Eloquent Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Herrefred, i dag har jeg kun queua inn i teams med russere og polakker (spiller på nordic/east), og har tapt alle gamesa mine pga. folk ikke har en anelse om hva de driver med. Junglere som towerdiver i level 3, supports som ikke kjøper en eneste ward, AD som builder èn subitem av alle main itemsa han skal ha endgame, AP som alltid taper lane, top som alltid pusher og blir konstant ganka. Jeg kunne fortsatt å beskrive idiotien inn i uendeligheten, men jeg dør litt innvendig for hver ting jeg nevner. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 http://i.imgur.com/NPGNZ.jpg http://i.imgur.com/L2xD3.jpg http://i.imgur.com/q7Opx.jpg http://i.imgur.com/MtYGx.jpg Geniale 1 Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Herrefred, i dag har jeg kun queua inn i teams med russere og polakker (spiller på nordic/east), og har tapt alle gamesa mine pga. folk ikke har en anelse om hva de driver med. Junglere som towerdiver i level 3, supports som ikke kjøper en eneste ward, AD som builder èn subitem av alle main itemsa han skal ha endgame, AP som alltid taper lane, top som alltid pusher og blir konstant ganka. Jeg kunne fortsatt å beskrive idiotien inn i uendeligheten, men jeg dør litt innvendig for hver ting jeg nevner. Hopp over til West. Øst-europeerne spiller på Nordic/East. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Herrefred, i dag har jeg kun queua inn i teams med russere og polakker (spiller på nordic/east), og har tapt alle gamesa mine pga. folk ikke har en anelse om hva de driver med. Junglere som towerdiver i level 3, supports som ikke kjøper en eneste ward, AD som builder èn subitem av alle main itemsa han skal ha endgame, AP som alltid taper lane, top som alltid pusher og blir konstant ganka. Jeg kunne fortsatt å beskrive idiotien inn i uendeligheten, men jeg dør litt innvendig for hver ting jeg nevner. Flytt over til West! Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Hopp over til West. Øst-europeerne spiller på Nordic/East. Flytt over til West! Går nok ikke, har kompiser på N/E, og det er accounts med samme navn på West, så får ikke flytta over... Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Hopp over til West. Øst-europeerne spiller på Nordic/East. Flytt over til West! Går nok ikke, har kompiser på N/E, og det er accounts med samme navn på West, så får ikke flytta over... Om dere er lav level hadde jeg helder fått hele gjengen til å starte på nytt på west, mye bedre kvalitet på games (du finner jo alltids shitkids å noobs der også, men langt i fra så dårlige som på N/E) Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hopp over til West. Øst-europeerne spiller på Nordic/East. Flytt over til West! Går nok ikke, har kompiser på N/E, og det er accounts med samme navn på West, så får ikke flytta over... Om dere er lav level hadde jeg helder fått hele gjengen til å starte på nytt på west, mye bedre kvalitet på games (du finner jo alltids shitkids å noobs der også, men langt i fra så dårlige som på N/E) Er nok ikke lav level, spiller på ~1750 elo i ranked for tiden, føler ikke for å gå gjennom elohell på nytt. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hopp over til West. Øst-europeerne spiller på Nordic/East. Flytt over til West! Går nok ikke, har kompiser på N/E, og det er accounts med samme navn på West, så får ikke flytta over... Om dere er lav level hadde jeg helder fått hele gjengen til å starte på nytt på west, mye bedre kvalitet på games (du finner jo alltids shitkids å noobs der også, men langt i fra så dårlige som på N/E) Er nok ikke lav level, spiller på ~1750 elo i ranked for tiden, føler ikke for å gå gjennom elohell på nytt. aah, da forstår jeg, men rart at folk ikke eier basic kunnskaper på 1750 elo Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hopp over til West. Øst-europeerne spiller på Nordic/East. Flytt over til West! Går nok ikke, har kompiser på N/E, og det er accounts med samme navn på West, så får ikke flytta over... Om dere er lav level hadde jeg helder fått hele gjengen til å starte på nytt på west, mye bedre kvalitet på games (du finner jo alltids shitkids å noobs der også, men langt i fra så dårlige som på N/E) Er nok ikke lav level, spiller på ~1750 elo i ranked for tiden, føler ikke for å gå gjennom elohell på nytt. aah, da forstår jeg, men rart at folk ikke eier basic kunnskaper på 1750 elo Det er da spesielt normals som har alle disse kronidiotene på east. Er ikke så mange av dem lenger i ranked, heldigvis. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Det er da spesielt normals som har alle disse kronidiotene på east. Er ikke så mange av dem lenger i ranked, heldigvis. ha-ha? Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Det er da spesielt normals som har alle disse kronidiotene på east. Er ikke så mange av dem lenger i ranked, heldigvis. ha-ha? Om du leste det jeg skrev tidligere, nevnte jeg 1750 elo. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Er det virkelig folk med så høy Elo på East? Så for meg at alle bare "HUEHUEHUEHUEHUE 900 ELO Здесь я приезжаю" Relevant: Lenke til kommentar
nipton Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) 3 vs 5 normal game. 2 stykk dcet, spilte 15 min 3 vs 5. was fuun Vil spille mot norge folk :/ DrFeelGood91. Add me Bros! LoLreplay = 1080p replay til 10mb per time. Film det med fraps eller et recording program = all good to go. Now i just need fraps Endret 2. juni 2012 av nipton Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Vett folk har klaga på at Draven er for lik Olaf: Syns det er lite som minner om Olaf for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hahaha Darius ult balanced osv.. Avslutta gamet med en fin triple kill (alle med ult så klart) og statsen 13/3/7. Kan ikke huske å ha ledd så mye i et game Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Noen lag (med folk på ca 1500) som har troen på å scrimme ikveld? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Noen lag (med folk på ca 1500) som har troen på å scrimme ikveld? Hvis dere kan spille i dag også kan vi sikkert få til noe. Vi er ikke noe mer enn et par venner som alle bor i Lørenskog, så vi er ikke noe særlig til team, men vi ligger på rundt 1500ish. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Noen lag (med folk på ca 1500) som har troen på å scrimme ikveld? Hvis dere kan spille i dag også kan vi sikkert få til noe. Vi er ikke noe mer enn et par venner som alle bor i Lørenskog, så vi er ikke noe særlig til team, men vi ligger på rundt 1500ish. Kan sjekke om det er noe til liv på karene i kveld. Var du som var Miley Dyrus, right? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Noen lag (med folk på ca 1500) som har troen på å scrimme ikveld? Hvis dere kan spille i dag også kan vi sikkert få til noe. Vi er ikke noe mer enn et par venner som alle bor i Lørenskog, så vi er ikke noe særlig til team, men vi ligger på rundt 1500ish. Kan sjekke om det er noe til liv på karene i kveld. Var du som var Miley Dyrus, right? Jessir! Stikker ut en tur, hjemme i 9-tiden tenker jeg. Snakkes da :> Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Høres fint ut det, men orker ikke å inve før alle er tilstede. Satt 2 timer i går og venta på to stykker som aldri kom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå