Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Vist du nylig startet ranked tviler jeg på at du får top rating.

Jeg får f.eks. ikke spilt 3vs3 ranked pga. jeg ikke har spilt det før top rating kom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Når er det Riot skal reset'e ELO?

Merker at ranked solo med 750 elo begynner å bli irriterende.

Vel det blir bare en "soft reset", så for deg vil det utgjør fryktelig lite, du vil bare ha litt høyere ELO og spille med akkurat de samme folkene :)

Lenke til kommentar

Nå er det ingen som kjenner formelen for soft-reset, men Riot har bekreftet at formelen blir litt endret. Folk langt fra 1200 vil får større endringer enn de som er nærme 1200.

Et viktig poeng at Riot vil resette systemets tiltro til din elo dvs at du vil i begynnelsen vil få/miste mer elo for seier/tap.

Veldig mange vil uansett bli skuffet etter reset'en. Majoriteten av spillerne vil ende opp akkurat der de var før. Ser for meg mange "trolls dragged me down again" tråder.

Endret av EternalSunshine
Lenke til kommentar

Nå er det ingen som kjenner formelen for soft-reset, men Riot har bekreftet at formelen blir litt endret. Folk langt fra 1200 vil får større endringer enn de som er nærme 1200.

Et viktig poeng at Riot vil resette systemets tiltro til din elo dvs at du vil i begynnelsen vil få/miste mer elo for seier/tap.

Veldig mange vil uansett bli skuffet etter reset'en. Majoriteten av spillerne vil ende opp akkurat der de var før. Ser for meg mange "trolls dragged me down again" tråder.

Når skal Riot reset'e ?

Lenke til kommentar

De har sagt at de skulle bruke en vri av soft reset. Formelen for soft reset er jo (1200+Nåværende elo)/2. Hvis du bruker den formelen får du ca den eloen de har skrevet her: http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=901872

I forhold til den formelen har de rundet oppover på de fleste numrene. Så hvis du bruker formelen over og legger til 15-50 elo vil jeg tippe det ca er eloen din etter reset.

Lenke til kommentar

Første feilen folk gjør er å skylde på de andre på laget isteden for å se dine egne feil. ALDRI skyld på laget for et tap. Skyld alt på deg selv.

Jeg er ganske enig med deg der. Det er en del spillere på Lol som har stor tendens til å skylde på andre på laget sitt enn å innrømme at de har gjort noe feil selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Når du har 3/0 selv mid, og har i tillegg outfarma motstanderen, men vi taper pga. jungleren hadde 0/7 etter 15 min (feeda samtlige lanes), da er det vel faktisk lov til å skylde på andre.

Selvfølgelig gjør enn jo feil selv, men det er jo ingen tvil om på hvem som har skylda for tapet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...