Grannystyle Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Woo ble lvl 30 i dag. kor man ser normal ratio wins/losses? Etter en kamp så skal du kunne se statsa Lenke til kommentar
nipton Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) ohh dær. 173/144 med 20 lvls only fiddlesticks og siste 10 levels only soraka. 55% Endret 23. juli 2012 av nipton Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Naming and sharing, bryr meg ikke det spøtt. Når jeg først gidder å solo queue etter ca 300 games premade med en eller flere kompiser støter man alltid på dette. Håper Riot implementerer chatlog fra lobby når man rapporterer folk til Tribunal asap. IplayLikeRetard: i will be team troller, ok? Mascalyne: you name is so right Mascalyne: your* IplayLikeRetard: your mother isnt right Mascalyne: sure :-) IplayLikeRetard: to born so demency son IplayLikeRetard: like you are Mascalyne: yes yes IplayLikeRetard: abd your 1,0000 brothers Mascalyne: where do come from? IplayLikeRetard: you gypsy jaw Mascalyne: tell me where do come from pls IplayLikeRetard: you come from iraq idiot? Mascalyne: tell me the truth HeavyWeapons: why is this happening to me? -.- IplayLikeRetard: sdfu you muslime ja HeavyWeapons: always in my team Mascalyne: we are used to melt ppl like you in the acid in sicily HeavyWeapons: kids... Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 /ignore, har snart 100 personer på ignore list jeg ^^ Åpner de kjeften og er frekk før minuttet er gått (før gamet er startet) gir jeg først en advarsel eller bare ignorer hvis de er frekk nok. Har nulltoleranse til frekke folk eller idioter som klager på meg når de gjør noe feil xD Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Gidder ikke telle gjennom ignore listen min, den er ganske lang. Nå de siste ukene har jeg bare dratt chatboksen "vekk" fra skjermen slik at jeg ikke ser hva som skjer. Hører og ser pings, det får holde. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Heh. Husker eg hadde ein kødd som overextenda noe jævlig kontinuerlig når eg var med ham i bottom. Dæven han kunne whine som ei lita jente. Heldigvis har eg hatt det rimelig greit på den siden. Nokre tullekuker, men oftest er dei så langt ut på landet at det blir moro igjen. Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Etter patchen 1. aug fikk jeg først launcher problemer, så mista jeg internett i 6 dager pga anleggsarbeid i hagen... Når jeg først fikk det tilbake i dag fiksa jeg launchern, men da fikk jeg ikke connecta til games, loadingskjermen ble blå/svart, så jeg brukte resten av kvelden på å installere og patche. Når det først ble ferdig får jeg ikke logga inn, og siden til euw er nede. ...oh, LoL Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Queue position: over 20 000 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Yo, Friksjon, din nørd! Spill med meg a, jeg trenger noen som er god til å carrye meg vett. Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hvilken font er det som blir brukt ingame? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Yo, Smågal, er ikke så aktiv her lenger. Blir mest lurking. Ikke i rette humøret til å spille akkurat nå, og det tenker jeg at du er og.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Gidder ikke telle gjennom ignore listen min, den er ganske lang. Nå de siste ukene har jeg bare dratt chatboksen "vekk" fra skjermen slik at jeg ikke ser hva som skjer. Hører og ser pings, det får holde. He! He! He! Hu!! Hu!! Hey!! Hey!! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) er du unbannet lol Om du hinter til at jeg har slettet deg fra friendslist, så nei, ikke som jeg husker :&--#62; Forøvrig hadde det vært helt kurant om det var litt mer aktivitet i denne tråden Endret 19. august 2012 av Friksjon Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Skulle ta å smurfe rundt litt på NE, første gamen var totalt snowballing, 2 og 3 var det så å si 5vs5 Smurfs! Så det er tydligvis en haug med smurfer rundt om kring Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Noen som fulgte med på gamescom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Noen som fulgte med på gamescom? Så runde 1 av finalen og begge rundene i bronsefinalen Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 er du unbannet lol Om du hinter til at jeg har slettet deg fra friendslist, så nei, ikke som jeg husker :&--#62; Forøvrig hadde det vært helt kurant om det var litt mer aktivitet i denne tråden Har aldri vært bannet, har heller ikke sett på friendlisten på lol fordi jeg ikke har kunnet spille på en stund. Jeg var bare nysjerrig på hva som ville skje om jeg skrev noe totalt meningsløst! Jeg lurer på om det er en sånn side som tracker alt av patcher og nye champions osv der man enkelt kan se alle patchnotes som har komt siden X dato sånn om at man ikke har spilt på en god stund så slipper man å søke opp hver eneste patch og bla i ulike forumposter? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 http://na.leagueoflegends.com/news/release-notes Det er vel det enkleste jeg har funnet til nå Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Var ikke så ille den, takker. Lenke til kommentar
TheseusLoL Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Har alle fra east flyttet over til west? Jeg får jo bare folk som greier å spille en lane / samarbeide. Game 1: Alle lanes feeder, bortsett fra bot. Vi klarer det utrolig bra. Utover matchen acer vi dem flere ganger, og etter siste teamfight valgte vi å ta baron. Når den var tatt dukket enemy team opp. Jeg var ute av posisjon. endte med at jeg ble tatt og teamet mitt sa "GG" også surrenda de.... wtf.... Game2: 2 folk krangler over hvem som skal ha mid. Ender med at jeg får lux bot, men hu sier "If i go bot, i take creeps". Hu endte opp med å stjele 30 creeps, og 1/7/X i laningphase... Miden vår hadde 2/8/x. Dette er snakk om normal game, men gjør meg utrolig redd for å game ranked ;P http://www.lolking.net/summoner/euw/19419572#history Er de 2 øverste matchene det er snakk om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå