maikzor Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Du kjører da ikke crit xin?? Han skal jo bygges etter min mening: attack speed, damage og survivability/mallet Dette er på 5v5 da Lenke til kommentar
awezum Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Du kjører da ikke crit xin?? Han skal jo bygges etter min mening: attack speed, damage og survivability/mallet Dette er på 5v5 da Ingen har nevnt det her? Men attack speed, dmg og litt surv, gjør ikke noe med litt crit. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Attack speed og survivability er utrolig effektivt på xin, da ene skillen han kan aktivere gjør at alle cooldowns reduseres med litt (halvt sekund? 1 sekund?) hver gang han angriper. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg tror jeg har funnet en ny kjærlighet når det kommer til Pantheon. Før var det Olaf for alle penga, men nå ... Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Noen som har noen fete lineups til premades? Kjørte Morgana, Zilean, Poppy, Tristana og WW her forleden (lanewick faktisk, ikke alle i gruppa som er like flink ) og vi tok 5 games på rappen der alle surrendera på 25 blank. Festlige lanecombos er også greit, men om noen har "uslåelige" lagopstillinger så er vi villige til å prøve. Full fortify er også rimelig pain for motstandere. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Heldige dere som kan spille premade Kjett å få udugelige folk på solo hele tia. Digger dog Renekton. Han har virkelig damage Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Vi har vel nok til 2 premades de aller fleste dager, men blir selvsagt bare en somregel. Men er veldig varierende nivå på folk da, så en dag kan vi ha 2 av oss som kan pittelitt og 3 som er litt noobs, og andre dager kan vi spille med dreamteamet. Ingen av oss er lvl 30 enda (selv om tre av oss nermer oss), men vi har det gøy uansett. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Heldige dere som kan spille premade Kjett å få udugelige folk på solo hele tia. Digger dog Renekton. Han har virkelig damage Renekton har en svakhet. Kiting. Som Ashe (like feeda som Renekton) kita jeg han og drepte han uten problemer. Og han tok lett ut alle andre spillere på laget mitt, som er på samme nivå som meg. Lvl 30 med 500+ games. Greit nok at han har charge, men det hjelper lite med så kort range. Tror ikke han fikk meg under 70% helse en gang, og det var selv om han brukte ulti. Prøve å løpe vekk? Tror ikke det. Komme seg innpå for stun? En stun kombo dreper sjeldent folk, og jeg spilte som veldig squishy Ashe. Ghost? Har det samme selv. Flash? Got it! Plus ulti for stun skulle han komme langt nok unna. >_> For å si det sånn, en hvilken som helst ranged champion med en form for slow er nok til å kite han. De fleste som har opplevd Renekton up close pleier som regel kun å løpe for livet... og det funker ikke når han først er nærme nok. Edit: Kanskje med unntak av Sivir, siden hun har kort range. Men så har hun til gjengjeld ulti som hjelper til med run speed. Men hvis det er folk som leter etter noen å spille med, så er det bare å legge meg til. Norwegian Viking Endret 9. februar 2011 av Korialstraz Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Du har helt riktig i det du skriver, men har i min tid med Renekton bare opplevd det en gang, og da kom jeg unna med flash gjennom en skogsvegg(Har alltid flash). Tror mange ikke er klar over at det kan være så enkelt(Å kite Renekton). De fleste heroes har en eller flere svakheter. En av de beste stykrkene til renekton er at man får sykt høy creep kill, og kan da også få kjøpt mye fint. Dessuten tåler han ganske mye også, til å ha så høy damage. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jepp er relativt lett og kite. Og sjeldent de slipper unna meg hvis jeg spiller Ashe. Slow, stun, flash og gjost. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Du har en 6,6 prosent leave rate, der 5 prosent anses som ok. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Glem det jeg har sagt om at tryndramere suger, han eier jo! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Tryndamere er enten ustoppelig, eller helt bortkasta slik jeg har sett det. Enten så får han farma til og med FØR lvl 6 og derifra så går det rakt åt skogen. Om han ikke gjør det så spiller han safe til han får items lategame og deretter eier. Om han suger så er det enten fordi spilleren er hjernedød eller fordi det andre laget har flust med stun / DOT / Ignite / exhaust. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Early game til tryndramere har blitt mye bedre, i og med at han starter med 10% passive crit, som betyr mer bl stacks=mer selfheal Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Tryndamere er vel den eneste championen jeg så langt har fått penta kill med. Eller var ikke penta kill in game, men drepte alle 5 på egen hånd, men siste man kita meg lenge nok til at det ikke ble en ordentlig penta kill. Har også gått 1v4 og tatt ned 3 av dem og nesten den fjerde. Da kom resten av teamet mitt til kampen, drepte de to siste og vant. Og det skal sies at 1 av de 4 var rammus. Selv etter taunt og den defensive curl greia hans (150 armor og mresist?) i tilegg til items, så tok jeg han ned til under halvt hp før taunt var over. >_> Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Har fått en penta kill, og det var med warwick av alle ting. Var bare helt vilt kaos, som ende med at jeg fikk alle killsa etter en intim fight. Å jakte de siste folkene med lite liv er bare et drøm med warwick. Lenke til kommentar
ochi9le Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Var det noen av dere som så Riot vs Bots i går? Noen flere som fikk følelsen av at det var staga? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå