Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Av og til bare hater jeg dette spillet.

Hadde ikke spilt på en stund, og lå på rundt 20 LP.

Spiller 4 games, alle blir tap som et resultat av minst 1 på laget er AFK.

Rykker ned en league og holder på å av installere hele dritten.

Men manner meg opp til å qualife meg kjapt og rykke opp igjen, det greier jeg.

Spiller de første qualiferne og taper begge 2, igjen som et resultat av AFK's.

Å ikke kom her å si noe som at enn skal ikke gi opp selv om man har en mann mindre, det er jeg fullt klar over, men det fungerer vel toppen i 1/100 tilfeller i bestefall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet jeg har en konto på EU-NE, prøvde å lage en konto på EU-W men fant ut at email og brukernavn var tatt, så tok recover username og password, da fant jeg ut at det var to brukernavn tilknyttet emailen min på EU-W, prøvde recover med begge, fikk byttet passord, men fikk fortsatt ikke logget inn på siden. Så prøvde jeg å logge på via spill klienten, og da fikk jeg vite at "Account has been transferred to another region", regner med at det er den kontoen jeg har på EU-NE.

Så lurer da på, må jeg opprettet en ny konto med en annen mail og brukernavn på EU-W? Eller er det mulig å få brukt samme konto på begge plasser? Greit at jeg ikke får overført summoner'n, men lite lyst til å måtte opprette ny email for å få lagd konto der.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Flere folk på EUW som gjør at det er lengre køer for å logge inn. Er flere som snakker engelsk på euw (ikke nødvendigvis godt engelsk men ok).

Jeg synes fortsatt det er like mye flamers på euw som på eune

Endret av unntatt
Lenke til kommentar

sjeldent at jeg får en login que på euw, er mere sånt som skjer når riot har litt server problemer og kjører en live maintenance, men tja skal sies at jeg mister litt håp på menneskeheten av noen folk som man treffer i matchene.

Noen gjør en tabbe så vi henger litt etter så i stedet for å farme å ta igjen så sløses det tid på å flippe ut i chatten som irriterer andre igjen som blir med å sløser bort enda mer tid, dette er i rankeds ...

Man må vel nesten finne seg en duo partner for å komme seg ut av dette soloQ bronse helvette,

for det er nesten alltid noen som blir pissed for at de ikke får den lanen de vil ha å bestemmer seg for å trolle (DO NOT play ranked if you cant do all roles), de som får lanene de ønsker har en 50/50 sjanse på at de suger eller klarer ikke å counter motstanderen der, så pushes da all skyld over på jungleren som kanskje ikke ganker like mye som motstanderens jungle, så har du jo lanene som sliter med å ta en V ping enemy missing å rager på deg når du blir ganked av den personen, med mere ...

Endret av Xprez
Lenke til kommentar

Vet jeg har en konto på EU-NE, prøvde å lage en konto på EU-W men fant ut at email og brukernavn var tatt, så tok recover username og password, da fant jeg ut at det var to brukernavn tilknyttet emailen min på EU-W, prøvde recover med begge, fikk byttet passord, men fikk fortsatt ikke logget inn på siden. Så prøvde jeg å logge på via spill klienten, og da fikk jeg vite at "Account has been transferred to another region", regner med at det er den kontoen jeg har på EU-NE.

Så lurer da på, må jeg opprettet en ny konto med en annen mail og brukernavn på EU-W? Eller er det mulig å få brukt samme konto på begge plasser? Greit at jeg ikke får overført summoner'n, men lite lyst til å måtte opprette ny email for å få lagd konto der.

Og du får ikke overført fra EUNE til EUW?

Lenke til kommentar

Og du får ikke overført fra EUNE til EUW?

Har forstått det slik at muligheten til å overføre fra en region til en annen er nede for øyeblikket, var vist en bug som er/blir fikset, usikkert på når det åpner igjen. Uansett fått lagt inn en support ticket nå, så får vi se om hva som skjer, håper da det går an å få brukt samme mail på forskjellige regioner.

En annen ting, hvor lang tid tar det å nå level 30 sånn ca.? Varierer vel sikkert en del, men eventuelt hvor mange kamper må vinnes?

Lenke til kommentar

Har forstått det slik at muligheten til å overføre fra en region til en annen er nede for øyeblikket, var vist en bug som er/blir fikset, usikkert på når det åpner igjen. Uansett fått lagt inn en support ticket nå, så får vi se om hva som skjer, håper da det går an å få brukt samme mail på forskjellige regioner.

En annen ting, hvor lang tid tar det å nå level 30 sånn ca.? Varierer vel sikkert en del, men eventuelt hvor mange kamper må vinnes?

Vil tro at du må vinne en 100ish eller noe sånt. Har sett folk i level 30 med så lite som 60-70 wins though.

Lenke til kommentar

Hmm, er det noe spesielt som må til for å kunne nå 30 med så få kamper? Ikke at jeg har spilt så fryktelig mange, men føler at levelingen ikke akkurat går fort.

Man trenger ikke ha få kamper selv om man bare har 17 wins.

Endret av Turgon
Lenke til kommentar

Man trenger ikke ha få kamper selv om man bare har 17 wins.

Hehe, tenkte nok litt feil når jeg skrev, kan jo såklart ha en god del kamper man har tapt i tillegg :p Hvis vi istede sier antall kamper man trenger for å nå lvl 30, sånn ca.? Tenker da både vunnet og tapt.

Edit: Er det forøvrig noen her som har kontoer på flere enn en region i spillet? F.eks en på EU-NE og en på EU-W? Isåfall fått lov til å bruke samme email adresse på begge?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

De burde kanskje fikse litt på matchmaking og iforhold til skill. Spilte nettop den matchen her, normal draft pick. Jeg spiller adc, har 4-1 iløpet av 10 min. Så bestemmer mid og jungle for å feede så vi taper. Jungle 0-7. Mid 2-6. Rundt 15 min. Så etter matchen sjekker jeg andre laget. Det her er wins osv dem hadde mot mitt lag.

Mitt lag:

1: 62 wins

2: 129 wins

3: 52 wins

4: 121 wins

5: 99 wins

Motstander lag:

1: 1399 wins

2: 809 wins

3: 229 wins

4: 405 wins

5: 32 wins

Virker veldig balansert ser jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...