Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Det finnes ikke noe bedre følelse enn når noen counter picker seg selv mot Kayle. Velger champs som Singed, Pantheon og Olaf. Kan de ikke spille sin champ skikkelig da så blir de knust av Kayle. Like greit at jeg kan carrye laget mitt med Kayle i samme slengen. Tror Kayle er blitt en av mine favoritt champs.

Kayle er så sinnsykt imba i sololane, harassqueen så det holder. Spilte mot en olaf hvor han konstant prøvde å komme seg i bedre posisjon for å cs'e med øksa, funka heller dårlig for hans del etter at han døde x3. E, Q, auto auto, Wself, ignite, DEAD.

Hun er blitt en av favorittene ja, det eneste jeg finner kjipt med henne er at i lategame er hun litt "boring". Chunker hp, men det blir fort veldig "Q-auto-auto-auto-auto-W-auto-auto-auto-Q" etc. Spesielt når man har nashor's. Ingenting som er som å slenge shield på initiater like før de blåser av alle cd's, dat feel ftw. Pluss at hvis man får et par early kills er hun en sabla god support og, bare litt for avhengig av AP for healen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei allesammen! Jeg har vært en aktiv LoL spiller i snart to år nå. Jeg spiller mye ranked og har nylig begynt og streame alt jeg spiller med mikrofon og musikk. jeg prøver og få kommet meg ut i den store verden med god markedsføring fra venner og bekjente. jeg hadde håpet på om noen her inne ville hjulpet meg med og spre ordet om en norsk LoL spiller som trenger hjelp til viewers,

http://www.twitch.tv/mafackern <- Streamer fra kl 4 vær dag og utover kvelden. hjelp meg gjerne med å komme meg opp! :)

Spørsmålet her er jo om du kan lære andre noe? Tidligere ELO? Ser på streams for å lære, og da holder jeg meg oftest til Krepo/Wingsofdeathx ettersom at disse aktivt forklarer hvorfor de gjør som de gjør.

Er du god/bedre enn meg så vil jeg nok ta en titt, ettersom at du er norsk :)

Lenke til kommentar

Skiftet til EUW: Willie Nillie

Fikk Qet med 2 diamond league spillere i normal games med 305 wins/255 tap etter det nye matchmaking systemet (jeg er unranked). Var mer fast phase, mer plays, men igjen hele teamet følgte ikke med så de gikk 2/7/5. og ble carryet av gold xD

Nå må jeg begynne på nytt 0/0 alt ble resettet etter transfer, Vet ikke om jeg må finne noen som er unranked og duoe med eller. Vil gjerne finne en Jungler/ADC som jeg kan duoe med. ellers så ser jeg etter normal peeps. Spiller Support/Jungle og lærer meg Top/Mid

So awkward

http://www.youtube.com/watch?v=mF22tZhM4cQ

Watch Replays and learn from your mistakes

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Tribunal er jo så utrolig bra, ble bannet igjen. Og en av matchene var hvor vi vant fordi jeg carry teamet mitt med thresh og endte opp med 19-6. Men neida her blir jeg reported av 2 ally's fordi jeg hjalp dem med å vinne.

Her kan dere sjekke selv, 1 matchen gikk jeg kanskje over grensa men alikkevel. Les chatten og se hva andre folk sier tilbake. http://eune.leagueoflegends.com/tribunal/en/case/358556/#nogo

Er jo latterlig hvordan noen folk bare spammer punish i tribunal.

Lenke til kommentar

Tribunal er jo så utrolig bra, ble bannet igjen. Og en av matchene var hvor vi vant fordi jeg carry teamet mitt med thresh og endte opp med 19-6. Men neida her blir jeg reported av 2 ally's fordi jeg hjalp dem med å vinne.

Her kan dere sjekke selv, 1 matchen gikk jeg kanskje over grensa men alikkevel. Les chatten og se hva andre folk sier tilbake. http://eune.leagueof...se/358556/#nogo

Er jo latterlig hvordan noen folk bare spammer punish i tribunal.

Du lever opp til navnet ditt da, det skal du ha :w00t:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Blir jo utrolig frustrert da hvis jeg ender opp med noen folk som rett og slett ikke klarer å spille...

Før så var det værre da gikk jeg rett på: Hope you die in hell osv. Mens nå prøver jeg og fortelle hva dem kan gjøre bedre, slik som når jeg sier "please back" så sier jeg det ikke for å være mongo, men for at dem ikke skal havne i en 3vs5 som dem kommer til å tape. Og når dem da ikke gidder å høre for ente gang syns jeg søren meg at dem bør for høre det.

Endret av R3pulsive
  • Liker 1
Lenke til kommentar

ALDRI kast "learn to play" eller "play better" på lagkameratene dine. Det blir instant ragefest og istedenfor et lolgame blir det et BM-game. Det er ikke din jobb å si at andre er dårlige. Det er din egen jobb å si at du selv er dårlig og at du må forbedre deg. Gjør du dette så vil andre begynne og innse at de også må forbedre seg. Du er ikke perfekt og lagkameratene dine er ikke perfekte.

"play better" er ikke konstruktivt og vil ikke hjelpe på situasjonen. Formuler det slik at du forklarer hva personen kan gjøre for å endre situasjonen. Som "try to stay a bit more defensive and let me take the damage" eller "Can you try to keep their bruisers away from me". Ord som "have to" og "must" er veldig veldig harde og folk reagerer veldig negativt til slike ord. Ord som "try"/"try to" er mykere og ikke like aggressive. Vær bevisst på hvilke ord du bruker for å formulere deg

Mitt råd er å bruke chatten minst mulig. Jo mindre du skriver "play safe", osv. jo bedre går det. Brukt "G"(ping) og "V"(watch out) når du skal gi en beskjed til lagkameratene dine. Da hører de en lyd og vil med en gang kikke på minimappet for å se hva som skjer og hvor det skjer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

This game. This Riot. This Adobe fucking Air. Gang på gang så klikker spillet under loading og jeg blir kastet ut til desktop uten advarsel. Jeg starter opp launcheren igjen og så begynner det satans møkkaopplegget til Riot å laste ned 350mb med data igjen. Hvordan kan det ha seg at et helt fresh installasjon gang på gang skal faile slik og plutselig miste 350mb med data. Dette har ødelagt så mange games og det værste er at jeg ikke har noenting å bevise at det ikke er min feil på.

350mb data tar jo fuckings 3 år å laste ned med den jævla møkka launcheren til Riot i tillegg. Riot Support gjør heller ingenting med det. På tide å bytte ut det jævla Adobe Air opplegget og komme opp med en skikkelig update client i samme slengen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...