UknowsI Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Ganke early game er viktig for jungler'n. Fordi da gir du lanes'a dine et forsprang. For meg virker det som om ganking blir mindre viktig jo bedre jeg har blitt. Mot gode spillere er det vanskelig å få drept noen når man ganker, mens man kunne brukt samme tiden på å stjele fiendens jungle i tillegg til å gjøre sin egen så fort som mulig. Det er såklart litt avhengig av hvem du jungler med. Hvis du spiller Maokai eller Shaco må du såklart ganke, men med Udyr og Shyvana kan det være bedre å counter jungle mer. Level 2 ganks, ganke fiendlig jungler og 2 mans gank (altså mid+jungler mot annen lane) synes jeg har blitt viktigere. Dette har også litt med den nye junglen som har forendret junglerens oppgaver en god del. Da synes jeg du kan fortelle hvordan man skal spille mot han ^^ Hei Manken Enkelt å ta trynd med du trenger stun. Du får han lett ned til 0 hp, deretter stunner du han når han rager, så er det bare å drepe han Den enkleste måten er å sikre seg at han aldri får nok items. Ellers kan det være bra med "poke team" som skader ham før kampen starter slik at han må bruke Undying Rage tidlig eller at man burster ham og så trekker seg unna. Ellers er exhaust og slows begge veldig gode mot Tryndamere. Spin Slash har relativt lang cooldown, så bare du slower ham burde det gå å holde seg unna slagene, og med exhaust gjør han uansett ikke så mye skade. Stuns kan du bruke mot alle, men det er ofte bedre targets for dem enn Tryndamere. Endret 5. mars 2012 av UknowsI Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Nå tar jeg meg en pause fra spillet, et mer råtten community har jeg aldri opplevd i et spill tidligere, og mtp. at du nesten alltid har minst 2 idioter på laget (picker feil champs, feeder, flamer), så blir mye av spillopplevelsen ødelagt for min del. Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Nå tar jeg meg en pause fra spillet, et mer råtten community har jeg aldri opplevd i et spill tidligere, og mtp. at du nesten alltid har minst 2 idioter på laget (picker feil champs, feeder, flamer), så blir mye av spillopplevelsen ødelagt for min del. Skjønner hva du mener, du er velkommen til å spille med meg, så har du ihvertfall en som ikke leaver Zarachas heter jeg ingame også, spiller på EU east. Man må bare late som ingenting, og bare spille videre, en dag møter du et super team som er kanon og spille. Har funnet noen fra Bulgaria jeg spiller med, stort sett alltid wins, og god stemning Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg har spilt med en kompis IRL, men det hjelper liksom ikke helt det heller. Trist at enn ikke kan spille spillet uten premade i en hyggelig tone uten en gjeng med idioter på laget. Kan vel knapt nevne et eneste spill hvor jeg har opplevd det samme behovet for å spille premade. Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg har spilt med en kompis IRL, men det hjelper liksom ikke helt det heller. Trist at enn ikke kan spille spillet uten premade i en hyggelig tone uten en gjeng med idioter på laget. Kan vel knapt nevne et eneste spill hvor jeg har opplevd det samme behovet for å spille premade. Sykeste er vel det at folk spiller så dårlig når de er lvl 30, da er det for lett å komme dit tenker jeg Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Min erfaring tilsier og at er endel fri-flyt av kontoer. Hvor folk låner kontoer av venner. Hatt flere tilfeller hvor folk med 12-1400 wins i normal er helt på trynet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ja, nå er det nødvendigvis ikke skills som er problemmet, for jeg har ikke vanskelig å akseptere at folk ikke alltid er like gode. Skal ærlig innrømme at jeg ikke er noe proff selv (100 wins og akkurat lvl 30), men det er den intensjonelle idiotien som plager meg. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) vurderer seriøst bare å legge opp hele spillet. Har brukt utrolig mye tid på det, men nå i nyere tid er det bare ikke mulig å ha det morro lenger. Gjør du noe som ikke er meta er det trolling og en eller flere på laget ditt går afk/starter å feede. Det er utrolig morsomt og spille premade, men uten solo queue rating tar ingen deg seriøst, og det blir vanskelig og få spille med folk på ditt nivå. Spilte forleden en custom game med en gjeng 2k rating folk. fikk en helt uavgjort lane mot et like sterkt pick og fikk god stats og fikk utrettet en hel del, men like vel har jeg aldri klart å bryte barrieren som er 1500. Har sluttet å bry meg om rating, men det at jeg ikke kan spille ad sona eller noe annet morro uten å få 9 reports og 2-3 intentonal feeders orker jeg ikke mer. Husker tilbake til da jeg startet og det ikke var noen fast meta. Alt var lov og de aller fleste var hyggelige. Endret 10. mars 2012 av NoNamesLeft 1 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Ja det var tider det, når man kunne kjøre Orianna rammus botlane. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 vurderer seriøst bare å legge opp hele spillet. Har brukt utrolig mye tid på det, men nå i nyere tid er det bare ikke mulig å ha det morro lenger. Gjør du noe som ikke er meta er det trolling og en eller flere på laget ditt går afk/starter å feede. Det er utrolig morsomt og spille premade, men uten solo queue rating tar ingen deg seriøst, og det blir vanskelig og få spille med folk på ditt nivå. Spilte forleden en custom game med en gjeng 2k rating folk. fikk en helt uavgjort lane mot et like sterkt pick og fikk god stats og fikk utrettet en hel del, men like vel har jeg aldri klart å bryte barrieren som er 1500. Har sluttet å bry meg om rating, men det at jeg ikke kan spille ad sona eller noe annet morro uten å få 9 reports og 2-3 intentonal feeders orker jeg ikke mer. Husker tilbake til da jeg startet og det ikke var noen fast meta. Alt var lov og de aller fleste var hyggelige. Lag smurfaccount og spill fra lvl 1, nivået er selvfølgelig elendig, men det er likevel så langt fra meta som du kommer. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Noen andre enn meg som syntes Talon med IE og PD er broken? :S Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Noen 1500(+) solotop som kunne gitt noen råd til en 1200 elo solotop som trenger litt tips og triks? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Noen 1500(+) solotop som kunne gitt noen råd til en 1200 elo solotop som trenger litt tips og triks? Lær deg å warde og ikke pushe lanen, så er mye gjort. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 er det mulig å unbinde spells og tilegne nye knapper? f.eks bytte R til Shift + E? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Ja, bare sjekk i options ingame. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Ja, bare sjekk i options ingame. Tusen takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Digger Shyvanna, virker ut som damagen hennes er sterkt undervurdert. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Hun kan være særs ekkel å lane mot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå