Petter Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hvor får du det fra? Selvfølgelig skal de delta. M5 altså. Fikk høre det av en jeg spiller, meg så tittet jeg i brackets og de er ikke ført opp noen steder så.... Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hvor får du det fra? Selvfølgelig skal de delta. M5 altså. Fikk høre det av en jeg spiller, meg så tittet jeg i brackets og de er ikke ført opp noen steder så.... De sammen med TSM vant sine delfinaler og er automatisk med i sluttspillet og trenger ikke å fjase med gruppespill først http://tournaments.leagueoflegends.com/s2-world-championship Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Mye bra spill, men hva skjer med å kjøpe inntil 3 Aegis på 1 lag ? Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Veldig mye bra spill. Håper noen av dere så CLG sin seier mot SKG. Det var pent for å si det sånn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Så den, men Shy på Azubu Frost, hvilken spiller :o Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Shy er faktisk helt insane. I første matchen var han og rapidstar "dynamic duo", og i siste matchen levde shy virkelig opp til solo top! Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Noen som har tips til Wukong build? Snakker da om runer, masteries og in game. Spilte mot en Wukong med nærmere 600 wins og han utklasset meg. Alle hans stats var høyere, skjønner ikke hva jeg gjorde feil. Nå er jeg ganske ny med Wukong, men at jeg kan være så mye dårligere var overraskende! Wukong builds anyone? Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hva syntes dere om TSM mot Azubu? Vil TSM oppløses etter dette? Lenke til kommentar
robolai Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Tviler sterkt på at TSM blir oppløst. De er fortsatt blant verden beste lag selv om de i den siste tiden ikke har dominert slik som tidligere i år. Det kom ikke akkurat som en overraskelse på meg at asiatiske lag kom til å dominere turneringen. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Fælt til spekulasjoner da. Azubu var jo favoritter i den matchen. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Synd at lag som Orb og Mme.Ferus ikke er med. Tror de har gjort det bedre enn TSM og dignitas. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 M5 vinner hele driten anyway.. NERF THE RUSSIAN's! Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Litt sannhet i det Alex Ich sier her. Lenke til kommentar
bjorknes Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 SATAN !!!! Clg hadde jo vunnet lett. DRITT NETT I AMERIKA herregud her våker man hele natta får å så finne at streamen ikke funker -.- CLG. eu FTW de fortjener semi finale plass Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Og der var nettet nede enda en gang. Reginald gir seg som AP carry i TSM, iallefall. edit: Oh, kilde. Endret 7. oktober 2012 av Jesse Pinkman Lenke til kommentar
Everket Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Ganske trist at så store selskap som blizzard og riot insisterer på og ikke ha noen form for lan del i spillene sine. Det har jo vist seg gang på gang hvor tåpelig det er, og hvor liten "justification" det er for slikt vås. Og på mange måter gleder jeg meg over farsen som skjedde i dag, ikke fordi jeg vil fansen eller spillerne vondt, men at dette kanskje kan være med å forandre den dumme tankegangen til riot. Det er faktisk helt utilgivelig useriøst det som har skjedd i dag, og så utrolig unødvendig. Men dumme som vi er, forsetter vi og støtte selskap som drives på denne måten, og når riot og blizzard gjør det, kommer andre selskap til å tro at dette er en okay måte å drive buisness på. Hysterisk morsom kveld, men også helt tragisk. Rett og slett tragikomisk. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Ganske trist at så store selskap som blizzard og riot insisterer på og ikke ha noen form for lan del i spillene sine. Det har jo vist seg gang på gang hvor tåpelig det er, og hvor liten "justification" det er for slikt vås. Og på mange måter gleder jeg meg over farsen som skjedde i dag, ikke fordi jeg vil fansen eller spillerne vondt, men at dette kanskje kan være med å forandre den dumme tankegangen til riot. Det er faktisk helt utilgivelig useriøst det som har skjedd i dag, og så utrolig unødvendig. Men dumme som vi er, forsetter vi og støtte selskap som drives på denne måten, og når riot og blizzard gjør det, kommer andre selskap til å tro at dette er en okay måte å drive buisness på. Hysterisk morsom kveld, men også helt tragisk. Rett og slett tragikomisk. Helt idiotisk etter min mening. Når det er en turnering med 2millioner dollar i prizepool, burde ting fungere som det skal. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Vant ikke CLG EU inatt ? Tenkte det bare var streamen som kutta. Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 CLG EU vant ikke i natt. Siste gamet og semifinalene ble utsatt etter at serverne sluttet å funke 3 ganger i kvartfinalen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Synd for CLG EU som så ut til å ha det i sin lune hånd flere ganger... Bra for meg som var på byen igår og får det med meg likevel ! Håper dette får Riot til å lage en tournament plattform, eller enkelt en LAN-versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå