Kevlar Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Skulle ta å smurfe rundt litt på NE, første gamen var totalt snowballing, 2 og 3 var det så å si 5vs5 Smurfs! Så det er tydligvis en haug med smurfer rundt om kring Low levels har også matchmaking rating, så smurfs møter veldig fort bare andre smurfs 1 Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Normal games har hidden ELO, så man blir matchet med folk som har, veldig roughly, samme hidden elo som deg helt fra lavt lvl. 1 Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Har alle fra east flyttet over til west? Jeg får jo bare folk som greier å spille en lane / samarbeide. Game 1: Alle lanes feeder, bortsett fra bot. Vi klarer det utrolig bra. Utover matchen acer vi dem flere ganger, og etter siste teamfight valgte vi å ta baron. Når den var tatt dukket enemy team opp. Jeg var ute av posisjon. endte med at jeg ble tatt og teamet mitt sa "GG" også surrenda de.... wtf.... Game2: 2 folk krangler over hvem som skal ha mid. Ender med at jeg får lux bot, men hu sier "If i go bot, i take creeps". Hu endte opp med å stjele 30 creeps, og 1/7/X i laningphase... Miden vår hadde 2/8/x. Dette er snakk om normal game, men gjør meg utrolig redd for å game ranked ;P http://www.lolking.n...9419572#history Er de 2 øverste matchene det er snakk om Vel, jeg hadde en Support Lux som gikk 0/10/1, en Jungle Fiddlesticks som gikk 2/11/4 og AP Karma som gikk 2/6/1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Var en side for litt tilbake der man kunne sjekke "hidden elo", den er ikke oppe å går nå lenger dessverre. Sto at jeg hadde 1800 i "normal" elo, tok det dog med en klype salt. Men morsomt å vite at jeg er "så god", ble i det minste en selvtillitsboost Lenke til kommentar
TheseusLoL Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) http://lolcave.com/ec/ Tenker du på den? Stod jeg var oppe i 2100, uberfake. Er det noen norske ranked teams som holder på med ESL og trenger en AD carry? Min ranked elo er 1600 i dette øyeblikk. edit: Ifølge den siden er jeg oppe i 2194 rating ;P lite trolig. Endret 22. august 2012 av TheseusLoL Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Nei, ikke den. Siden jeg brukte ble lagt ned en uke etter at den ble oppgadet/alle fant ut av den, vet ikke hvorfor. Begynner heller med ranked når S3 begynner igjen og det er elo reset, gidder ikke begynne midt i S2 når det er fritt vilt.. Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Det å ha 2000 "hidden" elo i normal games vil jo være myye lettere enn å ha 2000 elo i ranked, siden at når du spiller ranked spiller du i en mye større grad mot serriøse spillere, og i normal er det fullt av folk som ikke bryr seg. Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 http://lolcave.com/ec/ Tenker du på den? Stod jeg var oppe i 2100, uberfake. Lolcave tar bare estimat basert på W/L og det fungerer ikke. Derimot kunne man inntil nylig hente ut normal elo direkte fra klienten med program som LolNotes. Men det er helt riktig at normal elo ikke kan sammenlignes direkte med ranked elo så det er igrunn ganske uvesentlig hva slags rating du eventuelt har. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Aaah Taric med noen items, yum yum. Unkillable, og folk prøvde faktisk. Tror de gjør noen galt ^^ 2-0-18 ikke noe å klage på Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Det å ha 2000 "hidden" elo i normal games vil jo være myye lettere enn å ha 2000 elo i ranked, siden at når du spiller ranked spiller du i en mye større grad mot serriøse spillere, og i normal er det fullt av folk som ikke bryr seg. Du møter ikke folk som "ikke bryr seg" på 2000 elo normal games, du møter folk som bryr seg så mye at de ikke tør pracce nye helter i ranked. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 AP Miss Fortune ftw, haha kunne aldri tro det var så morsomt ^^ Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 5 support team win ftw Meg som Taric, madammen som Lulu, og 3 randoms som Sona, Soraka og Janna xD Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Artig når du først nevner det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Du vett når kommentatorene har peiling når de presterer å kalle Annie, Veigar fler ganger. Edit: lol, veigar som i et char. navn -_> Endret 28. august 2012 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Det siste halvåret på folkehøgskolen ifjor kalte jeg en kamerat av meg for Veigar, og ikke Vegard, helt ubevisst. Det verste var vel at han selv ikke la merke til det.. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Artig at denne typen dukker opp på forsiden på launcheren Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 "What am I looking at?" Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 http://www.leaguepedia.com/wiki/Ocelote Var det ikke ett chartoom for de som er på diskusjon? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Sånn med tanke på at det til enhver tid er 5 featured games og alle er high elo, så er det vel ganske naturlig at ocelote er i et av dem når han spiller. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Det er godt mulig, men det er ikke akkurat det jeg fokuserer på når jeg er i menyen. Er forresten to normal games som er featured nå, så high elo ranked til enhver tid er nok litt feil.. Endret 29. august 2012 av Friksjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå