T.O.E Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg har ikke helt skjønt hvordan mengden leaguepoints(LP) eller MMA fungerer. I teorien har jeg hørt at jo bedre man spiller, jo vanskeligere motstandere møter man, og jo flere points mister/får man hvis man er over nivået en forventer deg å være på. dvs. vinner du en match mot silver spillere når du er bronze får du mer LP. Men jeg føler jeg opplever noe annet. De siste 20 matchene mine har jeg vunnet rundt 15, altså veldig bra. Jeg gikk fra ~50 poeng i Bronze 2 til Bronze 1 kun med ett tap, og de jeg spilte med og mot har som regel vært i Silver. Men i matchene jeg har spilt etter jeg havnet i Bronze 1, så har mengden LP jeg har fått blitt redusert til 5-8 (fra ca 14-23). Videre sjekket jeg ut folk jeg har spilt mot og så at de fleste er i bronze 3-4 tilogmed 5, samt et par som holder på med de 10 matchene en tar før en begynner på ranked(forrige match var 3 av dem). Ingen fra silver. Jeg tenkte det kunne være tilfeldighet, men det har skjedd på flere matcher nå så virker som det er en grunn til det. Heldigvis møter jeg like dårlige spillere og da, så jeg har carried laget mitt til seier hver gang i Bronze 1 så langt. Skulle bare ønske jeg fikk mer LP av det. Noen som har forstått systemet som vil dele? Takk. Lenke til kommentar
Larsynoob Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg har ikke helt skjønt hvordan mengden leaguepoints(LP) eller MMA fungerer. I teorien har jeg hørt at jo bedre man spiller, jo vanskeligere motstandere møter man, og jo flere points mister/får man hvis man er over nivået en forventer deg å være på. dvs. vinner du en match mot silver spillere når du er bronze får du mer LP. Men jeg føler jeg opplever noe annet. De siste 20 matchene mine har jeg vunnet rundt 15, altså veldig bra. Jeg gikk fra ~50 poeng i Bronze 2 til Bronze 1 kun med ett tap, og de jeg spilte med og mot har som regel vært i Silver. Men i matchene jeg har spilt etter jeg havnet i Bronze 1, så har mengden LP jeg har fått blitt redusert til 5-8 (fra ca 14-23). Videre sjekket jeg ut folk jeg har spilt mot og så at de fleste er i bronze 3-4 tilogmed 5, samt et par som holder på med de 10 matchene en tar før en begynner på ranked(forrige match var 3 av dem). Ingen fra silver. Jeg tenkte det kunne være tilfeldighet, men det har skjedd på flere matcher nå så virker som det er en grunn til det. Heldigvis møter jeg like dårlige spillere og da, så jeg har carried laget mitt til seier hver gang i Bronze 1 så langt. Skulle bare ønske jeg fikk mer LP av det. Noen som har forstått systemet som vil dele? Takk. Skal ikke påstå at jeg har forstått systemet fullt ut, men det er noen ting jeg vet som kan forklare litt. Det første du må vite er at tiers og divisjoner har svært lite å gjøre med hvor mye lp du får, hvem du møter eller hvem du blir på lag med. Det er som før MMR(ELO) som styrer dette, og leagues er mer overfladisk. MMR gjør at jeg f.eks. i gold havner over plat-spillere i ranked fordi vi har forskjellig MMR. Du får ikke sett MMRen din, så er litt vanskelig å si akkurat hvorfor du har dette problemet. Denne forklarer systemet ganske greit tror jeg. Lenke til kommentar
RumoxS Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Hei, jeg spiller en del Lol (ikke lvl 30 enda) men jeg legger ut videoer av mine "gameplays" så hvis du har lyst så kan du ta en titt på mine videoer og gjerne fortelle meg hva du synes om dem? http://www.youtube.com/watch?v=e2TugdsF5_Q (min første commentary) Lenke til kommentar
nipton Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=Zvq25PU9xHI All-Star Schedule Its gonna be bright and early Endret 23. mai 2013 av nipton Lenke til kommentar
Swendsen Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hei, jeg spiller en del Lol (ikke lvl 30 enda) men jeg legger ut videoer av mine "gameplays" så hvis du har lyst så kan du ta en titt på mine videoer og gjerne fortelle meg hva du synes om dem? http://www.youtube.c...h?v=e2TugdsF5_Q (min første commentary) Siden du er ganske fersk, så trenger du selvsagt mye mer erfaring for å bli bedre. For eksempel på denne videoen: Du bruker ikke W så ofte som du burde, også må du huske å bruke den en gang til for å få lifesteal/spellvamp. Bruk W også til å shielde enemy focus. "E" må du huske å bruke to ganger. Bruk itemsa dine! Blade of the ruined king er en sinnsyk slow osvosvosv! Riktig focus - Se etter den farligste på enemy team. Se itemsa også. Ikke bruk flash aggresivt når alle på enemy team er i livet. Hvis du har vision på alle, da er det helt greit. Er du en carry på 5v5. Så er det forhåndsvis greit i starten for kill secure og for egen fordel. Men da må du huske å være passiv til flashen din er oppe igjen. Litt sånne nybegynnerfeil. Spillestilen din er fersk: det vil si at du prøver bare å få kills, men det er ikke dette som vinner games. Husk å pushe objectives (tårn, inhibs osv) etter du har drept noen eller hvis alle er top mens du er bot. Spill passivt, ikke gå all inn for å få kills i starten. Dette kan lett gi enemy team fordel. WARD -> Win Enjoy! Lenke til kommentar
nipton Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) All-Star solo games are currently undergoing Finnes ingen Vods av dettan: Fant en hand cam versjon: http://www.gamespot.com/league-of-legends/videos/lcs-all-stars-shanghai-2v2-weixiao-xiaoxiao-vs-yellowpete-edward-6408847/ Round 1: duo bot Apparently, round 1 for adc/support duo already finished... Ban/picks: China bans: Draven, Sona, MF EU bans: Cait, Lulu, Elise China picks: Annie/Kennen EU picks: Blitz/Kennen Weixiao got first blood, and after Weixiao and Xiaoxiao both got lv6, they got second blood also and thus won the game. Round 1: jungle Ban/picks: China bans: Kennen, Cait, Jayce SEA bans: Elise, Nunu, Pantheon China picks: TF SEA picks: Lee Sin Lee Sin attempted to kill TF, but failed. Finnaly Clearlove's TF got 100 cs vs Lee Sin's 85 and won the match up. Round 1: Top Dyrus vs Shy Shy bans: Elise, Jayce, Cait Dyrus bans: Ziggs, Draven, Karma Shy picks: Kennen Dyrus picks: Soraka Shy killed Dyrus Round 1: Mid Scarra vs Alex: Scarra bans: Draven, Annie, Orianna Alex bans: Elise, Kennen, Nunu Scarra picks: Lulu Alex picks: Quinn Alex killed Scarra, gg wp... Endret 24. mai 2013 av nipton Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Noen som kan tenke seg å duo queue? Er gold 5 på EuW servers og stiger for øyeblikket. Ønsker å stige til platinum, om ikke høyere. Tror ikke det burde være noe problem med 1 ekstra pålitelig lagkamerat. EDIT: Heter Espenol på EuW.. Add meg gjerne. Endret 23. mai 2013 av Gjest Lenke til kommentar
nipton Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Day 1 Highlights http://www.youtube.com/watch?v=cLPtT1cS-s8 Endret 24. mai 2013 av nipton Lenke til kommentar
Arnemannen Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hva er greia med at Asia har tre lag, mens hele europa bare har et lag, og NA (amerika) også bare har et lag representert i denne turneringen? Spillere som spiller på brasil eller øst-eurpopa sine servere er jo ikke engang representert, virker som det er litt skjevt fordelt, eller? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hva er greia med at Asia har tre lag, mens hele europa bare har et lag, og NA (amerika) også bare har et lag representert i denne turneringen? Spillere som spiller på brasil eller øst-eurpopa sine servere er jo ikke engang representert, virker som det er litt skjevt fordelt, eller? Kanskje det er skjevt fordelt. Men nordmenn har ekstremt mange utøvere med i vintersport, rett og slett fordi det er mange vintersport utøvere. Det er vanskelig å lage en liga i Brasil når de bare har noen få gode lag. E-Sport er ikke så utbredt enda at man kan ha 20+ forskjellige ligaer som man har i f.eks fotball. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 herergud og glad jeg er for hvordan det gikk mellom NA og EU. Det var fortjent. Sånn backdooringa er morsomt å se på ja, og spennende, men er så forbanna cheesy måte å prøve å vinne på. Ihvertfall på slutten når xxx prøvde å backdoore enda en gang. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 også, doublelift er jævlig kaxig fyr, og vet han selv er jævlig god, men 250cs etter 20 min, lå liksom 120cs over yellowpete. #1 mechanics Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 også, doublelift er jævlig kaxig fyr, og vet han selv er jævlig god, men 250cs etter 20 min, lå liksom 120cs over yellowpete. #1 mechanics Yellowpete var jo aldri et godt andre valg. Å nå lar de jo Doublelift farme fritt, slik som CLG gjør. Det er jo ganske lett å straffe det. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hva er greia med at Asia har tre lag, mens hele europa bare har et lag, og NA (amerika) også bare har et lag representert i denne turneringen? Spillere som spiller på brasil eller øst-eurpopa sine servere er jo ikke engang representert, virker som det er litt skjevt fordelt, eller? De fra Asia har vel kanskje ikke like lett for å snakke samme språk i motsetning til europeerene og de fra nordamerika Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hva er greia med at Asia har tre lag, mens hele europa bare har et lag, og NA (amerika) også bare har et lag representert i denne turneringen? Spillere som spiller på brasil eller øst-eurpopa sine servere er jo ikke engang representert, virker som det er litt skjevt fordelt, eller? Likevel er både Kina, Sør-Korea og Taiwan/Singapore usannsynlig mye bedre enn både NA og EU. Tenk hvis EU og NA hadde blitt delt opp i enda mindre deler, som Tyrkia, Brazil osv. Da hadde det blir en latterlig stomp. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=lzhzfmNt4cE Alex Pinch Endret 25. mai 2013 av nipton Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 For første gang får jeg ikke logget på league of legends Får error etter jeg har tastet inn passord, og følger en link til resync clock etc, men klokka mi er riktig! Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Har for første gang fått akkurat samme problemet jeg og Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 For første gang får jeg ikke logget på league of legends Får error etter jeg har tastet inn passord, og følger en link til resync clock etc, men klokka mi er riktig! Har samme problemet selv, altfor ofte i det siste. Aner ikke hva som er grunnen, av til er det bare klienten som trenger en restart, av og til pcen, mens av og til må det bare venting til før jeg får logget inn. Har sett noen få små reddit tråder om det, men det virker som om det er ett problem som minoriteten har. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 jeg laget et unntak i windows firewall, selvom jeg har det ublokkert, så lagde jeg en ny, viste hvor .exe fila lå, og allow all. Så funka det igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå