Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Joda, men jeg synes det er rart at de ikke klarer å matche ca. lik mmr på begge lag, når det er soloq. Tenkte å argumentere med "Og kampene varer jo fort i 30-40 minutter", men husker alle de 44min kampene vi hadde i 3on3 rett før vi kom til 2.2k rating i wow. Pain. Takk for svar. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 kjenner at jeg blir nervøs når jeg ser på nerfs og justeringer som kommer snart i en patch, jeg elsker å spille evelynn å selvfølgelig så nyter jeg jo sjansen til å ha det moro med dfg å snowballe mot non mr resist og vision ward folk i normals. Men de skal nerfe deathfire graspen + justere ned ap ratioen på ultien, jeg ser for meg et en kombinasjon av begge kommer til å gjøre henne like udugelig som hun var før remaken for å ikke snakke om gjøre ap champs som var avhengig av dfg enda mindre spilt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Da er det ikke DFG som er problemet, men championsa deg gjelder. Regner med det kommer enda en adjustment patch senere som vil rette på dette om det virkelig gjør et så stort utslag. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 tja si ikke det, når det kommer til riot så blir jeg ikke forbauset om de tar seg noen måneder før de fikser noe igjen, du vet jo det er bedre å nerfe enn å buffe noe. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Noe bør gjøres uansett, evelynn er veldig broken. Endret 24. oktober 2012 av Everket Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 jeg hadde kanskje sett for meg noe rundt som å redusere rangen på dfg og kanskje lette litt på ap scalinga igjen ikke 2 store nerfs, det er jo innebygget en oracles i stealthen til eve så med redusert range så hadde du jo sett henne før en kombo ble launchet å med redusert ap scaling så hadde du hatt tid og hp til å reagere raskere når rotation kommer. Eve i seg selv vil jeg si er balansert, eve med dfg broken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Hadde en runde i ranked igår, det andre laget hadde en afk cho jungel fra starten av gamet. Da bestemte vår mid seg for å flame det andre laget, "de sugte", "de hadde ikke sjangs" osv. , endte opp med at han feedet det andre laget og at vi tapte. Noen som virkelig har det i munnen, men ikke i skills. Lenke til kommentar
TheseusLoL Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Ouch, den høres kjip ut:p ---- Satser på platinum i dag! Endret 25. oktober 2012 av TheseusLoL Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Å tyckar ni om Elise? Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 latterlige priser på disse ward skinnene må jeg si 800 ip for noe som varer 7 dager å som kun teamet ditt ser eller om du ikke bare liker å se på wards under matchen men ser heller ikke noe stor vits i dem, må si litt stilig det nye tribunal systemet da. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Det er ikke bare teamet ditt som ser de. Og det er heller ingen som tvinger deg til å handle. 1 Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Kom gjerne og se! Spiller litt pre-made 3v3s og ting Er ikke lvl 30 enda, så er ikke skilled, men kanskje dere kan gi noen tips? =) http://no.twitch.tv/pridecaketv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 TSM spiller mot Pulse nu: http://www.solomid.net/ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ezreal fremdeles dugelig, contrary to popular belief. Hørt mange som sier han er "nerfed to the ground", men det er vel samme folka som begynte å spille han etter at PFE skinnet kom ut og som fremdeles suger balle. Deilig game hvor jeg føler jeg er riktig plassert i forhold til alt og dodger skillshots, Vayne condemn osv. 60 min +- langt game, så nå er det over på CSS.. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ez er forsatt broken ja, bare pitte litt dårligere i duel. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Nerfen til Ezreal er knapt merkbar, en veldig minimal nerf. Han er akkuratt like sterk som før (nesten da) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Sterk, ja. Broken, nei. En som ble forbunet med trollpick for ett par måneder siden, blir nå nerfet. Han var kliss lik nå som han var for ett par måneder siden. Foruten ett par mana adjustments. Langt ifra broken, eneste som var broken var AS debuff på W. Endret 28. oktober 2012 av Jesse Pinkman Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Sant som du sier over, men alle andre ad carries har fått ganske kraftige nerfs siden den tid. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg synes han er broken. Vanvittig ulti, en av de beste escapene ingame. Han har mest utility av adc, og er veldig veldig god early og midgame. Men mest av alt, er jeg lei av å se han i hver bidige game. Det er ingen grunn til å velge noe annet viss ez er ledig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå