hvorfor dette? jeg avinstallerte og lastet det ned på nytt og akkurratt det samme skjedde noen som vet grunnen? Intel HD 4000 klarer å kjøre spillet på medium. 60 fps. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Intel HD 4000 klarer å kjøre spillet på medium. 60 fps. Jeg har i5 3570k. klarer det på ultra eller very high om du vill kalle det det. utne et eneste problem. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 utne et eneste problem. Tydeligvis 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Ja men er litt merkeleig når den ligger på 300 så kommer den ned til 100. If it ain't broken, don't fix it. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Yes! Support so Good, Recognize greatness xD http://www.youtube.com/watch?v=I6Aw9d-uCcU Blir litt frustrert fordi det skjer gang på gang. GG MF, GG draven. No... i made the plays!, you just followed up on it! men det er jo alltid gøy når man får en slik kommentar: carryed by support. men det skjer så skjeldent at man lurer på om folk faktisk vet hva som skjer på botlane. Endret 3. juni 2013 av nipton Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg har i5 3570k. klarer det på ultra eller very high om du vill kalle det det. utne et eneste problem. Kom på nå at den kjører medium med 2540p, eller hva enn det er. Mer enn 1080 hvertfall. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Normal dog, men synes det var en morsom match. Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 jeg ser for meg at et lag hvor alle har revive og teleport er veldig brukbart. Eksempelvis hvis alle på ditt lag hdøde i en team fight, så kan alle bruke revive og teleport til der fighten nettopp slutta(wards), hvor de som er igjen av motstandere vil bli knust, samt at 5 stk med fullt liv kan pushe lanes temmelig langt mens motstanderne er døde i 15-40 sekunder. Kanskje ikke så bra i early game, men kan være helt avgjørende mid og late game. Eller hva? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ser det står loss forgiven to plasser i match historyen min, er det bare en ny formulering for loss forgiven? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ser det står loss forgiven to plasser i match historyen min, er det bare en ny formulering for loss forgiven? Det spørsmålet passet veldig godt til bildet ditt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Haha jøss. Flaut. Det var noe annet som sto der, men nå er jeg i draft så kan ikke sjekke Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Loss prevented var det jeg mente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå