Chillin123 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Reginald gir seg i TSM visst dem finner en bedre AP Carry. Inntil videre skal han spill for dem. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Blir for dumt å si at de hadde fortjent å vinne, de lå vel langt bak i game 2 som ble kuttet og, og kunne lett blitt 2-0 ting skjer fort i LoL. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Ingen save features, booths eller LAN, spesielt booths var teit da Azu-ettellerannet helt klart cheata ved å titte på motpartens minimap. 8 timer på en bo3 og til slutt så måtte de stenge og flytte, for så å spille igjen senere. De burde ha sett på The International og lært av det. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Reginald gir seg ikke likevel. Endret 8. oktober 2012 av robolai Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 http://euw.leagueoflegends.com/news/initial-honor-results Var vist ikke så lurt å honorer hverandre når du duoqueuet! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Har du fått deler av honoren din fjernet fordi dem du duoet med honoret deg/tradet? Whaaa. Jeg spiller aldri solo queue, kanskje en gang i måneden, og mesteparten av honoren jeg har fått er fra de jeg har vært premade med, alt fra 2-4 pers. All honoren min er der fremdeles Lenke til kommentar
k0u Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Er det noen her som er 2.5k-2.4k elo? Endret 10. oktober 2012 av k0u Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Har du fått deler av honoren din fjernet fordi dem du duoet med honoret deg/tradet? Whaaa. Jeg spiller aldri solo queue, kanskje en gang i måneden, og mesteparten av honoren jeg har fått er fra de jeg har vært premade med, alt fra 2-4 pers. All honoren min er der fremdeles Har ikke mistet noe nei, men leit om jeg mister alt om de merker noe :-) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 CLG.EU videre. De spilte veldig bra og hadde full kontroll mid til lategame. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Noen som så M5 kampen? Hadde ikke forventet at de skulle tape for TPA. Azubu Frost og CLG EU går på own3d.tv nå. Endret 11. oktober 2012 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Så det kan bli til at vinneren av S2WC er proven cheaters, blir bra det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Please sett det i spoilere. Jeg har ikke sett kampene enda, og klikka inn her av vane.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Dette er ikke en spoiler fri tråd. Blir litt som å kjefte på butikken fordi ikke hadde snudd avisen med gårsdagens resultat fra landskampen du enda ikke har sett. Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Selfølgelig er det sansynlighet for at vi diskuterer matcher som akkurat har blitt spilt i en lol-tråd. Synes også det er synd at verken CLG eller m5 kom til finalen Endret 11. oktober 2012 av Esepi Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Tror jeg snar gir opp hele lol. Enten feeder bot eller mid, eller så feeder begge to. Mens jeg som top går enten uavgjort eller vinner lanen min. What to do? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Du har noen valg: 1) Carry mer 2) Finn en duo-partner på samme ELO som du føler gjør det bra forhold til ELO. 3) Spill 5on5. 4) gjør som de sier på reddit, spill support og vinn botlane for ad carry. 5) Taper mid? Så gå nå ned å hjelp han... Du kan få kills, hjelpe lanen, pushe tårn. Turret i mid er den viktigste. Taper bot? Spill med teleport og bruk den bra. EDIT: Ang spoilers. Om det er mulig, og dere ikke diskuterer i kampens hete, så er det ikke vanskelig å skrive [spoiler ]. Eventuelt skrive "Spoiler" i starten av innlegget. Men no hard feelings, ble bare litt "fml" når jeg leste resultatet. Endret 11. oktober 2012 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 1) 11/5/5, 11/4/5 ikke carry hardt nok? 2) Da blir man enten support eller ad carry. 3) spiller 5on5 4) Support er dritt kjedelig og hjelper ikke om Ad carryen er trash. 5) Skal innrømme at jeg ikke er så flink til å hjelpe mid, men har gjort det også med suksess og uten suksess. Teleport er kanskje en ting som jeg burde prøve. Men er det virkelig så vanskelig å ikke dø 1v1 eller 2v2 slik som mid og bot gjør heletiden? Stay calm and just farm? Vanskelig, neh. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Tell me about it... Nå nettopp hadde jeg et game hvor jeg var 6-0 i lane som Graves og vi leda noe sånt som 22-5. Plutselig bestemmer mid og top, som er premade, seg for å leave gamet. Grunnen var visstnok at noen hadde "stjålet" et kill fra en av dem. De kom aldri tilbake og vi tapte selvfølgelig. 1300 elo i et nøtteskall...Forhåpentligvis tar folk det litt mer seriøst etter elo-reset om et par uker. Endret 11. oktober 2012 av SPRCO Lenke til kommentar
Antauri Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Jeg må dessværre innse at man kan ikke ha support som main i elo-hell. Noen tips til å prøve å carrye meg ut av elo-hell? Har kjøpt Jayce, satser på solo top. Inspirert av Wickd, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hadde du vært en bedre spiller (som support og ellers) ville du hatt en høyere rating. Tips er å øve og bli bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå