TheseusLoL Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 De jeg har sett spille kha'zix sliter ikke med mana. De kjøper bare TF, og det er det. er nok bare du som spammer spellsa dine ;P 1 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Kan ikke spille lenger. Prøver å logge meg inn - "Feil brukernavn/passord". Okei, går til nettsiden for glemt passord og skriver inn brukernavnet mitt - "Finnes ingen konto med dette brukernavnet" Fint, perfekt. Trykker på glemt kontonavn og skriver inn emailen min - "Finnes ingen konto med denne emailen". Herlig. Prøver å lage meg en ny en med kontonavnet jeg brukte før - "Dette kontonavnet er allerede i bruk". Begynner å bli utrolig irritert. Finner på et nytt brukernavn - "Denne emailen er i bruk" Lager da en ny email og får laget en ny konto. Prøver å logge inn - SÅ BEGYNNER ALT FRA STARTEN AV. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Sjekk at du har riktig server du kobler det opp imot. feks west east osv. Lenke til kommentar
Antauri Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Honour systemet er genialt. Satser på at solo queue kan bli gøyere nå, da mange kommer til å bli "honourwhores" (forhåpentligvis). Det er vel det som er hele tankegangen bak dette? Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Har merket det allerede etter en dag, supert system. Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hmm så lenge du hele tiden har blue buff har jeg aldri hatt problem med mana på Kha'zix... han er jo en assasin så han skal jo bare inn og drepe så fort ut igjen... da får du tid til å regaine mana Lenke til kommentar
TheseusLoL Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Mange som bruker ordet "Tryhard" her? Er så utrolig teit å si. Og de fleste bruker det når man taper lanen sin... "OMG, U KILD ME, FKIN TRYHARD LOL NOOB" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Communityet til LoL, say no more. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Bruker ordet Tryhard, men er jo bare mellom folk jeg kjenner når vi virkelig skal prøve. Brukte Team Tryhards på det forrige laget vårt, så var litt morsom når folk kom med de der "omg tryhards!" Endret 3. oktober 2012 av NoNamesLeft 1 Lenke til kommentar
Larsynoob Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Communityet til LoL, say no more. True story, desverre. Synd at et så bra spill har så stort sett badmouth ragers som fanbase :/ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Litt sært at jeg sitter her å gleder meg til stream idag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Litt sært at jeg sitter her å gleder meg til stream idag Da er vi 2, vett du når det begynner norsk tid ? Lenke til kommentar
Oskbre Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Da er vi 3, har gledet meg til streamen i flere dager nå Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 <ul> <li>Usikker, kommer ikke inn på spillsider på jobben så </li> </ul> Lenke til kommentar
deac Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Litt sært at jeg sitter her å gleder meg til stream idag Da er vi 2, vett du når det begynner norsk tid ? 18:00 Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Har gledet meg til dette i et halvt år nå! Dette blir epic Begynner 1800 eller 1900. Er det noen som skal delta på den norske turneringen? Edit: Infotråd Endret 4. oktober 2012 av Raijin Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Ser ut som at M5 ikke skal delta grunnet store kostnader i reise. De skulle heller sitte hjemme å trene til Dreamhack... Litt synd de lager alltid så show med nye og inovative spillestiler :S Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Er ikke mousesports med? Sist gang jeg fulgte med på LOL hadde de nettopp kommet med leona+jarvan botlane (ja, er en stund siden ), de gjør mye morsomt. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Hvor får du det fra? Selvfølgelig skal de delta. M5 altså. Endret 4. oktober 2012 av SPRCO Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) edit: Feil svar Endret 4. oktober 2012 av Kevlar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå