awezum Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Leter etter en som er intr i å solo queue med meg i morgen tidlig frem til ettermiddag. Lenke til kommentar
bikobiko123 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Fikk Refund på Ziggs kjøpe mitt. klare ikke å spille han på et høyt nåkk nivå. I gave up xD Man kan visst få 1 refund per konto.. Skriv Følgende: Topic: (Champ Name) (Refund) - Currency Type (IP/RP): - Amount: - Date Purchased: Det må være innen 30 dager siden du kjøpte den champen/bundle/runes Via https://support.leag...om/requests/new Fikk vite at jeg kunne refundere 3 items(champ, skin, runes og annet stuff) Engangstilbud, og innen 30 dager siden kjøp. Lenke til kommentar
bikobiko123 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Er det noen som føler at fizz er for sterk? har i det siste spilt han mid og w(seastone riden) hitter latterlig mye. spilte mot en gragas og fikk han fra fullt hp til halvt med 2 auto atacks og i lvl 2 instagibbet jeg han med qw combo. etter det var drepte jeg han hver gang jeg kom til lane. har ikke møtt en mid jeg ikke får first blood på bortsett fra teemo og vlad. helt latterlig op mid synes jeg Situational conterpick. Bra mot vlad, tf, swain, kass og cass. Men han kan bli knust av ryze, galio og andre spells champs som ikke er avhengig av å gjøre en kombo for å få kills. Virket litt rart at du tapte mot vlad, det er bare å være aggro nok hvis du kjører heal ign. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 mot vlad må du gå "balls deep" hele tiden for å ta han. Om du ikke gjør det vil han outsustaine deg. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Er det noen norske lol clans der ute? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) BX3, Eskimos, Vaskebjørnene, Replika(?), wombo combo(mix?), Global Gaming(mix), Precively(mix?), er hvertfall noen av de. Som skrevet er jeg usikker på noen av de, om de faktisk eksisterer, og om de er mix/jeg vet at de er mix-team. Edit: Du har også desynchonized, Lions, Keyboard BB, Complex og Holy Crusaders. Usikker på hvilke av disse som fortsatt eksisterer tho. Endret 18. mai 2012 av SNORLX Lenke til kommentar
awezum Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 hm.. Ja, fordi jeg er på utkikk etter et litt mer seriøst gaming miljø. Er så lei trolling at jeg holder på å stuppe. Takk for svar Lenke til kommentar
awezum Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 men har du anlese om hvordan jeg skal få kontakt med noen av disse? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Det finnes hovedsaklig to Facebooksider(Lolgamer.no og League of Legends Norge) der det blir postet mye og hyppig. Flere folk som søker spillere/teams der, så er nok et fint sted å starte Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Finnes det noe lett måte å bytte server? Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) Finnes det noe lett måte å bytte server? Du kan transfere hvis du går til store, dette er gratis første gang, hvis du skal gjøre det igjen koster det 2600 rp. Endret 21. mai 2012 av Esepi 1 Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 er bare gratis hvis du opprettet en konto før eu-splitten og man kan bare bytte mellom eu-serverne. Fet spilleliste forresten Lenke til kommentar
Kujta Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Er det noen her som spiller på NA serveren? Har 3-4 accounts på NA serveren som er lvl 30 og en lvl 11 på EU West. Har prøvd å lvle EU West accounten til 30 slik at jeg får spilt med norske spillere, men jeg får ikke lyst til å spille uten noen partner og uten runes og masteries. Noen tips? NA: Kujta (elo: 146x og over 2k normal wins), Cheeba (elo: 176x og over 700 normal wins) og blero (elo: 164x og over 500 normal wins) EU West: Acetylsalicacyde (er lvl 11, har rundt 20-30 games totalt) Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Sykt bra spill Begynte akkurat, og det var fett Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Er det noen her som spiller på NA serveren? Har 3-4 accounts på NA serveren som er lvl 30 og en lvl 11 på EU West. Har prøvd å lvle EU West accounten til 30 slik at jeg får spilt med norske spillere, men jeg får ikke lyst til å spille uten noen partner og uten runes og masteries. Noen tips? NA: Kujta (elo: 146x og over 2k normal wins), Cheeba (elo: 176x og over 700 normal wins) og blero (elo: 164x og over 500 normal wins) EU West: Acetylsalicacyde (er lvl 11, har rundt 20-30 games totalt) Du kan betale for transfer fra en server til en annen, er vel ikke så mye vits å ha 3 kontoer på samme server? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Tror ikke det (fremdeles) er mulig å transfere fra NA til EU. Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Tror ikke det (fremdeles) er mulig å transfere fra NA til EU. Er nok det Iafall hvis du betaler. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hvor blir det av patchen? Har gledet med på stødig 60 fps ! Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Tror ikke det (fremdeles) er mulig å transfere fra NA til EU. Er nok det Iafall hvis du betaler. Nei, har aldri vært mulig å overføre fra NA til EU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå