Kevlar Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Det er andre carries som har bedre steroid skills enn ez, så helt ensomt på toppen er det da ikke Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Jeg synes hele kittet hans er altfor bra i forhold til andre ADC. E'en hans er helt latterlig. Nesten som en flash med 10-15 sek cooldown. Er også en liten delay på den slik at hvis man timer det rett kan man unnslippe alt av stuns, roots og hooks selv om man faktisk blir truffet. Corki har en lignende escape, men den har tregere animasjon, høyere manacost, mye lengre cooldown og kan ikke brukes etter en disable har truffet. Q'en kan spammes konstant med kort cooldown og ubetydelig manacost. Til sammenligning har Corkis Q dobbelt så lang cooldown på lvl5, koster 3 ganger så mye mana, har lavere range og gjør betydelig mindre damage. I tillegg gir Mystic Shot on-hit effects, reduserer alle andre cooldowns med ett sekund og scaler med 100% AD (en av få adc abilities som scaler 100%, eneste andre jeg vet om er Ashe volley). W er også en solid ability. Er riktignok ikke like bra som tidligere, hvor prosjektilet var bredere og ga AS-debuff til fiender. 40% AS-buff til teammates er en solid bonus og kan gjøre en stor forskjell. I tillegg har han en av de aller aller beste passivene blant AD carryene. Det eneste negative jeg kan komme på er at han har ganske treg wave-clear i forhold til andre ADC. Endret 29. oktober 2012 av SPRCO Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Han har vel bare vært sleeper OP en god stund. Jeg har spilt han religiøst som AD carry siden jeg kjøpte han (rundt 1 år siden), og Een er en av de mest latterlige escapene en ADC kan ha. Er vel bare Kassadin som har instant flash som ability (?) annet enn Ez som jeg kommer på i farten uten at jeg orker å google så mye nå. Satt og diskuterte med en kamerat etter at jeg fant ut at Ez skulle nerfet, og tenkte øyeblikkelig på W og E. Alle carries har jo pros & cons, så synes det blir litt dumt og sammenligne de mot de osv. med mindre den carrien tydeligvis er broken og regelrett OP, noe jeg mener Ez ikke er. En idè hadde vært og la E ikke påvirkes av passiven til Qen, så hadde man sluppet at Ezreal skulle sluppet unna hver eneste gank. Jeg spiller for det meste jungle, så det er latterlig irriterende å ganke han, men sånn har det blitt i denne metaen hvor alt kan bevege seg fra midten av lane og tilbake til tower iløpet av sekunder. Har dog begynt å se flere og flere AD carries utenom "the holy trinity". Sett fryktelig mye Cait, MF og Vayne. To av de er free, så det forklarer vel litt. Men det hadde ikke vært meg imot at denne trenden kommer for å bli, og at man ser mindre av Graves/Corki/Ez og mer Ashe/Kog/MF etc. Ikke direkte mindre, men at det blir litt jevnere all over. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Han har vel bare vært sleeper OP en god stund. Jeg har spilt han religiøst som AD carry siden jeg kjøpte han (rundt 1 år siden), og Een er en av de mest latterlige escapene en ADC kan ha. Er vel bare Kassadin som har instant flash som ability (?) annet enn Ez som jeg kommer på i farten uten at jeg orker å google så mye nå. Shaco har vel ikke mistet sin? En ting jeg absolutt ikke savner er perioden for et år siden elns da Kog hadde 100% oppmøte, da var det ikke mye gøy. Sjelden jeg ser spill hvor metagame er så tydelig i random pickup games som i LoL, i dota ser man alt mulig rart selv etter International etc. Endret 29. oktober 2012 av Kevlar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hvordan carrye 1k elo.. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Neuroscience and Tip time WITH Athene! https://www.youtube.com/watch?v=ZeWYptTWbRE https://www.youtube.com/watch?v=eFLodml7xJc&feature=plcp Endret 1. november 2012 av nipton Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Det er sikkert tatt opp før, men here it comes: Jeg og en kompiss er drittlei av polakkprat og dikkedikkespråk på EU Nordic - East, og lurer på hvordan det er på EU west? Prater folk mere engelsk der, og spiller det flere folk fra Norge og Sverige der? Har enda ikke troffet noen fra Norden på Nordic serverne, er bare balkan folk =( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 West er veldig greit sånn sett, går som regel alltid i engelsk. Men om du tror de er så mye bedre å spille, tro om igjen XD Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Er det større sjangse å treffe folk fra norden da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Vel, alle jeg kjenner spiller på Norden, det inkludert en del dansker og svensker. Men har det virkelig så mye å si? For du gjør jo akkurat som russerne om du begynner å skrive på et skandinavisk språk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Alle nordmenn jeg kjenner spiller på West. Som du ser foregår gamersparadise (eksempel) på west. Det gjør også de aller fleste andre turneringer. Jeg storkoser meg på west. Alt det negative som fines på NE finnes nok på West og - men jeg har vært her siden transfers kom og kun sett et annet språk 1-2 ganger som blir snakket gjevnt gjennom hele kampen. Så det er derimot et stort pluss. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Hvordan er det med logg inn tid til west? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Aldri queue nesten. Ikke vært over 5 min de siste 5-6 mnd for min del ihvertfall. Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg vet det er en god del fra norden på euw, men det er mange flere fra tyskland/frankrike og spania. Kan godt hende at du møter på noen fra norden, men hvis du ikke spør hvor de er fra vil du mest sannsynlig ikke vite at de er nordiske. For det meste går det i engelsk, men man kan være uheldig å komme med franskmenn, som vanligvis begynner å spamme chatten med franske gloser hvis det er andre som snakker fransk der. Det er også de som oftest har ø eller æ i navnet sitt. EUW er vel den serveren med mest downtime, men det er som oftest om natten i ukedagene, så hvis du ikke planlegger å spille da er det ca likt med de andre serverne. Er veldig sjelden queues, bortsett fra rett etter patcher, det er da jeg som oftest kommer i queue. Lenke til kommentar
Fredriking Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Mer engelskprat på EUW. Forøvrig ser jeg ikke sjarmen til å bytte fra NE til West med mindre du er i det kompetitive miljøet. Er vel nesten greiere å ikke forstå all dritten som blir spyttet ut i chatten. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hvor mange kamper trenger jeg før jeg er fully ranked? Ser de fleste andre trenger 5 kamper. Er på min 5 kamp nå og symbolet er endret til bronze med null rating. Current rating står på 1238, men er fortsatt ikke fully ranked. Enten det eller så er klienten min bugga. Alle vennene mine og generelt alle andre spillere som er ranked har 3 wins og 2 loss. I tillegg hadde jeg 1 loss før jeg spilte to ranked games før i dag, og nå er jeg på 2 loss. Det har egentlig hvert slik lenge på kontoen min. Før jeg spilte ranked i det hele tatt stod det at jeg var ranked i game lobby med en loss. Any ideas? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Current rating er på 1302 nå. Fortsatt 0 ELO som høyeste. Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Trodde det var 10 games på soloq og 5 på teams. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Kan godt hende. Tror det bare er kontoen min som er smått bugga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå