porlaket Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Kjøp Deathgrasp Stun,nuke+deathgrasp = instadø fiende Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Legg meg gjerne til som venn Nipton, så kan vi prøve å ta noen matcher sammen. Jeg er level 8 nå. Jeg har lært at i dette spillet må man rett og slett bare ignorere folk. Jeg har aldri sett så mange idioter samlet på en plass før. Det er sjokkerende mye dritt slenging, og ofte uten grunn. Vi hadde en runde i går, der det andre lage kalte samtlige spillere på vårt lag noob, retarded, idiot osv i 30 min. De hadde den greia vår ned til halvt liv, før vi knuste dem. Og gud det føltes godt å bare "So, who of us were noobs again?". Som sagt, legg meg gjerne til. Heter "Neppee" Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Føler det er mer idioti i HoN enn det er i LoL.. En av mange grunner til at jeg skiftet fra HoN til LoL Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ryze har jo kortere cooldown sin Q enn Lulu har på sine spells, så hvorfor ikke bare harasse med Q'en din og backe? Til slutt blir Lulu low og må porte tilbake, farm mer og repeat? Spilte Ryze mot Lulu når hu kom ut, og hadde ikke noe problemer da.. Men dette var på lvl 25'ish Forsåvidt sant det, men de første levelene hitter Ryze Q for lite til at det hadde noen som helst effekt egentlig. Etter at jeg hadde fått noen leveler var hun blitt kraftig fed av sidelanes + first blood mid av at jeg underestimated som faen. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Da whiner du på jungleren fordi han ikke ganka mid nok Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Da whiner du på jungleren fordi han ikke ganka mid nok Hah! True Hjelper ikke å whine vettu. Blir bare irritert på folk som blamer jungle om man taper lanen sin. Jeg underestimata og ble driti i trynet. Lenke til kommentar
Tretsy Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Er det noen som føler at fizz er for sterk? har i det siste spilt han mid og w(seastone riden) hitter latterlig mye. spilte mot en gragas og fikk han fra fullt hp til halvt med 2 auto atacks og i lvl 2 instagibbet jeg han med qw combo. etter det var drepte jeg han hver gang jeg kom til lane. har ikke møtt en mid jeg ikke får first blood på bortsett fra teemo og vlad. helt latterlig op mid synes jeg Lenke til kommentar
nipton Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Noen som spille eller har prøvd Xin Zhao? Ble totaly ownet i dag og trur det finnes noe bugg eller noe med builden hannes.. critted for 700-700-700-700 nesten hver gang jeg møtte den. Endret 14. april 2012 av nipton Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Var han feedet? Det finnes også de som liker å kjøre full crit build på enkelte champions (Critplank f. eks). Xin Zhao er ikke akkurat en av de beste championsene. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) hmm er ikke sikker.. ble bare så frustrert... Minne meg om denne Fjes Roll champ xD "KYAA" "PAN "KYAA" "PAN "KYAA" "PAN "KYAA" "PAN 3:20 før det beste.http://www.youtube.com/watch?v=ON-6vYobie4 Endret 14. april 2012 av nipton 2 Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) hmm er ikke sikker.. ble bare så frustrert... Minne meg om denne Fjes Roll champ xD "KYAA" "PAN "KYAA" "PAN "KYAA" "PAN "KYAA" "PAN 3:20 før det beste. Hahahahah! Epic! xD Eventuelt kan man bare trolle =) Endret 16. april 2012 av Krissroed 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Så ufattelig teit og barnslig, men herregud så jævla morsomt Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Famous last words: og All my Pantheon games: Han fyren er latterlig genial Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 http://championselect.net/ Learn them counterpicks! Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Greetings Zarachas, Great news! A player you reported for bad behavior in a game of League of Legends was disciplined by your peers in the Tribunal. While we won't get into specifics, we did want to let you know that by using the report system and the Tribunal, you helped make the League of Legends community a better place to play. fint det funker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Ja,det funker kjempefint, gikk igjennom en 100 stk. ("reporta" ikke alle, men en god del), fikk en mail om at "a player you reported" :nei2: Enten er e-posten feil, eller så funker det ekstremt dårlig. Enn så lenge har jeg gjort innsats og jeg kan opprettholde whiningen på communityet en god stund til med god samvittighet. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Noen team her som ser etter en support? Add: Sir Norway Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Ble ikke denne lenket et par sider bak og? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 blir jo linket over alt hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå