nolongeravailable Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
awezum Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 oppdater meg om hvordan den nye champen er da PLOX PLOX <3 Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Legger meg, men om noen har lyst til å filosofere: Vil Tri-laning funke i LoL? Har skjønt det slik at dette er sånn halvpopulært i HoN (ønsker ikke flamewars) og i tankene mine må jo dette egentlig funke ganske bra i premades? Om man foreksempel kjører Morgana og Nasus / Cho i 2v1 lanesa og har tre tidlig pushere i mid så må vel tårn gå ned raskt? Eneste problemet kan vel være at andre laget er skikkelig koordinert (skal mye til) og at det blir smått med exp. Men om man har sivir + alistar / rammus + wildcard så skal vel tårn pushes fort som juling uansett. Noen som har prøvd det? Evt 5 teleport taktikker? Tviler på at trilaning vil funke i LoL. Trilaning kan kanskje funke, men en av lanerne blir nødt til å roame Trilaning, hvis gjort riktig ender ikke opp med at du er underleveled. I en trilane har man en babysitter, en carry og en buffer. Babysitteren holder carryen trygg mens han farmer, bufferen sørger for å zone motstanderne ut av XP radius. Hvis man zoner bra nok ender man opp i høyere level. Problemet med LoL er at man ikke har denies, så XP denial vil ikke bli like stor, samtidig har man ikke creeppulling. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Skulle gjerne gjort det, men serverene deres er mer tilbakestående en vanlig... Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Fin fin patch dette. Hvilket syn har dere på Vladimir? Jeg syns han virket bedre etter nerf'en. Lurer på om range på Q og E er ninjabuffet:p Edit-Leif was here Endret 18. februar 2011 av Galneryus Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Du synes det ja. Hva med å lese patch-notes? Vladimir Crimson Pact Bonus ability power gained reduced to 1 ability power per 40 bonus health from 25 health Sanguine Pool no longer grants a speed bonus on use Fixed a bug where Turrets would sometimes idle while Vladimir was pooled Fixed a bug where Sanguine Pool would occasionally not properly draw aggro upon exiting his pool Det må i så fall være at alle andre har blitt nerfa, noe som også neppe er tilfelle. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Nå som crit runes har en cap på 10% burde jeg gå med arp eller crit dmg?(på tryndamere) Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hvor ser du den forandringen maikzor? Fant ikke noe om at bonus crit chance fra runer har fått en cap på 10%. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Jeg har 9,9% crit chance runes, jeg kjøpte en som ga 0.42% men jeg kom ikke på 10,3, men cappet på 10% Endret 21. februar 2011 av maikzor Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Etter min erfaring så runder den av til nærmeste hele, selv om at den viser .xx på rune siden. Så det er mulig at av en eller annen grunn det blir vist avrundet verdi istedet for hele på crit runer. Men kan sjekke dette neste gang jeg er på LoL, da jeg har en full rune side til Trynda. >_> Lenke til kommentar
sLR Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Kjenner jeg begynner å bli en smule lei av EU serverene nå... Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ja, hvordan er US servere da? Lenke til kommentar
sLR Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg har ikke prøvd dem selv, men i følge folk på irc så skal de være noe bedre, i allefall greit mye større kapasitet. Så det er fristende å lage en US account for og spille mens EU serverne er bög. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 US serverne er mer befolket, og du får høyere ping. Mindre tull med serverne stemmer nok Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 US serverne er mer befolket, og du får høyere ping. Mindre tull med serverne stemmer nok Høyere ping ja, men i EU peaktimes er de minst like gode å spille på. I tillegg har chatten en tendens til å funke på US serverne. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Okay, jeg tror ærlig talt at jeg kan leve med høyere ping. Eu serverne er helt spinnville nå. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er det ofte sånne sinnsyke ventetider? Er ganske ny i dette spillet og å vente femten minutter før jeg kan spille med tjommiene jeg skyper med er ikke så kult. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Sittet i 31min nå, nei, jeg lager en US account jeg. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Satt i femten minutter og da jeg kom inn funket ikke vennelisten så jeg kunne ikke spille med vennene mine, så jeg måtte relogge og derfor vente i femten minutter til. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Altså, dette gidder jeg ikke mer, har ventet siden jeg kom hjem ifra jobb ca 16:20 nå, uten å fått spilt normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå