maikzor Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Noen som vil spille i kveld? Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Så du bare satser på at serverne ikke er forferdelige? jeg vet ikke om jeg tør å spille før Riot tar et tak med serverne sine. Serverne har ikke vært stabile siden høsten 2010. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Får vel legge denne tråden i mine innlegg, da. Jeg er bare lvl 12 enda, men anser meg som "ikke så ille"(har spilt endel med lvl 25-30 folk). Spiller for det meste Anivia(mid-lane, currently beste score 20-0-15(solo 5v5)), mens jeg i tillegg bruker Fiddlesticks og Taric. Add meg(SNORLX) hvis du er keen på et game sometime! Lenke til kommentar
awezum Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Får vel legge denne tråden i mine innlegg, da. Jeg er bare lvl 12 enda, men anser meg som "ikke så ille"(har spilt endel med lvl 25-30 folk). Spiller for det meste Anivia(mid-lane, currently beste score 20-0-15(solo 5v5)), mens jeg i tillegg bruker Fiddlesticks og Taric. Add meg(SNORLX) hvis du er keen på et game sometime! Sure thing, premades er alltid morsomt! Olaf = JIZZ Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Blir nok en kamp eller to i kveld før jeg setter meg på Rift open beta. Har hatt et par runder som Akali... helt glemt den utrolige følelsen du har når du går 10/1/xx og bare du beveger deg mot 2 squishy under et tårn så løper de bakover. Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Akali er helt usaklig vond, er vel en av de verste jeg møter som ryze, eller generelt "mage" class. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Du mener vel generelt sett for squishy? Ho gjør utrolig mye skade utrolig fort, spesielt med en sheen og no magic penetration. Legg på en hextech revolver, og du er klar for ganking. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Fått trua på Nasus nå! Utrolig morsom å spille. Og btw Trynda er den letteste championene ever!! Overpowered til tusen Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Og btw Trynda er den letteste championene ever!! Overpowered til tusen This. Hvis man stacker AS er Trynda en av de mest OP chars imo :c Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Og btw Trynda er den letteste championene ever!! Overpowered til tusen This. Hvis man stacker AS er Trynda en av de mest OP chars imo :c Nei, og nei. Skjekk champion page til trynd, der du ser at han er en av de vanskeligere å spille Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Og btw Trynda er den letteste championene ever!! Overpowered til tusen This. Hvis man stacker AS er Trynda en av de mest OP chars imo :c Nei, og nei. Skjekk champion page til trynd, der du ser at han er en av de vanskeligere å spille Kjøpte han selv i helga å spillte den. Faceroll til tusen Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Tryndamere er vel ikke vanskelig å spille da det for det meste er høreklikking. Vanskeligheten ligger vel i å bli farmet til et nivå hvor man kan gjøre en del skade før man må bruke ultien og springe avsted. Han har et veldig svakt early game, men om han får farmet en del, så er det vel ikke mye tvil om at Tryndamere er en av de værre champions å være mot. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Exhaust, blind, ignite, stun, snare, slow. Og vips så ble ikke tryndamere såpass skummel. Skal veldig mye til for at laget ikke har en stun som kan brukes to-tre ganger i en fight, og om i alle fall en ikke har exhaust er det noe rart. Men joda, er laget ukoordinert så er det ett rent helvete å få til. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Tryndamere med bare attack speed=fail. Det som virkelig er skummelt er en trynda som 2-3 shotter en squishy, istedet for å hakke løs 10-15 ganger. Kombiner det med en ghostblade, og du har god attack speed også. Seriøst, har møtt rundt 5 tryndamere's de siste par dagene, alle gikk attack speed boots and panthom dancer tidlig, alle faila. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Det aller viktigste poenget med alle DPS helter er at du kjøper riktige items avhengig av hvem du spiller mot og hva de kjøper. Det eneste du trenger å gjøre med Tryndamere er å farme til du kan facerolle et helt lag alene. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Og btw Trynda er den letteste championene ever!! Overpowered til tusen This. Hvis man stacker AS er Trynda en av de mest OP chars imo :c Nei, og nei. Skjekk champion page til trynd, der du ser at han er en av de vanskeligere å spille Det står også at Anivia er vanskelig å spille - men er hun det? Hvertfall ikke for meg, da jeg fikk 20-0-15 første matchen med henne. Endret 15. februar 2011 av SNORLX Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Folk sier hun er vanskelig, men jeg tror jeg har tapt diskusjonen Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Anivia er relativt lett å spille i lavere levels fordi hu er utrolig god til å utnytte at andre gjør feil. Med en gang folk slutter å gjøre dumme feil blir hu hakket vanskeligere. Men Anivia er garantert ikke den vanskeligste helten å spille. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Vel, når vi er inne på temaet, hva synes dere er den vanskeligste championen å spille? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå