Chillin123 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Er det så tidlig sesongen slutter ?Ligger på 1716. Jeg som ville nå diamond! : ( Du starter på 1700 elo igjen, etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Skal prøve å bli en decent toplaner (2000-2400elo) i løp av season 3. Noen som har peiling på hva som er viktig å lære? Bortsett fra å bli god til å farme, ha map awarrness. Hvordan champs burde jeg spesiallisere? Tenkte litt på Jayce, Olaf, Vlad, Malphite, Irelia. Hvor mye CS burde jeg ha på rundt 30min? Hadde et game med Irelia tidligere i dag da jeg hadde 300 etter 30min, er dette bra? Vell, hva ELO har du nå? At du greier over 2000 i ELO skal godt gjøres, og jeg tviler du greier det med mindre du har relativt høy nå. Ei tror jeg dette er retten plassen å hente tips fra, tviler på det er få her som er over 1800 :-) Hvor mye spilling tror du trengs for å oppnå over 2k? Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Skal prøve å bli en decent toplaner (2000-2400elo) i løp av season 3. Noen som har peiling på hva som er viktig å lære? Bortsett fra å bli god til å farme, ha map awarrness. Hvordan champs burde jeg spesiallisere? Tenkte litt på Jayce, Olaf, Vlad, Malphite, Irelia. Hvor mye CS burde jeg ha på rundt 30min? Hadde et game med Irelia tidligere i dag da jeg hadde 300 etter 30min, er dette bra? Vell, hva ELO har du nå? At du greier over 2000 i ELO skal godt gjøres, og jeg tviler du greier det med mindre du har relativt høy nå. Ei tror jeg dette er retten plassen å hente tips fra, tviler på det er få her som er over 1800 :-) Hvor mye spilling tror du trengs for å oppnå over 2k? Det å få 2k elo handler ikke om tid. Det er sant at det tar tid å bli god i lol, men noen gjør dette fortere enn andre. Et tips kan være å se på streams, for å se på hvordan de spiller. Du kan også se på replay av deg selv og se på hva du gjør feil. 1 Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Er det så tidlig sesongen slutter ?Ligger på 1716. Jeg som ville nå diamond! : ( Du starter på 1700 elo igjen, etter hva jeg har hørt. Nei, han starter på 1458 elo. Formelen er nåværende elo + 1200 / 2. Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Noen som vet hvordan silver/gold/platinum ranken blir påvirket nå frem til soft-reseten 23. oktober? Har ikke klart å finne et ordentlig svar. Er det slik at selv om man faller under en viss rating vil man fortsatt få sin høyeste rating som tellende, eller blir ranken din utifra den elo'en du har 23. oktober? Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hvor står det egentlig at det er soft elo reset? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Noen som vet hvordan silver/gold/platinum ranken blir påvirket nå frem til soft-reseten 23. oktober? Har ikke klart å finne et ordentlig svar. Er det slik at selv om man faller under en viss rating vil man fortsatt få sin høyeste rating som tellende, eller blir ranken din utifra den elo'en du har 23. oktober? Highest ELO er gjeldende. Edit: men syns det er mye forskjellige informasjon ute å går, noen som har link til en post på forum? Endret 16. oktober 2012 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
deac Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hvor står det egentlig at det er soft elo reset? Er sagt flere ganger på IRC kanalen blant annet av Riot representanter. Er også er par forumposter her og der som jeg ikke finner per nuh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Etter det jeg har lest meg frem til, er ingenting offisielt enda. Mao., driver vi kun med spekulasjoner :-) Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) http://na.leagueofle...035053#29035053 "We will be doing something though. Either a soft Elo reset or a soft kFactor reset, or perhaps a combination of both." Endret 16. oktober 2012 av Folemonken Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 http://thegreatest.raidcall.com/ref/0Uf stem på lol og vinn gaming gear Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 AD is the new meta. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 På hvilke nivåer får man de forskjellige "premiene" etter season 2, og når er fristen for å nå de forskjellige nivåene? Lenke til kommentar
MegaAwzum Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hvem her spiller på Nordic da? Trenger noen og klatre opp ELO stigen med! Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Jeg spiller på nordic, hva er eloen din og hvilke roller mainer du? Endret 17. oktober 2012 av Esepi Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Er vel den 23. oktober eloen resettes. Rewards: Bronze tier: Bronze summoner icon for each queue (3v3 team, 5v5 solo, or 5v5 team) in which you are Bronze tier Silver tier: Silver border on the game loading screen Silver summoner icon for each queue in which you are Silver tier Gold tier: War Hero Janna skin Gold banner trim in summoner profile Gold border on the game loading screen Gold summoner icon for each queue in which you are Gold tier Platinum tier: Platinum forum badge War Hero Janna skin Platinum banner trim in summoner profile Platinum border on the game loading screen Platinum summoner icon for each queue in which you are Platinum tier Diamond: Diamond forum badge War Hero Janna skin Diamond banner trim in summoner profile Diamond border on the game loading screen Diamond summoner icon for each queue in which you are Diamond tier Kilde: http://na.leagueofle...ratings-changes Lenke til kommentar
MegaAwzum Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg spiller på nordic, hva er eloen din og hvilke roller mainer du? Vell... Har ikke noe særlig høy ELO, ligger på 1140, men de jeg spiller med er ikke så høyt oppe enda :L De ligger nede på 800+/- Spiller egentlig alt, men liker jungle best Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Janne skin er egentlig det eneste som hadde vært noe å vinne her. Hvor mye elo trenger man for å være gold? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Janne skin er egentlig det eneste som hadde vært noe å vinne her. Hvor mye elo trenger man for å være gold? 1450 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Det skulle nok gå greit. La oss si jeg har 1450 den 23. oktober, hva vil den ligge på senere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå